Oferty
Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
Support

Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Poznań
5 000 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

komunikatywność

konsultant

Mile widziane

praca na infolinii

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jak się u nas pracuje?


W Grupie Komputronik kierujemy się wartościami: #Działaj #ZbierajDrużynę #Odkrywaj #BądźSobą. Codziennie podejmujemy działania, przejmujemy inicjatywę, sami zarządzany swoją pracą. Wiemy, że w pojedynkę, być może, pójdziemy szybciej, ale z innymi zajdziemy dalej. Wierzymy w siłę Grupy. Nie boimy się porażek, bo wiemy, że to ważny krok w rozwoju. Każdy z nas przyczynia się do siły naszej marki i wzrasta razem z nią. Jesteśmy elastyczni. Ważniejsze są dla nas efekty i wyniki, niż zapełniony do granic możliwości grafik. Lubimy dyskutować w szerokim gronie, ale też pracować w pojedynkę. Mamy ogromną przestrzeń na kreatywność, wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań. Dołącz do nas na stanowisku:


Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta


Twój zakres obowiązków

  • Kontakt z Klientem, zgodny ze standardem obsługi, w ramach infolinii przychodzącej,
  • Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących m.in. zamówień, dostępności towaru i obsługi posprzedażowej,
  • Sprzedaż i dosprzedaż produktów i usług oraz finalizowanie transakcji,
  • Obsługa livechatu.


Nasze wymagania

  • Jesteś zaangażowany i zmotywowany do pracy,
  • Chcesz się rozwijać w ramach zaplanowanej ścieżki kariery,
  • Cechuje Cię wysoka komunikatywność i otwartość,
  • Twoim dodatkowym atutem jest doświadczenie w obsłudze Klienta i zainteresowanie nowymi technologiami,
  • Jesteś dyspozycyjny do pełnienia dyżuru przynajmniej w jedną sobotę w miesiącu.


Oferujemy

  • Pracę od 1 kwietnia 2024,
  • Wynagrodzenie na start: 4666 zł brutto podstawa + 500 zł brutto gwarantowana prowizja), po okresie próbnym wysokość Twojej prowizji zależy od wyników Twojej pracy (średnio około 1-2 tys. zł brutto),
  • Praca w systemie zmianowym (8-16 oraz 9-17 + dyżur 1 sobota w miesiącu),
  • Hybrydowy tryb pracy: średnio 4-6 dni w miesiącu praca z biura (Wołczyńska, Poznań), pozostałe dni praca zdalna
  • Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju umiejętności w obszarach sprzedaży i nowych technologii,
  • Realną szansę na awans (po roku masz możliwość brania udziału w rekrutacjach wewnętrznych).


Centrum Obsługi Klienta Komputronik:

Nasze Centrum Obsługi Klienta to dwa zgrane zespoły: Zespół Infolinii oraz Zespół Procesowy.

Naszym Klientom oferujemy pomoc przed, w trakcie lub po złożeniu zamówienia. Wsłuchujemy się w ich potrzeby i dostarczamy najlepsze wskazówki i rozwiązania. Naszymi kluczowymi kompetencjami są komunikatywność i empatia.

5 000 - 7 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu B2B

Nowa
6 500 - 8 500 pln
3e Software House
Warszawa
sprzedaż
język angielski
obsługa klienta
Nowa

Customer Support Advisor

Nowa
6 000 - 7 000 pln
NapoleonCat.com
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
technical thinking
Customer Care
język polski
Nowa

Konsultant ds. wdrożeń

Nowa
Asseco Data Systems
Gdańsk
Microsoft Office
język angielski
BPMN
Nowa

Doradczyni/Doradca Klientów Detalicznych Placówka Partnerska

Nowa
BNP Paribas Bank Polska
Kościan
Praca pod presją
łatwość nawiązywania relacji
Microsoft Office
Nowa

Specjalista/ka ds. Utrzymania Klienta

Nowa
dhosting.pl
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
domeny
język angielski
SSL
Nowa