Oferty
Media Strategist
Media

Media Strategist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

planowanie

praca z klientem

media

KPI

media planner

myślenie analityczne

narzędzia analityczne

Opis stanowiska

Cześć!


W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Ale naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas 12 lat temu fundacja, w której prowadzimy dwie bardzo duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl

 

Jesteśmy w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte i wśród 1000 w Europie wg Financial Times.


A teraz poszukujemy osoby na stanowisko Media Strategist.


Jak możesz się z nami rozwijać?


  • Naturalną ścieżką rozwoju dla Ciebie będzie stanowisko seniorskie, a następnie być może rola managerska i prowadzenie małego zespołu. Wszystko zależy od tego, w jakiej konfiguracji chcesz pracować i które własne cechy chcesz z nami rozwijać.
  • Mamy w zespole wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi, bo z takimi można robić wybitne rzeczy.
  • Mamy dużo wewnętrznych szkoleń z różnych zakresów, i często mamy wejściówki na najciekawsze konferencje w Polsce. Wystarczy, że się odezwiesz.


Czym konkretnie będziesz się zajmować?


  • Budowaniem wartościowych i szczerych relacji z naszymi Klientami. I nie bez powodu jest to na pierwszym miejscu :)
  • Samodzielnym planowaniem wielokanałowych kampanii mediowych (miesięcznych/kwartalnych/rocznych). Będziesz czuwać nad realizacją celów, trzymając nad wszystkim pieczę.
  • Przygotowywaniem analiz, rekomendacji i prezentacji na potrzeby zespołu i Klienta.
  • Będziesz brać udział w przygotowaniu strategii i taktyk mediowych dla Klienta i zespołu new business.
  • Braniem udziału w przetargach i prezentacjach Twoich pomysłów przed naszymi Klientami.



Co Cię ominie?


  • Rutyna. Nigdy nie osiądziesz na jednym Kliencie, jednej branży, czy w jednym powtarzalnym procesie. Będziesz uczestniczyć w wielu projektach wizerunkowych i sprzedażowych.
  • Brak decyzyjności. Absolutnie! Będziemy Cię wręcz namawiać do samodzielnego decydowania w różnych sprawach.
  • Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.



Czego oczekujemy od Ciebie?

 

  • Masz minimum 3-letnie doświadczenie jako media planner/media specialist w agencji mediowej.
  • Masz na koncie wiele stworzonych mediaplanów i dowiezionych kpi.
  • Masz szerokie pojęcie o planowaniu mediów i potrafisz myśleć o nich w niestandardowy sposób.
  • Masz doświadczenie w procesach przetargowych i składaniu złożonych propozycji mediowych.
  • Pracujesz na co dzień z narzędziami analitycznymi i badawczymi.
  • Myślisz analitycznie, kręci Cię budowanie taktyk, strategii, wyciąganie wniosków z zebranych danych.
  • Uważasz, że potrafisz budować przekonujące argumentacje :),
  • Masz doświadczenie w pracy z Klientem (prezentacje, maile, raporty).
  • Potrafisz prezentować własne pomysły przed zespołem/Klientem.
  • Chętnie poznajesz nowe usługi, rozwiązania na rynku, narzędzia i możliwości mediowe.

 


Możesz liczyć na:

 

  • Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Zerknij np. tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=fKJrZD672CQ. 
  • Praca przy projektach dla znanych brandów z wielu branż.
  • Praca w szybko rozwijającej się Grupie - należymy do grona 50 najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte.
  • Nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum.
  • Cały zespół ma parcie na naukę nowych rzeczy i lubi dzielić się wiedzą na szkoleniach wewnętrznych.
  • Możesz pracować 100% zdalnie, możesz w warszawskim lub krakowskim biurze, jak Ci wygodnie.
  • Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.
  • Normalni przełożeni ogarniający marketing i technologię.
  • Od 12 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania.

 

Jak wygląda rekrutacja?

 

Na początek krótki telefon, a potem jedno, ok. godzinne spotkanie na Google Meets z managerem. Ostatnim etapem będzie zadanie rekrutacyjne dla wybranych kandydatów, po którym dostaniesz feedback. W wyjątkowej sytuacji może się zdarzyć, że będziemy chcieli umówić się jeszcze raz. Sam proces rekrutacji zawsze zamykamy dosyć szybko i absolutnie zawsze wracamy z odpowiedzią.


Sprawdź podobne oferty pracy

New business manager

Nowa
5 000 - 15 000 pln
Antyweb.pl
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
marketing
reklama
Nowa

Head of Influencer Marketing & Digital Strategy

Nowa
18 000 - 23 000 pln
Agencja DDOB
Warszawa
Process Optimization
campaign analysis
social media
Nowa

Digital Specialist

Nowa
GroupM
Warszawa
digital
Planowanie kosztów
digital marketing
Nowa

Junior YouTube Specialist

Nowa
Grupa ZPR Media
Warszawa
SEO
YouTube Studio
Adsense
Nowa

Junior Media Planner

Nowa
Euvic Media Sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
Microsoft Office Excel
media
Nowa