Czy media społecznościowe to Twoja pasja, a tworzenie angażujących treści to Twoje naturalne środowisko? Szukasz pracy, w której Twoje pomysły będą miały realny wpływ na rozwój produktów? Jeśli wideo, rolki, newslettery i social media to coś, co robisz z przyjemnością, mamy dla Ciebie ofertę, która łączy kreatywność z wyzwaniami marketingowymi. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w firmie, która oferuje liczne możliwości rozwoju zawodowego.
Grupa Marketer to wydawnictwo specjalistyczne z Lublina. Od 2009 r. dostarczamy fachową wiedzę i edukujemy marketerów, sprzedawców, właścicieli firm i studentów z zakresu efektywnego marketingu i sprzedaży. Wydajemy dwa czasopisma „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”, książki biznesowe, kursy online i wideo, a także organizujemy e-szkolenia na żywo i stacjonarne – prezentujemy praktyczne rozwiązania sytuacji i problemów, z którymi marketerzy, sprzedawcy i przedsiębiorcy stykają się w codziennych działaniach.
Wysoka jakość treści i przystępna forma prezentacji – to główne cechy, które wyróżniają nas spośród innych tytułów branżowych na rynku. Dostarczamy praktyczną wiedzę w prosty, czytelny i atrakcyjny wizualnie sposób. Pełną ofertę naszych produktów i usług znajdziesz na sklep.MarketerPlus.pl.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista/Specjalistka ds. marketingu
Miejsce: Lublin / praca zdalna
Forma zatrudnienia: B2B, UoP
Wynagrodzenie:
- B2B: 6000–8000 zł netto
- UoP: 6000–8000 zł brutto
Twoje zadania:
- tworzenie harmonogramu treści i regularna publikacja postów na platformach społecznościowych Facebook, Instagram, LinkedIn, X, TikTok wykorzystujących materiały pochodzące z magazynów i serwisów internetowych „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”, a także skrupulatne zarządzanie kontami naszych marek w tych serwisach (odpowiadanie na komentarze, wiadomości itd.),
- nagrywanie, montaż i publikowanie krótkich, angażujących i przyciągających uwagę materiałów wideo (rolek, reelsów, tiktoków),
- eksperymentowanie z nowymi formatami i platformami społecznościowymi,
- przygotowywanie treści newsletterów,
- współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych (np. treści reklam do magazynów, serwisów WWW, ulotek),
- współpraca przy organizowaniu webinarów,
- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za płatną promocję w social mediach,
- reprezentacja wydawnictwa na targach branżowych wraz z innymi osobami z zespołu,
- współpraca i koordynacja działań z innymi członkami zespołu w firmie.
- tworzenie planów promocji / media planów, zarządzanie budżetem marketingowym (monitorowanie i optymalizacja wydatków) dla poszczególnych produktów wydawnictwa, analiza i pilnowanie realizacji wykonania planu,
- współpraca przy przygotowywaniu i opracowywaniu działań promocyjnych, konkursów innych aktywacji dla klientów,
- dbanie o spójność komunikacji w różnych kanałach komunikacji i punktach styku z klientami.
Nasze wymagania:
- biegła znajomość obsługi mediów społecznościowych, w tym Facebooka, Instagrama, LinkedIna, Twittera (X) i TikToka,
- kreatywność, doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do generowania nowych pomysłów,
- wysokie poczucie estetyki,
- doświadczenie w tworzeniu krótkich materiałów wideo oraz samodzielnym montażu, np. w aplikacji CapCut,
- umiejętność analizy danych i dostosowywania działań na podstawie wyników,
- energia, zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy,
- sumienność, odpowiedzialność oraz umiejętność efektywnej organizacji pracy,
- doświadczenie w obsłudze systemu WordPress,
- mile widziane: praktyczna znajomość Meta Ads, umiejętność uruchamiania i optymalizacji reklam płatnych na platformach Meta (Facebook i Instagram) i innych, zarządzanie budżetem reklamowym, analiza i raportowanie wyników, umiejętność korzystania z narzędzi AI.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do Twojego doświadczenia,
- realny wpływ na rozwój magazynów oraz aktualnie prowadzonych projektów,
- udział w konferencjach i szkoleniach branżowych,
- dostęp do materiałów szkoleniowych, takich jak książki, prasa branżowa, kursy i publikacje elektroniczne,
- możliwość rozwoju i nauki nowych technologii (np. narzędzi AI),
- duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- elastyczne godziny pracy,
- pełne wsparcie przy wdrażaniu w nowe projekty i inicjatywy.
Proces rekrutacji:
- Spośród nadesłanych CV wybieramy osoby, z którymi nawiążemy kontakt.
- Następnie przekażemy Ci zadania, które pozwolą nam ocenić Twoje umiejętności.
- W przypadku, gdy mieszkasz poza Lublinem, porozmawiamy przez Google Meet.
- Jeśli jesteś z Lublina, zaprosimy Cię do naszego biura na rozmowę.
- Jeśli pozytywnie przejdziesz powyższe etapy, zaczniemy współpracę :)
Bez względu na wynik rekrutacji zawsze otrzymasz od nas informację zwrotną o jej wyniku.
Na aplikacje czekamy maksymalnie do 10.11.2024.
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Grupa Marketer Sp. z o.o. zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w ogłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Grupa Marketer Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.