Grupa Morizon-Gratka Sp. Z o.o. to wiodący wydawca serwisów ogłoszeniowych w Polsce, które co miesiąc odwiedza blisko 4 mln użytkowników. Od połowy 2020 roku Morizon.pl i Gratka.pl działają w strukturach Ringier Axel Springer – grupy mediowo-technologicznej prowadzącej takie serwisy internetowe jak: Onet, Business Insider, Forbes czy Noizz.
Obecnie do zespołu Customer Value Management szukamy osoby z doświadczeniem w zakresie rozwoju oferty subskrypcyjnej dla obszaru B2B z branży e-commerce, mediów, telekomunikacji, FMCG, bankowości lub ubezpieczeń, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie segmentem deweloperskim, w tym cyklem życia oferty produktowej i realizację strategii.
Celem naszego działu jest zwiększanie wartości, jaką nasi klienci otrzymują w ramach wykupionych produktów i usług, poprzez ich rozwój, wdrażanie innowacji, udoskonalanie wewnętrznych procesów oraz działań związanych z obsługą klienta.
➡️Odpowiedzialność za wynik finansowy dla rynku deweloperskiego
➡️Kreowanie wartości dla klientów z rynku deweloperskiego poprzez tworzenie dedykowanych ofert, procesów i standardów obsługi
➡️Zarządzanie istniejącym portfolio ofert subskrypcyjnych (abonamenty, produkty do promowania) i ich cyklem życia
➡️Rozwój i realizacja strategii produktowej (oferty) skierowanej do klientów biznesowych
➡️Opracowanie strategii G2M dla nowo wdrażanych ofert i nadzór nad ich komercjalizacją
➡️Analiza performance obecnych i nowo wdrażanych ofert oraz wprowadzanie ulepszeń, w celu zwiększenia satysfakcji klientów i osiągnięcia celów biznesowych
➡️Stały monitoring trendów rynkowych oraz benchmarków produktowych
➡️Priorytetyzacja potrzeb wewnętrznych interesariuszy oraz klientów biznesowych
➡️Opracowanie specyfikacji biznesowych, cennika, business rules oraz user stories
➡️Współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu zapewnienia płynnego procesu wdrożeniowego dla nowych ofert i produktów lub modyfikacji istniejących
➡️Zbieranie potrzeb, opinii NPS oraz informacji na temat naszych produktów za pomocą ankiet, wywiadów i przekładanie ich na wymagania biznesowe oraz wew. usprawnienia
➡️Szerzenie wiedzy na temat oferowanych produktów i usług wewnątrz organizacji oraz wśród klientów i partnerów zewnętrznych
➡️Koniecznie: Doświadczenie w obszarze zarządzania segmentem/ ofertą / produktem / pricingiem usług w modelu subskrypcyjnym dla rynku klienta biznesowego (B2B)
➡️Minimum 2 letnie doświadczenie w tworzeniu produktów subskrypcyjnych (ofert) dla klientów B2B
➡️Doświadczenie z branży: digital, media, telekomunikacja, FMCG, bankowość lub ubezpieczenia
➡️Umiejętność analizy i syntezy danych oraz przedstawianie na ich podstawie rekomendacji
➡️Umiejętność przekazywania wiedzy podczas szkoleń
➡️Umiejętności interpersonalne, współpracy z zespołami projektowymi oraz interesariuszami biznesowymi
➡️Duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań
➡️Wykształcenie wyższe ekonomiczne, marketingowe lub biznesowe
➡️Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
➡️Pracę w modelu hybrydowym
➡️Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
➡️Dobrze zorganizowany i otwarty na współpracę zespół
➡️Dostęp do platformy Nais (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
➡️Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
Sprawdź podobne oferty pracy