Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale BDC (Call Center) marki Audi
Lubowidzka 42, Gdańsk
Grupa Plichta
Posiadasz wrodzone zdolności komunikacyjne i pozytywne usposobienie?
Potrafisz przekonać ludzi do siebie i budować zaufanie?
Obecnie do działu BDC poszukujemy
Specjalisty ds. obsługi klienta
Gdańsk, Lubowidzka 42
Twój zakres obowiązków:
• Obsługa połączeń przychodzących oraz realizacja kampanii wychodzących,
• Obsługa pozostałych kanałów kontaktu z klientem (e-mail, chat, social media),
• Kontakt z obecnymi klientami w celu umówienia wizyty w serwisie lub przedstawienia aktualnej oferty,
• Rozpoznawanie i określanie potrzeb klientów oraz umiejętny dobór rozwiązań,
• Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami,
• Obsługa systemów CRM, wprowadzanie danych do systemów, monitorowanie aktywności działu sprzedaży,
• Współpraca z odrębnymi działami firmy.
Nasze wymagania:
• Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (min. rok),
• Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację wykonywanych zadań,
• Wysoka kultura osobista, komunikatywność i otwartość, prawidłowa dykcja,
• Umiejętność aktywnego słuchania, swoboda w kontakcie z ludźmi,
• Umiejętności sprawnej obsługi komputera, doświadczenia w pracy z różnymi programami/aplikacjami, łatwość w obsłudze nowych narzędzi i rozwiązań
• Czynne prawo jazdy kat. B,
• Gotowość do pracy zmianowej (08:00-16:00 oraz 11:00-19:00, 2 soboty w miesiącu 08:00-15:00).
• Mile widziana znajomość systemu: Focus
Oferujemy:
• Współpracę z jedną z trzech największych grup dealerskich w Polsce,
• Wdrożenie i system szkoleń,
• System premiowy,
• Szansę rozwoju zawodowego,
• Umowę zlecenie lub B2B.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale BDC (Call Center) marki Audi
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale BDC (Call Center) marki Audi
Lubowidzka 42, Gdańsk
Grupa Plichta