Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

Nysa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

digital marketing

Opis stanowiska

Zadania:

  • Redagowanie i publikowanie postów w social media
  • Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
  • Realizacja krótkich filmów
  • Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
  • Moderowanie komentarzy
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych

Wymagania:

  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
  • Umiejętność pracy pod presją
  • Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Wysokie poczucie estetyki
  • Znajomość aktualnych trendów

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
  • Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności


Rekomendowane oferty

Junior Operations Specialist in Customer Support (Chinese)

Nowa
AirHelp
Warszawa
Chinese (B2/C1)
Shift work
English language (C1)
Nowa

Customer Success z językiem niemieckim

Nowa
4 000 - 6 000 PLN/mies.
KIS List
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
samodzielność
empatia
customer success
Nowa