Brand Manager – Marki Własne (PC / Gaming)

Marketing

Brand Manager – Marki Własne (PC / Gaming)

Marketing

Wołczyńska 3, Poznań

Grupa Komputronik

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Zarządzanie marką
Rynek PC
gaming
Kampanie digital 360°
kreatywność

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

Google Analytics
Projekty video

Opis stanowiska

Masz w sobie pokłady kreatywności, a jednocześnie lubisz działać konkretnie i widzieć efekty? Świetnie czujesz klimat gamingu i świata PC? Dołącz do Komputronik i pomóż nam rozwijać markę własną, która ma ambicje stać się rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i za granicą!​


Co będzie Twoim zadaniem?


  • Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji marki własnej PC

  • Wyznaczanie KPI i monitorowanie postępów w rozwoju marki

  • Kreowanie kampanii wizerunkowych i produktowych (YouTube, TikTok, social media),

  • Pozyskiwanie i rozwój współprac ambasadorskich z influencerami i ekspertami tech/gaming​

  • Kreowanie odważnych i niestandardowych pomysłów na pozycjonowanie brandu w Polsce i za granicą

  • Realizacja celów trafficowych i sprzedażowych (online i retail)

  • Współpraca z działami: produktowym, e-commerce, PR i performance marketing

  • Analiza trendów rynkowych, konkurencji i insightów konsumenckich

  • Stałe doskonalenie komunikacji marki w oparciu o dane (social listening, analityka, badania rynku).


Jakie są nasze wymagania? 


  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu marką (preferowane: consumer electronics, gaming, PC)

  • Znasz rynek PC i potrzeby grupy docelowej (gamers, creators, entuzjaści technologii)

  • Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii digital 360° (social media, video, performance, influencer marketing)

  • Myślisz strategicznie, ale potrafisz też działać hands-on

  • Masz doświadczenie w pracy z KPI i potrafisz przekuć liczby na konkretne działania

  • Zarządzałeś/aś budżetem marketingowym

  • Masz wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i kreatywne, 

  • Znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics, Brand24, Sprout Social lub podobnych)

  • Znajomość j. angielskiego B2/C1

Mile widziane:

  • Doświadczenie w ekspansji marek na rynki zagraniczne

  • Networking w środowisku gamingowym / e-sportowym

  • Umiejętność prowadzenia projektów video (od briefu do emisji)


To oferujemy


  • Realny wpływ na rozwój i komunikację marki własnej Komputronik.

  • Projekty łączące technologię, gaming i kreatywność.

  • Zespół z pasją, energią i przestrzenią do działania.

  • Swobodny model pracy hybrydowej (2 dni w biurze lub 3 dni w miesiącu dla osób spoza Poznania).

  • Elastyczna forma zatrudnienia: UoP lub B2B.

  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie i wiele innych

  • Praca w firmie technologicznej o silnej pozycji i otwartym podejściu do innowacji.

Wymagane umiejętności

Zarządzanie marką
Rynek PC
gaming
Kampanie digital 360°
kreatywność

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

Google Analytics
Projekty video

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 24.10.2025

O firmie

Grupa Komputronik

W Grupie Komputronik wierzymy, że praca wydobywa z nas to, co najlepsze. Niektórzy z nas są świetnymi organizatorami, a inni doskonałymi analitykami. Jesteśmy pasjonatami sportu, wolontariuszami, aktywnymi członkami sp...

Zobacz profil firmy

Brand Manager – Marki Własne (PC / Gaming)

Podsumowanie oferty

Brand Manager – Marki Własne (PC / Gaming)

Wołczyńska 3, Poznań

Grupa Komputronik

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Komputronik S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Wołczyńska 37(dalej jako "administrator"). Masz prawo... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca