Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony, z których rocznie korzysta ponad 6 mln smart shopperów. Działamy na styku technologii i codziennych potrzeb, umożliwiając naszym użytkownikom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż największych marek, producentów i sieci handlowych. Jesteśmy obecni również poza granicami Polski – na rynkach ukraińskim i rumuńskim.
Dołączając do nas, trafisz na ludzi, którzy grają do jednej bramki, komunikują się otwarcie i pomagają sobie. Zauważysz, że każda osoba czuje się odpowiedzialna za wyniki swoje i zespołu, co buduje w nas autentyczne zaufanie. Może Cię zaskoczyć nasza odwaga w myśleniu poza schematami i pragmatyzm, dzięki którym sięgamy po nowości i sprawnie zmieniamy to, co może działać lepiej.
Jeśli szukasz miejsca, gdzie zespołowość spotyka się z wynikami, dołącz do nas!
Jako New Business Specialist będziesz odpowiedzialny/-a za identyfikację i rozwój nowych możliwości biznesowych w różnych sektorach rynku. Twoim celem będzie poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, budowanie trwałych relacji z klientami i aktywny udział w projektach, które kształtują przyszłość naszej organizacji. Na tym stanowisku zyskasz możliwość realnego wpływu na rozwój Blix i współtworzenia nowoczesnych rozwiązań w branży reklamy mobilnej.
👉PRACA ZDALNA
👉PRACA NA CAŁY ETAT
✅ ZADANIA:
- Analiza potencjału nowych branż w kontekście rozwoju usług Blix.
- Nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami, obsługa bieżących projektów.
- Udział w projektach wdrożeniowych, obejmujących planowanie, budżetowanie i negocjacje.
- Monitorowanie wyników prowadzonych projektów i raportowanie rezultatów.
- Spotkania z klientami zarówno online, jak i stacjonarnie w całej Polsce.
- Liczba wdrożonych nowych branż i klientów.
- Wartość przychodów wygenerowanych ze sprzedaży.
- Samodzielność w organizacji pracy i współpracy z klientami.
Jak widzisz - nie musisz domyślać się jakie są Twoje wyniki. Będziesz na bieżąco otrzymywać od nas feedback.
MUST:
- Doświadczenie w marketingu (np. trade marketing, reklama, e-commerce).
- Znajomość podstawowych zasad komunikacji marketingowej i digital marketingu.
- Analityczne podejście do danych i znajomość Excela na poziomie średnio zaawansowanym.
- Umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych i negocjacji.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach wymagających sprawnych, trafnych decyzji.
NICE TO HAVE:
- Doświadczenie w branżach Retail, FMCG, HoReCa lub agencjach reklamowych.
- Znajomość narzędzi reklamowych i planowania mediów.
- Umiejętność tworzenia strategii marketingowych i komunikacyjnych.
- Pierwsze trzy miesiące to czas na wdrożenie się i poznanie zespołu. Będziesz mieć przestrzeń na spokojne opanowanie swoich obowiązków i poznanie kultury pracy.
-
Pracujemy w zdalnym środowisku, które pozwala łączyć zawodowe ambicje z życiem prywatnym.
-
Elastyczne podejście, chcemy być dostępni dla siebie w kluczowych momentach dnia (10.00-15.00).
-
Rozwijamy własne produkty, dlatego zależy nam na osobach z pasją i determinacją do osiągania sukcesów, które chcą wspólnie budować silną, rozpoznawalną markę in-house.
- Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.
- Dowolna forma zatrudnienia.
- Wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy.
- Już od pierwszych dni pracy możesz korzystać z naszych benefitów: Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN.
- Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i budżet na spotkania zespołowe.
- Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin i adopcji dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia.
- W lipcu i sierpniu w piątki pracujemy godzinę krócej.☀️🏝️
Dbamy o to, by proces rekrutacyjny był transparentny i komfortowy. Każdy krok służy nie tylko ocenie Twoich umiejętności, ale również wzajemnemu poznaniu – zależy nam, żebyś czuł/a się dobrze w naszym zespole.
- Wysyłasz CV.
- Zapraszamy Cię na spotkanie z Pauliną (Rekruterka, która postara się Ciebie poznać pod kątem Twoich oczekiwań i wartości).
- Na drugim spotkaniu poznasz Piotrka (Team Leader - New Business Managera) - nadal rozmawiacie o wartościach i wchodzicie w technikalia.
- Wysyłamy Ci zadanie, żeby sprawdzić Twoje kompetencje specjalistyczne i to w jaki sposób myślisz o rozwiązaniach.
- Ostatnie spotkanie. Zaprezentujesz swoje zadanie oraz porozmawiasz z Krzysztofem (Head of Retail). Na tym spotkaniu również będzie obecny Piotrek.
- I Ty i my podejmujemy decyzję o podjęciu współpracy.
Na żadnym etapie nie pozostajesz bez odpowiedzi. Im dalej jesteś, tym więcej konstruktywnego feedbacku będziemy w stanie Ci przekazać.
Nie czekaj – aplikuj i dołącz do zespołu, który zmienia sposób, w jaki miliony ludzi robią zakupy! Więcej o nas znajdziesz na www.grupablix.pl.