📱Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX i Zdrowe Zakupy, z których co miesiąc korzysta prawie 3 miliony użytkowników. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż wiodących marek, producentów i sieci handlowych. Jesteśmy również obecni na rynkach ukraińskim oraz rumuńskim
i planujemy ekspansję na Europę Zachodnią.
👤Potencjał wzrostowy naszych aplikacji, a co za tym idzie nasze ambicje, jest wciąż znaczący. Dlatego też rozbudowujemy dział Marketingu o nowe role - jedną z nich jest Marketing Lead. Jeżeli jesteś osobą, która pasjonuje się budowaniem nowoczesnych marek oraz potrafi przekuwać dane i insighty w skuteczną komunikację, a jednocześnie nie boisz się odpowiedzialności i lubisz bezpośredni wpływ na biznes, to chętnie Cię poznamy!
⚒️ Zadania
TL;DR: Twoim celem będzie budowanie strategii komunikacyjnej marek należących do Grupy Blix oraz zarządzanie jej egzekucją poprzez działania świadomościowe, content marketing, współprace co-marketingowe oraz komunikację CRM.
Szczegółowe zadania:
- Budowa strategii komunikacyjnej marek należących do Grupy Blix, w tym rozwój pełnego Brand Booka dla marki Blix.
- Wypracowanie lokalnych platform komunikacyjnych we współpracy z agencją.
- Udział w budowaniu strategii mediowej dla marek należących do Grupy Blix.
- Dbanie o spójność komunikacji z Brand Bookiem we wszystkich touchpointach.
- Zarządzanie agendą badań marketingowych na potrzeby komunikacyjne.
- Budowa strategii content marketingowej (influencerzy, user generated content) we współpracy z zespołem Performance.
- Budowa strategii CRM we współpracy z zespołem Produktu.
- Zarządzanie działaniami co-marketingowymi.
- Raportowanie i analiza kluczowych metryk dla podległych obszarów.
- Zarządzanie budżetem marketingowym.
- Kierowanie 1-osobowym zespołem.
👉 PRACA JEST W PEŁNI ZDALNA
👉 PRACA NA CAŁY ETAT
👉 O Tobie
MUST :
- Masz min. 4-5 lat doświadczenia w podobnej roli jako (Senior) Brand Manager lub Marketing Manager w dużej firmie z branży FMCG, retail, e-commerce lub aplikacji mobilnych.
- Bliskie Ci są pryncypia evidence based marketingu - swoje decyzje i rekomendacje opierasz przede wszystkim na danych.
- Z sukcesami rozwijałeś/aś lokalnie komunikację brandową i potrafisz to udowodnić.
- Masz doświadczenie planowaniu i egzekucji kampanii w mediach ATL, takich jak telewizja, radio czy YouTube oraz potrafisz definiować ich cele i oceniać realizację.
- Prowadziłeś/aś działania komunikacyjne w Digitalu oraz potrafisz definiować ich cele i oceniać realizację.
- Rozumiesz potrzeby konsumenckie, a także masz doświadczenie w pracy nad badaniami i umiesz wykorzystywać je do budowania insightów.
- Posiadasz wysokie umiejętności analityczne - czujesz się komfortowo w pracy z dużą ilością informacji, potrafisz wyciągać wnioski i przekuwać je w działania.
- Potrafisz działać samodzielnie, wykazujesz inicjatywę i bierzesz odpowiedzialność za efekty swojej pracy.
- Marketing to Twoja pasja - jesteś na bieżąco z trendami.
- Posługujesz się językiem angielskim co najmniej na poziomie komunikatywnym.
NICE TO HAVE:
- Wykształcenie kierunkowe.
- Doświadczenie w pracy z produktem digitalowym.
- Doświadczenie w budowaniu Brand Booka dla marki lokalnej.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
💡 Rzeczy o których powinieneś/aś wiedzieć:
- Pracujemy całkowicie zdalnie i nie będziemy tego zmieniać. Jeśli potrzebujesz - mamy też biuro w centrum Poznania. Jako zespół Marketingu będziemy widywać się też okazjonalnie na spotkaniach integracyjnych.
- Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.
- Przynajmniej dwa razy do roku nasz zarząd prezentuje wyniki i zmiany w organizacji dla całego Zespołu.
- Nasze Core Hours: 10.00 - 15.00, chociaż wierzymy w elastyczny model pracy.
💰 Wynagrodzenie i benefity:
- Duża sprawczość w obszarze strategii komunikacji marek Grupy Blix.
- Ciągły rozwój: chętnie bierzemy udział w zewnętrznych szkoleniach i konferencjach.
- Wsparcie tam, gdzie go potrzebujesz, także w obszarze merytorycznym - jeśli czegoś nie wiemy, szukamy wiedzy na zewnątrz.
- Regularne 1on1 i usystematyzowany proces rozwojowy.
- Dodatkowo:
- dowolna forma zatrudnienia;
- integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i zespołowe (zależnie od chęci zespołu);
- Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie;
- bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzaka.
🤝 Proces rekrutacji:
- Wysyłasz CV.
- Przeglądamy Twoje CV, podejmujemy decyzję o dalszych krokach.
- Zapraszamy Cię na screening, na którym poznasz Paulinę (Rekruterkę).
- Zapraszamy Cię na spotkanie, na którym poznasz Kubę (Marketing & Growth Director).
- Wysyłamy Ci zadanie.
- Sprawdzamy zadanie i zapraszamy Cię na ponowne spotkanie z Kubą, na które dołączy inny Kuba - nasz COO.
- I Ty i my podejmujemy decyzję czy chcemy razem pracować.
Każdy etap kończy się możliwie szczegółowym feedbackiem (przy CV może być on bardziej generyczny).