O nas
GRUPA EMERMED działa od 2003 roku w obszarze ratownictwa medycznego, edukacji i bezpieczeństwa.
Dostarczamy naszym klientom:
profesjonalne szkolenia (pierwsza pomoc, kursy ratownictwa, ppoż., bezpieczeństwo w firmach i instytucjach),
wysokiej jakości sprzęt (apteczki, artykuły pierwszej pomocy, defibrylatory AED, manekiny),
doradztwo i kompleksowe rozwiązania biznesowe.
Jesteśmy liderem na rynku, cenionym za niezawodność i innowacyjne podejście.
Nasze motto: „Stawiamy na jakość, bo chodzi o życie”.
Zapraszamy do zapoznania się z profilem firmy na www.grupaemermed.pl
Twój zakres obowiązków
Kompleksowe zarządzanie magazynem oraz procesem realizacji zamówień – organizacja, planowanie wydajnej i skutecznej pracy działu, nadzór nad przyjęciem i wydawaniem towarów, kontrola stanów magazynowych, organizacja przestrzeni magazynowej itp.
Planowanie, koordynowanie i optymalizacja procesów logistycznych
Zarządzanie zespołem realizującym zamówienia – planowanie pracy, motywowanie, nadzór nad realizacją zadań
Bieżąca obsługa i rozwój sklepu internetowego – zarządzanie ofertą produktową, nadzór nad realizacją zamówień
Udział w tworzeniu strategii sprzedaży online i wdrażanie usprawnień w funkcjonowaniu sklepu
Współpraca z innymi działami w zakresie planowania promocji, dostępności produktów i komunikacji z klientami
Nadzór nad terminową i kompletną wysyłką zamówień
Dbałość o jakość obsługi klienta na każdym etapie procesu zakupowego
Nadzór nad obsługą systemu CRM przez pracowników
Raportowanie określonych wskaźników KPI
Współpraca z dostawcami
Nasze oczekiwania
Doświadczenie w zarządzaniu magazynem i sprzedażą internetową (min. 2 lata)
Umiejętność planowania i koordynacji pracy zespołu
Znajomość narzędzi e-commerce i systemów magazynowych
Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
Znajomość Excela oraz umiejętność analizy danych
Otwartość na wdrażanie nowych rozwiązań i automatyzacji procesów
Mile widziane doświadczenie w branży medycznej lub technicznej
Biegłość w obsłudze systemów CRM i CMS (znajomość Enova365 CRM mile widziana)
Język angielski w stopniu komunikatywnym
Co jeszcze bierzemy pod uwagę
Twoimi dodatkowymi atutami będą: doświadczenie we współpracy ze służbami mundurowymi, znajomość branży pierwszej pomocy, ratownictwa medycznego, ppoż. i straży pożarnej, znajomość systemu CRM Enova, doświadczenie w przetargach i zamówieniach publicznych oraz inne ciekawe i nietypowe umiejętności
To oferujemy
Praca w firmie z misją – wspierająca służby ratownicze i medyczne
Stabilna umowa o pracę z wynagrodzeniem: podstawa 7000-9000 zł brutto + premia od określonych wskaźników KPI
Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, dostęp do CRM i inne)
Brak dress code’u
Jasno określone cele, wsparcie mentora oraz możliwość realnego wpływu na rozwój firmy
Przyjazna atmosfera w zgranym zespole
Swoboda w działaniu, ale i duże wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu
Możliwość wpływania na kierunki rozwoju firmy oraz realizacji własnych inicjatyw
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
służbowy telefon do użytku prywatnego
zniżki na firmowe produkty i usługi
kawa/herbata/zaplecze socjalne
parking dla pracowników
paczki świąteczne
Proces rekrutacji
Weryfikacja CV - analiza doświadczenia i dopasowania do stanowiska
Rozmowa online lub telefoniczna - poznajemy Twoje umiejętności i oczekiwania
Spotkanie w biurze - prezentacja zespołu i omówienie szczegółów
Decyzja i informacja zwrotna - oferta lub krótkie podsumowanie procesu
Uwaga! Jeśli chcesz wyróżnić swoją aplikację, dodaj do CV „coś więcej”. Cenimy kreatywność i nieszablonowe podejście!
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty