📱Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX i Zdrowe Zakupy, z których co miesiąc korzysta prawie 3 miliony użytkowników. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż wiodących marek, producentów i sieci handlowych. Jesteśmy również obecni na rynkach ukraińskim oraz rumuńskim
i planujemy ekspansję na Europę Zachodnią.
👤Potencjał wzrostowy naszych aplikacji, a co za tym idzie nasze ambicje, jest wciąż znaczący. Dlatego też rozbudowujemy dział Marketingu o nowe role - jedną z nich jest Performance Marketing Manager. Jeżeli jesteś osobą, która Performance Marketing dla aplikacji mobilnych zna na wylot i potrafi budować oraz optymalizować multi-kanałowe strategie akwizycyjne, a jednocześnie nie boisz się odpowiedzialności i lubisz bezpośredni wpływ na biznes, to chętnie Cię poznamy!
👉 PRACA JEST W PEŁNI ZDALNA
👉 PRACA NA CAŁY ETAT
⚒️ ZADANIA
TL;DR: Twoim celem będzie dalsze skalowanie strategii performance marketingowej aplikacji mobilnych należących do Grupy Blix, a także jej egzekucja, prawidłowa atrybucja oraz ciągła optymalizacja względem celów rozwojowych i kosztu pozyskania użytkownika.
Szczegółowe zadania:
- Skalowanie i optymalizacja działań w obecnie używanych kanałach akwizycyjnych.
- Eksploracja nowych kanałów i formatów (sieci reklamowe, wideo).
- Właściwa atrybucja wyników działań akwizycyjnych.
- Analiza, raportowanie i prognozowanie kluczowych KPIs.
- Zarządzanie obszarem ASO we współpracy z agencją zewnętrzną.
- Zarządzanie pipelinem testów (kreacji, stawek, budżetów).
- Współpraca z wewnętrznym zespołem graficznym nad pipelinem kreatywnym.
- Koordynacja współpracy z agencją (kanały Meta).
- Zarządzanie 1-osobowym zespołem.
👉 O Tobie:
MUST:
- Masz min. 4-5 letnie doświadczenie w zarządzaniu kampaniami akwizycyjnymi dla aplikacji mobilnych o znaczącej skali (budżety rzędu kilkuset tys. zł miesięcznie).
- Doskonale znasz środowiska reklamowe Google, Meta oraz sieci display’owe.
- Czujesz się komfortowo operując zarówno na poziomie strategicznym, jak i egzekucyjnym - nie masz problemu z samodzielnym zarządzaniem kampaniami.
- Posiadasz wysokie umiejętności analityczne - potrafisz wyciągać wnioski z wielu różnych źródeł danych i przekuwać je w działania.
- Potrafisz właściwie atrybuować i raportować wyniki działań akwizycyjnych.
- Potrafisz działać samodzielnie, wykazujesz inicjatywę i bierzesz odpowiedzialność za efekty swojej pracy.
- Marketing to Twoja pasja - jesteś na bieżąco z nowymi trendami.
- Posługujesz się językiem angielskim co najmniej na poziomie komunikatywnym.
NICE TO HAVE:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Pierwsze doświadczenia z wykorzystaniem AI w działaniach Performance.
💡 Rzeczy o których powinieneś/aś wiedzieć:
- Pracujemy całkowicie zdalnie i nie będziemy tego zmieniać. Jeśli potrzebujesz - mamy też biuro w centrum Poznania. Jako zespół Marketingu będziemy widywać się też okazjonalnie na spotkaniach integracyjnych.
- Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.
- Przynajmniej dwa razy do roku nasz zarząd prezentuje wyniki i zmiany w organizacji dla całego Zespołu.
- Nasze Core Hours: 10.00 - 15.00, chociaż wierzymy w elastyczny model pracy.
💰 Wynagrodzenie i benefity:
- Duża sprawczość w obszarze Performance Marketingu marek Grupy Blix.
- Ciągły rozwój: chętnie bierzemy udział w zewnętrznych szkoleniach i konferencjach.
- Wsparcie tam, gdzie go potrzebujesz, także w obszarze merytorycznym - jeśli czegoś nie wiemy, szukamy wiedzy na zewnątrz.
- Regularne 1on1 i usystematyzowany proces rozwojowy.
- Dodatkowo:
- dowolna forma zatrudnienia;
- integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i zespołowe (zależnie od chęci zespołu);
- Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie;
- bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzaka.
🤝 Proces rekrutacji:
- Wysyłasz CV.
- Przeglądamy Twoje CV, podejmujemy decyzję o dalszych krokach.
- Zapraszamy Cię na screening, na którym poznasz Paulinę (Rekruterkę).
- Zapraszamy Cię na spotkanie, na którym poznasz Kubę (Marketing & Growth Director).
- Wysyłamy Ci zadanie.
- Sprawdzamy zadanie i zapraszamy Cię na ponowne spotkanie z Kubą, na które dołączy inny Kuba - nasz COO.
- I Ty i my podejmujemy decyzję czy chcemy razem pracować.
Każdy etap kończy się możliwie szczegółowym feedbackiem (przy CV może być on bardziej generyczny).