Grupa Morizon-Gratka Sp. z o.o. to wiodący wydawca serwisów ogłoszeniowych w Polsce, które co miesiąc odwiedza blisko 4 mln użytkowników. Od połowy 2020 roku Morizon.pl i Gratka.pl działają w strukturach Ringier Axel Springer Media – grupy mediowo-technologicznej prowadzącej takie serwisy internetowe jak: Onet, Business Insider, Forbes czy Noizz.
Twój zakres obowiązków:
🚀Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w kanałach performance, takich jak Google Ads czy Meta Ads.
🚀Optymalizacja kampanii pod kątem kluczowych wskaźników (np. ROAS, ROI, CPA).
🚀Analiza danych i raportowanie wyników z użyciem narzędzi takich jak Google Analytics.
🚀Współpraca z zespołem sprzedażowym i przekładanie ich potrzeb na konkretne działania marketingowe.
🚀Zarządzanie budżetami reklamowymi i rekomendowanie działań zwiększających efektywność.
Nasze wymagania:
✔️Minimum 4 lata doświadczenia w zarządzaniu kampaniami performance (np. Google Ads, Meta Ads).
✔️Samodzielność w zarządzaniu kampaniami Google Ads, Meta Ads i innymi platformami reklamowymi.
✔️Umiejętności analityczne i orientacja na osiąganie wyników.
✔️Biegłość techniczna w konfigurowaniu, optymalizacji i analizie kampanii reklamowych.
✔️Proaktywna postawa i umiejętności pracy w zespole.
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy z dużymi budżetami reklamowymi.
Doświadczenie w branży nieruchomości.
To oferujemy:
👉Realny wpływ na strategię marketingową i rezultaty biznesowe firmy.
👉Dużą samodzielność i swobodę w podejmowaniu decyzji.
👉Pracę przy interesujących projektach z wymiernym wpływem na wyniki biznesowe.
👉Nieformalną atmosferę i brak dress codu.
👉 Model pracy hybrydowej.
👉 Nowoczesne biuro (parking, kawiarnia, siłownia w obrębie biura).
👉 Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym NAIS – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, ubezpieczenia, bony na zakupy).
Rekomendowane oferty