Oferty
Media Strategist
Media

Media Strategist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

planowanie

praca z klientem

media

KPI

media planner

myślenie analityczne

narzędzia analityczne

Opis stanowiska

Cześć!


W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Ale naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas 12 lat temu fundacja, w której prowadzimy dwie bardzo duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl

 

Jesteśmy w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte i wśród 1000 w Europie wg Financial Times.


A teraz poszukujemy osoby na stanowisko Media Strategist.


Jak możesz się z nami rozwijać?


  • Naturalną ścieżką rozwoju dla Ciebie będzie stanowisko seniorskie, a następnie być może rola managerska i prowadzenie małego zespołu. Wszystko zależy od tego, w jakiej konfiguracji chcesz pracować i które własne cechy chcesz z nami rozwijać.
  • Mamy w zespole wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi, bo z takimi można robić wybitne rzeczy.
  • Mamy dużo wewnętrznych szkoleń z różnych zakresów, i często mamy wejściówki na najciekawsze konferencje w Polsce. Wystarczy, że się odezwiesz.


Czym konkretnie będziesz się zajmować?


  • Budowaniem wartościowych i szczerych relacji z naszymi Klientami. I nie bez powodu jest to na pierwszym miejscu :)
  • Samodzielnym planowaniem wielokanałowych kampanii mediowych (miesięcznych/kwartalnych/rocznych). Będziesz czuwać nad realizacją celów, trzymając nad wszystkim pieczę.
  • Przygotowywaniem analiz, rekomendacji i prezentacji na potrzeby zespołu i Klienta.
  • Będziesz brać udział w przygotowaniu strategii i taktyk mediowych dla Klienta i zespołu new business.
  • Braniem udziału w przetargach i prezentacjach Twoich pomysłów przed naszymi Klientami.



Co Cię ominie?


  • Rutyna. Nigdy nie osiądziesz na jednym Kliencie, jednej branży, czy w jednym powtarzalnym procesie. Będziesz uczestniczyć w wielu projektach wizerunkowych i sprzedażowych.
  • Brak decyzyjności. Absolutnie! Będziemy Cię wręcz namawiać do samodzielnego decydowania w różnych sprawach.
  • Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.



Czego oczekujemy od Ciebie?

 

  • Masz minimum 3-letnie doświadczenie jako media planner/media specialist w agencji mediowej.
  • Masz na koncie wiele stworzonych mediaplanów i dowiezionych kpi.
  • Masz szerokie pojęcie o planowaniu mediów i potrafisz myśleć o nich w niestandardowy sposób.
  • Masz doświadczenie w procesach przetargowych i składaniu złożonych propozycji mediowych.
  • Pracujesz na co dzień z narzędziami analitycznymi i badawczymi.
  • Myślisz analitycznie, kręci Cię budowanie taktyk, strategii, wyciąganie wniosków z zebranych danych.
  • Uważasz, że potrafisz budować przekonujące argumentacje :),
  • Masz doświadczenie w pracy z Klientem (prezentacje, maile, raporty).
  • Potrafisz prezentować własne pomysły przed zespołem/Klientem.
  • Chętnie poznajesz nowe usługi, rozwiązania na rynku, narzędzia i możliwości mediowe.

 


Możesz liczyć na:

 

  • Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Zerknij np. tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=fKJrZD672CQ. 
  • Praca przy projektach dla znanych brandów z wielu branż.
  • Praca w szybko rozwijającej się Grupie - należymy do grona 50 najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte.
  • Nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum.
  • Cały zespół ma parcie na naukę nowych rzeczy i lubi dzielić się wiedzą na szkoleniach wewnętrznych.
  • Możesz pracować 100% zdalnie, możesz w warszawskim lub krakowskim biurze, jak Ci wygodnie.
  • Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.
  • Normalni przełożeni ogarniający marketing i technologię.
  • Od 12 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania.

 

Jak wygląda rekrutacja?

 

Na początek krótki telefon, a potem jedno, ok. godzinne spotkanie na Google Meets z managerem. Ostatnim etapem będzie zadanie rekrutacyjne dla wybranych kandydatów, po którym dostaniesz feedback. W wyjątkowej sytuacji może się zdarzyć, że będziemy chcieli umówić się jeszcze raz. Sam proces rekrutacji zawsze zamykamy dosyć szybko i absolutnie zawsze wracamy z odpowiedzią.


Sprawdź podobne oferty pracy

Realizator/ka Wizji

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
Video
live
Nowa

Senior Digital Media Planner

Nowa
Mastermind
Warszawa
media
digital marketing
Microsoft Office PowerPoint
Nowa

Autor/Autorka Commentary

Nowa
Eurozet
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Commentary
youtube
przygotowywanie autorskich materiałów
Nowa

Account Manager

Nowa
Freundschaft
Warszawa
Umiejętność negocjacji
digital marketing
SoMe
Nowa

Media Manager

Nowa
Altavia Kamikaze Sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
Nowa