Specjalista ds. social mediów
Marketing

Specjalista ds. social mediów

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

social media

TikTok

reels

Instagram

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna


Specjalista ds. social mediów


Kategoria: Media i marketing

Forma zatrudnienia: B2B, UoP

Miasta: Lublin, Warszawa, Poznań, Kraków, Wrocław

Praca w Lublinie lub Praca zdalna


Wiesz, jak sprawić, żeby treści publikowane na Facebooku, Instagramie, LinkedIn czy TikToku były nie tylko ładne, ale i skuteczne? Szukasz pracy, w której Twoje pomysły staną się rzeczywistością? Interesujesz się social mediami? Chcesz na co dzień publikować posty, a także nagrywać rolki, reelsy i tiktoki? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną ofertę!


Grupa Marketer to wydawnictwo specjalistyczne z Lublina. Od 2009 r. dostarczamy fachową wiedzę i edukujemy marketerów, sprzedawców, właścicieli firm i studentów z zakresu efektywnego marketingu i sprzedaży. Wydajemy dwa czasopisma „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”, książki biznesowe, kursy online i wideo, a także organizujemy e-szkolenia na żywo i stacjonarne – prezentujemy praktyczne rozwiązania sytuacji i problemów, z którymi marketerzy, sprzedawcy i przedsiębiorcy stykają się w codziennych działaniach.


Wysoka jakość treści i przystępna forma prezentacji – to główne cechy, które wyróżniają nas spośród innych tytułów branżowych na rynku. Dostarczamy praktyczną wiedzę w prosty, czytelny i atrakcyjny wizualnie sposób. Pełną ofertę naszych produktów i usług znajdziesz na sklep.MarketerPlus.pl.


W związku z rozwojem i nowymi projektami poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. social mediów


Miejsce: Praca zdalna / Lublin

Forma zatrudnienia: B2B, UZ

Wynagrodzenie:

  • B2B: 6000–8000 zł netto
  • UZ: 5000–6500 zł brutto


Twoje zadania:

  • tworzenie comiesięcznego harmonogramu treści i regularna ich publikacja na platformach społecznościowych Facebook, Instagram, LinkedIn, X (Twitter), TikTok, a także skrupulatne zarządzanie kontami naszych marek w tych serwisach (odpowiadanie na komentarze, wiadomości itd.),
  • tworzenie i publikowanie treści wykorzystujących materiały pochodzące z magazynów i serwisów internetowych „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”,
  • nagrywanie, montaż i publikowanie krótkich form wideo (rolki, reelsy, tiktoki), które przyciągają uwagę i angażują odbiorców,
  • eksperymentowanie z nowymi formatami i platformami społecznościowymi,
  • aktualizacja serwisów internetowych marketerplus.pl i ewp.pl, w tym przygotowywanie cotygodniowych newsletterów,
  • współpraca i koordynacja działań z innymi członkami zespołu w firmie.


Nasze wymagania:

  • biegła znajomość obsługi mediów społecznościowych, w tym Facebooka, Instagrama, LinkedIna, Twittera i TikToka,
  • kreatywność, doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do generowania nowych pomysłów,
  • wysokie poczucie estetyki,
  • umiejętność posługiwania się aparatem i kamerą w telefonie,
  • doświadczenie w tworzeniu krótkich materiałów wideo oraz samodzielnym montażu, np. w aplikacji CapCut,
  • umiejętność analizy danych i dostosowywania działań na podstawie wyników,
  • energia, zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy,
  • sumienność, odpowiedzialność oraz umiejętność efektywnej organizacji pracy,
  • doświadczenie w obsłudze systemu WordPress,
  • mile widziane: praktyczna znajomość Meta Ads, umiejętność uruchamiania i optymalizacji reklam płatnych na platformach Meta (Facebook i Instagram) i innych, zarządzanie budżetem reklamowym, analiza i raportowanie wyników, umiejętność korzystania z narzędzi AI.


Nasze zasady są proste. Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do Twojego doświadczenia,
  • realny wpływ na rozwój magazynów oraz aktualnie prowadzonych projektów,
  • udział w konferencjach i szkoleniach branżowych,
  • dostęp do cennych materiałów, takich jak książki, prasa branżowa, kursy i publikacje elektroniczne,
  • dużą samodzielność w realizacji powierzonych zadań.


Proces rekrutacji w naszej firmie przebiega następująco:

  1. Spośród nadesłanych CV wybieramy osoby, z którymi nawiążemy kontakt.
  2. Następnie przekażemy Ci zadania, które pozwolą nam ocenić Twoje umiejętności.
  3. W przypadku, gdy mieszkasz poza Lublinem, porozmawiamy przez Google Meet.
  4. Jeśli jesteś z Lublina, zaprosimy Cię do naszego biura na rozmowę.
  5. Jeśli pozytywnie przejdziesz powyższe etapy zaczniemy współpracę :)
  6. Bez względu na wynik rekrutacji zawsze otrzymasz od nas informację zwrotną o jej wyniku.


Rekomendowane oferty

Social Media & Content Specialist - Praca Zdalna

Nowa
6 200 - 9 200 PLN/mies.
digitalk
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
social media
content marketing
copywriting
Nowa