Data Analyst

BI & Data

Data Analyst

BI & Data

Domaniewska 49, Warszawa

Grupa Morizon-Gratka

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

SQL
Google Ads
Meta Ads
marketing

Opis stanowiska

O projekcie:

Wspieranie zespołu marketingu i produktu w podejmowaniu decyzji opartych na danych poprzez dostarczanie rzetelnych analiz, raportów, insightów i rekomendacji. Celem jest zwiększenie skuteczności kampanii marketingowych oraz lepsze zrozumienie źródeł ruchu i efektywności lejków konwersji, a także wsparcie zespołów produktowych w rozwoju produktów.



Twój zakres obowiązków:


Analityka marketingowa:

• Tworzenie analiz kampanii marketingowych (m.in. Google Ads, Meta, SEO).

• Monitorowanie i raportowanie KPI marketingowych (CAC, CPL, ROI, ROAS, LTV).

• Analiza źródeł ruchu i ścieżek konwersji na stronie.

• Optymalizacja lejków sprzedażowych i kampanii reklamowych.


Analityka produktowa:

• Analiza zachowań użytkowników w aplikacji/na stronie (funnel analysis, cohort analysis, user journey).

• Monitorowanie metryk produktowych (retention, engagement, churn rate, DAU/MAU).

• Analiza A/B testów i eksperymentów produktowych.

• Wspieranie zespołu produktowego w podejmowaniu decyzji opartych na danych.


Współpraca i rozwój:

• Budowa dashboardów w Looker Studio.

• Współpraca z Data Engineerami w zakresie danych wejściowych i modeli analitycznych.

• Propozycje usprawnień w strukturze danych i architekturze raportowania.

• Tworzenie self-service rozwiązań analitycznych dla zespołów biznesowych (data mart z wykorzystaniem Dataform, Airflow, GCP).


Nasze wymagania:


•Minimum 3 lata doświadczenia jako analityk marketingowy / produktowy.

•Bardzo dobra znajomość SQL i BigQuery.

•Umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych.

•Udokumentowane praktyczne doświadczenie z Google Analytics 4 i Google Tag Managerem.

•Umiejętność tworzenia czytelnych dashboardów w Looker Studio.

•Zrozumienie metryk efektywności marketingowej oraz produktowej.

•Doświadczenie w analizie zachowań użytkowników i lejków konwersji.

•Znajomość metodologii A/B testowania.

•Samodzielność, dokładność, proaktywność.

Mile widziane:

•Doświadczenie z dbt lub Dataform.

•Doświadczenie w pracy z Ariflow / Cloud Composer.

•Podstawy języka Python i/lub R (pandas, matplotlib, seaborn).

•Znajomość Amazon QuickSight.



Wymagane umiejętności

SQL
Google Ads
Meta Ads
marketing
Oferta dodana: 09.10.2025
Lokalizacja biura

Data Analyst

Aplikuj na ofertę pracy

Data Analyst

Domaniewska 49, Warszawa

Grupa Morizon-Gratka

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Grupa Morizon-Gratka sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-672), ul. Domaniewska 49, zarejes... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca