Cześć!
W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas 10 lat temu fundacja, w której prowadzimy dwie bardzo duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl
Jesteśmy w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte i wśród 1000 w Europie wg Financial Times.
A teraz poszukujemy Campaign Specialist na poziomie Junior.
Jak możesz się z nami rozwijać?
- Naturalną ścieżką rozwoju dla Ciebie będzie Campaign Specialist, ale mamy w zespole naprawdę wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi, bo z takimi można robić wybitne rzeczy. Jeśli np. będziesz chciał rozwijać się również w e-mail marketingu, taką obierzemy drogę. Jeśli już teraz masz w tym doświadczenie i chciałbyś robić obie rzeczy, nie ma najmniejszego problemu.
- Będziesz miał możliwość realizowania kampanii dla znanych marek, w Polsce i za granicą.
- Poznasz różne systemy z ekosystemu programmatic - zarówno od strony wydawcy (SSP), jak i reklamodawcy (DSP)
- Będziesz pracował bezpośrednio z Karolką, która odpowiada za całą realizację i od której naprawdę można się bardzo dużo nauczyć.
- Będziesz współpracował bezpośrednio z największymi grupami wydawniczymi.
- Będziesz miał wpływ na kierunek rozwoju naszych produktów.
Czym konkretnie będziesz się zajmował?
- Będziesz planował i realizował kampanie Rich Media / Wideo dla naszych Klientów, zarówno directowo, jak i programatycznie. Tutaj możesz zerknąć na nasze Rich Media: https://www.youtube.com/watch?v=eylot0_CbCk.
- Będziesz współpracował bezpośrednio z Accountami i Trafficami.
- Będziesz realizował kampanie zarówno wizerunkowe, jak i performance dla Klientów z przeróżnych branż.
- W przypadku prawie każdego Klienta, z którym pracujemy, odpowiadamy również za kreacje - Twoje wskazówki, poparte testami i statystykami będą bardzo cenne.
Co Cię ominie?
- Rutyna. Po pierwsze, nie będziesz pracował dla jednego Klienta, ani na jednej platformie, ani dla jednej branży.
- Techniczne kwestie kampanii. Tym zajmują się Trafficy, z którymi bezpośrednio współpracujesz. Chyba że będziesz chciał poznać stronę techniczną, wtedy chętnie Cię nauczymy.
- Kontakt z Klientem. Tym zajmują się Accountci, z którymi pracujesz na co dzień.
- Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Pierwszego doświadczenia w obszarze online, w planowaniu i realizacji kampanii digitalowych - znajomość wydawców oraz różnych rozwiązań technologicznych.
- Znajomość wybranej platformy DSP, Fb Ads lub Google Ads.
- Wsparcia zespołu: pomysły, analizy, prognozy.
- Umiejętności interpersonalnych - będziesz musiał dogadywać się z wieloma osobami.
- Znajomości Excela - przynajmniej na tyle, żeby poukładać sobie różne dane i wyciągnąć wnioski.
- Podstawowej znajomości Google Analytics (mile widziane).
- Zaangażowania i chęci zdobywania wiedzy - oraz samodzielnego jej poszukiwania.
- Rozglądasz się za miejscem, w którym dostaniesz naprawdę dużo swobody i odpowiedzialności. I nie szukasz miejsca na pół roku ani rok.
- Znajomości angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację - pracujemy z wydawcami zagranicznymi.
Możesz liczyć na:
- Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Zerknij np. tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=eylot0_CbCk.
- Praca przy projektach dla znanych brandów z wielu branż (Warner Bros, Mercedes, Red Bull, Audi, Samsung, Panasonic, Coca-Cola, Porsche, Microsoft, Intel...).
- Praca w szybko rozwijającej się Grupie - należymy do grona 50 najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte.
- Nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum.
- Cały zespół ma parcie na naukę nowych rzeczy i lubi dzielić się wiedzą na szkoleniach wewnętrznych.
- Możesz pracować 100% zdalnie, ale byłoby miło spotkać się czasami w naszym krakowskim lub warszawskim biurze.
- Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.
- Normalni przełożeni ogarniający marketing i technologię.
- Od 12 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania.
Jak wygląda rekrutacja?
Na początek krótki telefon, a potem jedno, ok. godzinne spotkanie na Google Meet z managerem. W wyjątkowej sytuacji może się zdarzyć, że będziemy chcieli umówić się jeszcze raz. Sam proces rekrutacji zawsze zamykamy dosyć szybko i absolutnie zawsze wracamy z odpowiedzią.