Oferty
Specjalista w Dziale Help Desk
Support

Specjalista w Dziale Help Desk

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca z biura

Wymagane umiejętności

helpdesk

Windows

Microsoft Office

active directory

Opis stanowiska

Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki.

Jeśli chcesz dołączyć do jednego z naszych Zespołów w całej Polsce – aplikuj!


Aktualna oferta dotyczy:

Specjalista w Dziale Help Desk


📍Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimskie 100

 

💻Dział IT i Procesów Biznesowych


Opis stanowiska

  • Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania;
  • Nadawanie uprawnień dla użytkowników;
  • Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na urządzeniach;
  • Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja;
  • Realizacja procesów zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami;
  • Udział w testowaniu nowych rozwiązań.


Wymagania

  • Doświadczenie w pracy w Dziale HelpDesk lub pokrewnym;
  • Dobra znajomość obsługi komputerów, oraz urządzeń peryferyjnych;
  • Znajomość środowiska i narzędzi Microsoft (Windows, Office 365, Active Directory);
  • Znajomość obsługi systemów rejestracji zgłoszeń użytkowników;
  • Podstawowa znajomość usług i infrastruktury sieciowej;
  • Cierpliwość, odporność na stres związany z obsługą klienta wewnętrznego, nastawienie na współpracę i chęć pomocy;
  • Umiejętność analitycznego myślenia, organizowania pracy własnej i wyznaczania priorytetów;
  • Komunikatywność, skrupulatność, samodzielność.


Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika.
  • Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii).
  • Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny.
  • Zniżka na bilety kolejowe w wysokości 90%.
  • Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami.
  • Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników (w wysokości 500-5000 zł brutto).

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior Global IT Service Desk Analyst with German

Nowa
B. Braun Business Services Poland
Nowy Tomyśl
German
Nowa

Customer Relations Specialist (język angielski)

Nowa
CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Jelenia Góra
język angielski
Office 365
Nowa

Workday Talent & Performance Consultant

Nowa
Cognizant
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Customer focus
język angielski
presentation skills
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Alior Bank SA
Rzeszów
komunikatywność
Nowa

Customer Support Specialist

Nowa
Performance Group
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
praca z klientem
angielski
Nowa