Cześć!
W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Ale naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas 10 lat temu fundacja, w której prowadzimy dwie bardzo duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl
Jesteśmy w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte i wśród 1000 w Europie wg Financial Times.
A teraz poszukujemy dwóch Senior Graphic Designerów.
Jak możesz się z nami rozwijać?
-
Przede wszystkim, mamy w Grupie kilka spółek o różnych specjalizacjach, ale dział kreacji jest jeden! To znaczy, że jednego dnia możesz robić KV pod przetarg, drugiego dnia bardzo interaktywne rich media na mobile wykorzystujące np. akcelerometr, a trzeciego dnia plakat na koncert charytatywny naszej Fundacji. A co najważniejsze, jeśli chcesz się specjalizować w jednej z tych dziedzin, nie ma najmniejszego problemu.
- Mamy w zespole naprawdę wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi, bo z takimi można robić wybitne rzeczy.
- Mamy wiele wewnętrznych szkoleń z różnych zakresów i często mamy wejściówki na najciekawsze konferencje w Polsce.
- Będziesz pracował w ponad 20-osobowym dziale kreacji, zaufaj, jest się od kogo uczyć.
Czym konkretnie będziesz się zajmował?
-
Rich Media - Sataku jest największą w Polsce siecią reklamy Rich Media. Robimy tutaj mnóstwo interaktywnych rozwiązań, od prostych gier, przez quizy, a na mobile staramy się jak najwięcej korzystać z akcelerometru, żyroskopu czy np. kamery. Niedawno zrobiliśmy kreację sterowaną głosem. Tutaj możesz zerknąć na krótki showreel: https://www.youtube.com/watch?v=eylot0_CbCk
-
Key Visuale - robimy sporo w ramach naszej agencji strategiczno-kreatywnej. Głównie dla największych Marketerów w kraju.
-
Powyższych robimy najwięcej i dobrze, żebyś był bardzo dobry w przynajmniej jednej działce. Oczywiście ogarniamy też social media, digitalowe assety, dużo rzadziej druk itp. Mamy też silny zespół motion designerów.
Co Cię ominie?
- Rutyna. Mamy w Grupie kilka spółek i Fundację więc projekty są bardzo różnorodne.
- Praca na jednym kanale komunikacji lub na jednym Kliencie, lub na jednej branży. Absolutnie tak nie działamy. Zmienność projektowa jest u nas czymś domyślnym. Z drugiej strony, jeśli ktoś chce się specjalizować np. głównie w KV to nie ma najmniejszego problemu.
- Jakikolwiek kontakt z Klientem, a nawet stanie Accountów nad Twoją głową. To drugie zdarza się bardzo sporadycznie bo między Tobą, a Accountem jest Zuzka i Dominik, nasi PM, którzy koordynują pracę i ustalają terminy. W spokoju możesz zająć się projektowaniem.
- Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Bardzo dobrego portfolio.
- Dużego doświadczenia w digitalu, webdesignie i/lub projektowaniu KV.
- Doświadczenia w pracy w środowisku agencyjnym.
Możesz liczyć na:
- Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Zerknij np. tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=eylot0_CbCk
- Praca przy projektach dla znanych brandów z wielu branż (Warner Bros, Mercedes, RedBull, Audi, Samsung, Panasonic, Coca-Cola, Porsche, Microsoft, Intel...).
- Praca w szybko rozwijającej się Grupie — należymy do grona 50 najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte.
- Nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum.
- Cały zespół ma parcie na naukę nowych rzeczy i lubi dzielić się wiedzą na szkoleniach wewnętrznych.
-
Możesz pracować 100% zdalnie, możesz w warszawskim lub krakowskim biurze, jak Ci wygodnie.
- Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.
- Normalni przełożeni ogarniający marketing i technologię.
- Od 10 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania.
Jak wygląda rekrutacja?
- Ocena portfolio, które od Ciebie dostaliśmy.
- Krótka, zapoznawcza rozmowa telefoniczna (15-20 min) z informacją o tym, jak Twoje portfolio zostało ocenione.
- Zadanie rekrutacyjne.
- Około 1,5-godzinne spotkanie na Google Meet z Team Liderką grafików z osobą towarzyszącą.
- Call z decyzją/ofertą.
Wszystkiego dobrego! :)