Regionalny Manager ds. Polityki Handlowej
Sprzedaż

Regionalny Manager ds. Polityki Handlowej

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

komunikatywność

prawo jazdy kat. B

analiza

Opis stanowiska

Grupa Muszkieterów to ponad 3 000 niezależnych przedsiębiorców zarządzających supermarketami pod 7 szyldami w 4 krajach Europy. W Polsce Grupa liczy blisko 500 przedsiębiorców, którzy są właścicielami ponad 189 supermarketów spożywczych Intermarché oraz około 189 supermarketów “Dom i Ogród” Bricomarché. Z obrotami blisko 8,9 mld złotych Muszkieterowie są liderami na rynku supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”.


Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad wynikami finansowymi punktów sprzedaży w podległym regionie (sklepy na terenie województw: pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie, mazowieckie i podlaskie)
  • Nadzór operacyjny nad realizacją celów sprzedażowych w sklepach sieci Bricomarche
  • Monitorowanie i analiza KPI poszczególnych sklepów (koszty, sprzedaż, produktywność, zatowarowanie) oraz nadzorowanie działań korygujących
  • Optymalizacja wyników i procesów biznesowych poprzez ścisłą współpracę ze sklepami i właścicielami sklepów
  • Udzielanie pomocy szkoleniowej sklepom w zakresie procesów zachodzących w sieci oraz organizacja szkoleń regionalnych
  • Analiza rozwoju i polityki handlowej konkurencji
  • Pilotowanie osób zainteresowanych otwarciem sklepów oraz osób, które otrzymały już preafektację i prowadzenie ich do momentu otwarcia sklepu
  • Koordynacja współpracy w zakresie weryfikacji i oceny terenów, na których miałyby zostać zlokalizowane kolejne punkty
  • Odpowiedzialność za przekazywanie informacji z centrali i wymianę wiedzy pomiędzy sklepami w regionie


Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku managera sklepu lub kierownika regionalnego w handlu detalicznym (preferowane sieci DIY)
  • Poparte sukcesami umiejętności analityczne
  • Zorientowanie na wyniki i efektywność w działaniu
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne umożliwiające budowanie partnerstwa w biznesie
  • Kreowanie pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz umiejętność dzielenia się własną wiedzą i doświadczeniem
  • Odporność na stres i pracę pod presję czasu oraz ambitnych zadań
  • Prawo jazdy kategorii B. oraz gotowość do pracy związanej z częstymi podróżami służbowym


To oferujemy

  • Atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, bony na święta, dofinansowanie urlopu
  • Odpowiedzialną i interesującą pracę w strukturach międzynarodowej organizacji
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wsparcie managera i zespołu
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • możliwość pracy zdalnej


Rekomendowane oferty

New Business Manager / Marketing Consultant

Nowa
8 000 - 15 000 PLN/mies.
inmarketing digital agency
Swarzędz
sprzedaż
e-commerce
konsultant
Nowa