Grupa Muszkieterów to ponad 3 000 niezależnych przedsiębiorców zarządzających supermarketami pod 7 szyldami w 4 krajach Europy. W Polsce Grupa liczy blisko 500 przedsiębiorców, którzy są właścicielami ponad 189 supermarketów spożywczych Intermarché oraz około 189 supermarketów “Dom i Ogród” Bricomarché. Z obrotami blisko 8,9 mld złotych Muszkieterowie są liderami na rynku supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”.
Twój zakres obowiązków
- Bieżące wsparcie pracy Kupca oraz współpraca z innymi działami (Promocji, Zarządzania Cenami, Category Managementu itp.),
- Realizowanie postanowień kontraktowych z dostawcami w szczególności w zakresie ilości przeprowadzanych akcji promocyjnych oraz wprowadzaniu i usuwaniu produktów z gamy,
- Zbieranie i monitorowanie otoczenia rynkowego, tworzenie raportów i zestawień,
- Analizowanie danych o dostawcach i wsparcie procesu ich wyboru
- Negocjowanie i przeprowadzanie promocji cenowych i gazetkowych,
- Administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów powierzonej kategorii,
- Bieżący kontakt i wsparcie przedstawicieli sklepów.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy w obszarze handlu/zakupów,
- Min. średnio zaawansowany poziom znajomości MS Excel,
- Chęć rozwoju kompetencji analitycznych i negocjacyjnych,
- Wysoka komunikatywność,
- Dokładność i terminowość,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
To oferujemy
- Odpowiedzialną i interesującą pracę w strukturach międzynarodowej organizacji,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, bony na święta, dofinansowanie urlopu),
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość dojazdu do pracy autobusem firmowym z Poznania (ul. Dąbrowskiego, niedaleko pętli Ogrody),
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy,
- Wsparcie managera i zespołu.