Doradca Klienta w serwisie marki KIA
Fordońska 353, Bydgoszcz
Grupa Plichta
Doradca Klienta w serwisie to osoba zajmująca się kalkulacją zleceń, wyceną usług, nadzorem nad jakością, zakresem i terminowością napraw oraz profesjonalną obsługą Klientów. Obowiązkiem pracownika jest omówienie usługi serwisowej oraz poinformowanie klienta o przewidywanych kosztach i czasie usługi. Osoba na tym stanowisku powinna czuwać nad przebiegiem pracy uzgodnionej w zleceniu i sprawdzić, czy prawidłowo zostały wykonane wszystkie przewidziane czynności. Do obowiązków doradcy należy również wydanie samochodu Klientowi po wykonaniu pełnej usługi.
Twój zakres obowiązków:
aktywny udział w budowaniu zasad funkcjonowania działu serwisu w tym doskonalenie procesów jakości obsługi,
pełne zaangażowanie w proces sprzedaży usług serwisowych
kreowanie i wdrażanie pomysłów dotyczących akcji promocyjnych,
nadzór nad poprawnością wykonanych prac serwisowych,
efektywne zarządzanie czasem pracy,
reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek.
Nasze wymagania:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
umiejętności komunikacyjne,
wysoka kultura osobista,
praktyczna wiedza z zakresu budowy i funkcjonowania samochodów osobowych,
prawo jazdy kat. B,
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
To oferujemy:
możliwość rozwoju zawodowego oraz pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
atrakcyjne wynagrodzenie,
specjalistyczne szkolenia,
współpracę od zaraz lub możemy poczekać na zakończenie Twojego okresu wypowiedzenia
umowę B2B
Doradca Klienta w serwisie marki KIA
Doradca Klienta w serwisie marki KIA
Fordońska 353, Bydgoszcz
Grupa Plichta