Doradca Klienta
Miejsce pracy: Kraków, Zakopiańska 62
Co będzie Twoim zadaniem?
- Sprzedaż produktów i usług w oparciu o Standard Obsługi Klienta,
- Realizacja planów sprzedażowych – zespołowych i indywidualnych,
- Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,
- Dbanie o właściwą ekspozycję towarów oraz porządek w salonie,
- Obsługa i wysyłka zamówień internetowych oraz kontakt telefoniczny z klientem.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Czujesz w sobie potencjał prawdziwego handlowca lub pierwsze doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta masz już za sobą,
- Pracowałeś w oparciu o standardy obsługi klienta – będzie to Twój ogromny atut!
- Wykazujesz zaangażowanie oraz wysoką motywację do pracy,
- Odnajdujesz się w otoczeniu nowych technologii,
- Jesteś gotowy na podnoszenie swoich kompetencji,
- Rozkręcanie laptopów to dla Ciebie frajda lub jesteś gotowy się tego nauczyć.
Oferujemy:
- Praca w jednej z największych polskich sieci handlowych oferujących sprzęt IT,
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę,
- Udział w warsztatach z zakresu obsługi klienta w pierwszych tygodniach pracy,
- Rozwój poprzez szkolenia w formie e-learningu, webinarów oraz warsztatów sprzedażowych prowadzonych przez trenerów sprzedaży,
- Cykliczne szkolenia produktowe oraz dostęp do nowinek technologicznych bezpośrednio od największych producentów.
Co możesz zyskać dołączając do naszego zespołu?
- Karta sportowa
- Prywatna opieka medyczna
- Rabaty pracownicze
- Ubezpieczenie grupowe
- Dofinansowanie szkoleń zewnętrznych
- Dowóz busem do centrali
- Jabłka z lokalnego sadu
- Konkursy dla pracowników
- Elastyczne godziny pracy
- Chillout Room
- Rekrutacje wewnętrzne
- Wspólne świętowanie
- Wyróżnienie Gwiazdą Komputronik
- Nieformalny strój
- Szkolenia wewnętrzne