Cześć!
Wizjonerstwo przeplata się u Ciebie z jasnymi, mierzalnymi i dobrze zorganizowanymi planami? Wiesz, co motywuje Klientów agencyjnych i jak się z nimi komunikować na poziomie marki? Czujesz estetykę, kreatywność i nowe trendy w rozwijaniu brandu, a jednocześnie rozumiesz wartość danych i analiz? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć realny wpływ na brand agencji e-marketingu od pomysłu, przez realizację po “egzekucję”, to szukamy właśnie Ciebie! 👀
Twoja rola w organizacji:
Szukamy doświadczonego, samodzielnego specjalisty w zarządzaniu i rozwijaniu marki. Kogoś, kto czuje potrzeby Klientów i wie jak odpowiadać na nie za pomocą atrakcyjnych ofert, strony internetowej i komunikacji w social mediach. Przekuwa dobrze zbadane pomysły w działania, a działania w leady, które wie jak mierzyć. Warsztaty oraz koordynacja prac nad CI, KV i BB będzie Twoim startem do zbudowania oraz prowadzenia spójnej i skutecznej komunikacji wizerunkowej całej grupy brandowej VIST.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
- badawcza kreatywność – Twoje pomysły są sumą doświadczeń, analiz, badań i danych i umiesz je logicznie argumentować,
- ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
- życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,
- twórczość i estetyka - rozumiesz podstawy projektowe w grafice i umiesz pisać treści, tak by jakość jednych i drugich była na najwyższym poziomie,
- organizacja - nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,
- kombinujesz! ;) Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.
Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem (Social Media Community, Graphic Designer, Specjaliści SEO/PAID, Content) poprzez delegowanie zadań, monitorowanie postępów i utrzymywanie wysokiej jakości pracy.
- Nadzór nad harmonogramami projektów, egzekwowanie terminowości i rozliczanie wykonanych zadań.
- Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju marki dla Grupy VIST, uwzględniającej ofertę, USP, strategię mediową oraz marketing.
- Przygotowanie planu działań marketingowych spójnych z długoterminowymi celami spółki.
- Koordynacja prac nad utworzeniem i rewitalizacją CI, VK, BB oraz stron internetowych.
- Współtworzenie strategii outbound i inbound marketingu w celu pozyskiwania wysokiej jakości MQLi.
- Koordynacja działań związanych z optymalizacją kanałów inbound marketingu (SEO, social media, newslettery, content marketing).
- Monitorowanie i analiza wyników kampanii marketingowych oraz rekomendowanie optymalizacji.
- Organizacja warsztatów badawczych, analiz rynkowych oraz badań potrzeb klientów w celu dostosowania strategii marketingowej.
- Tworzenie raportów i prezentacji wniosków dla zespołu oraz zarządu.
- Tworzenie harmonogramów publikacji w social media oraz nadzór nad treściami i kreacjami graficznymi.
- Angażowanie użytkowników w social media poprzez publikację wartościowych treści i interakcje z nimi.
- Planowanie i koordynacja działań PR, takich jak organizacja webinarów, podcastów, kontakt z mediami.
- Organizacja wydarzeń promocyjnych, eventów i konferencji.
- Ścisła współpraca z działami marketingu, performance, IT, sprzedaży oraz obsługi klienta w celu zapewnienia spójności działań.
- Współpraca przy tworzeniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych.
- Planowanie, monitorowanie i rozliczanie budżetów marketingowych.
- Analiza efektywności działań marketingowych (ROI, CTR, engagement rate) i raportowanie wyników.
Nasze wymagania:
- Minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji digital marketingu, software housie lub dziale marketingu dużej firmy. (Wymóg konieczny).
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i/lub projektami.
- Wyborna komunikacja: aktywne słuchanie, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
- Umiejętność motywowania i rozwijania talentów w zespole.
- Rozwaga i przewidywanie: zdolność identyfikowania potencjalnych przeszkód i wdrażania skutecznych rozwiązań.
- Szeroka wiedza z marketingu i reklamy marki: od strategii, przez ocenę treści i projektów, po raportowanie.
- Umiejętność konstruowania i optymalizowania lejków marketingowych oraz strategii typu flywheel dla B2B.
- Analiza danych marketingowych: interpretacja KPI i wyciąganie praktycznych wniosków.
- Znajomość produktów agencyjnych (SEO, SEM, UX, SMA) na poziomie umożliwiającym efektywną współpracę z ekspertami.
- Dobra znajomość Excela i zdolność operowania liczbami oraz statystykami.
- Umiejętność jasnej prezentacji wyników działań wraz z logiczną argumentacją.
- Poczucie estetyki i znajomość zasad projektowych.
- Podstawowa znajomość zasad użyteczności i funkcjonalności (UX).
- Doskonała organizacja pracy własnej i zespołu, umiejętność priorytetyzacji zadań.
- Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji w środowisku wymagającym wielozadaniowości.
- Perfekcyjna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w środowisku międzynarodowym (dodatkowy atut).
Oferujemy:
- Wynagrodzenie B2B: 8 000 – 12 000 zł netto.
- 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.
- Trackowanie tylko 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie.
- Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze we Wrocławiu lub Tarnowie) lub 100% zdalną.
- Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
- Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
- Ambitny, pomocny i życzliwy zespół.
- Możliwość realnego wpływu na rozwój organizacji.
- Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
- Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Weryfikacja CV – Krótka rozmowa telefoniczna z HR – Spotkanie 30 min. z HR - Spotkanie 1h z Revenue Director – Decyzja