Oferty
Brand Marketing Manager
Nowa
Marketing

Brand Marketing Manager

Wrocław
8 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

employer branding

branding

digital marketing

marketing

Analiza Danych

zarządzanie zespołem

zarządzanie projektami

Mile widziane

clickup

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!

Wizjonerstwo przeplata się u Ciebie z jasnymi, mierzalnymi i dobrze zorganizowanymi planami? Wiesz, co motywuje Klientów agencyjnych i jak się z nimi komunikować na poziomie marki? Czujesz estetykę, kreatywność i nowe trendy w rozwijaniu brandu, a jednocześnie rozumiesz wartość danych i analiz? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć realny wpływ na brand agencji e-marketingu od pomysłu, przez realizację po “egzekucję”, to szukamy właśnie Ciebie! 👀


Twoja rola w organizacji:

Szukamy doświadczonego, samodzielnego specjalisty w zarządzaniu i rozwijaniu marki. Kogoś, kto czuje potrzeby Klientów i wie jak odpowiadać na nie za pomocą atrakcyjnych ofert, strony internetowej i komunikacji w social mediach. Przekuwa dobrze zbadane pomysły w działania, a działania w leady, które wie jak mierzyć. Warsztaty oraz koordynacja prac nad CI, KV i BB będzie Twoim startem do zbudowania oraz prowadzenia spójnej i skutecznej komunikacji wizerunkowej całej grupy brandowej VIST.


Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • badawcza kreatywność – Twoje pomysły są sumą doświadczeń, analiz, badań i danych i umiesz je logicznie argumentować,
  • ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
  • życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,
  • twórczość i estetyka - rozumiesz podstawy projektowe w grafice i umiesz pisać treści, tak by jakość jednych i drugich była na najwyższym poziomie,
  • organizacja - nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,
  • kombinujesz! ;) Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.


Twój zakres obowiązków:

  • Zarządzanie zespołem (Social Media Community, Graphic Designer, Specjaliści SEO/PAID, Content) poprzez delegowanie zadań, monitorowanie postępów i utrzymywanie wysokiej jakości pracy.
  • Nadzór nad harmonogramami projektów, egzekwowanie terminowości i rozliczanie wykonanych zadań.
  • Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju marki dla Grupy VIST, uwzględniającej ofertę, USP, strategię mediową oraz marketing.
  • Przygotowanie planu działań marketingowych spójnych z długoterminowymi celami spółki.
  • Koordynacja prac nad utworzeniem i rewitalizacją CI, VK, BB oraz stron internetowych.
  • Współtworzenie strategii outbound i inbound marketingu w celu pozyskiwania wysokiej jakości MQLi.
  • Koordynacja działań związanych z optymalizacją kanałów inbound marketingu (SEO, social media, newslettery, content marketing).
  • Monitorowanie i analiza wyników kampanii marketingowych oraz rekomendowanie optymalizacji.
  • Organizacja warsztatów badawczych, analiz rynkowych oraz badań potrzeb klientów w celu dostosowania strategii marketingowej.
  • Tworzenie raportów i prezentacji wniosków dla zespołu oraz zarządu.
  • Tworzenie harmonogramów publikacji w social media oraz nadzór nad treściami i kreacjami graficznymi.
  • Angażowanie użytkowników w social media poprzez publikację wartościowych treści i interakcje z nimi.
  • Planowanie i koordynacja działań PR, takich jak organizacja webinarów, podcastów, kontakt z mediami.
  • Organizacja wydarzeń promocyjnych, eventów i konferencji.
  • Ścisła współpraca z działami marketingu, performance,  IT, sprzedaży oraz obsługi klienta w celu zapewnienia spójności działań.
  • Współpraca przy tworzeniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych.
  • Planowanie, monitorowanie i rozliczanie budżetów marketingowych.
  • Analiza efektywności działań marketingowych (ROI, CTR, engagement rate) i raportowanie wyników.


Nasze wymagania:

  • Minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji digital marketingu, software housie lub dziale marketingu dużej firmy. (Wymóg konieczny).
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i/lub projektami.
  • Wyborna komunikacja: aktywne słuchanie, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
  • Umiejętność motywowania i rozwijania talentów w zespole.
  • Rozwaga i przewidywanie: zdolność identyfikowania potencjalnych przeszkód i wdrażania skutecznych rozwiązań.
  • Szeroka wiedza z marketingu i reklamy marki: od strategii, przez ocenę treści i projektów, po raportowanie.
  • Umiejętność konstruowania i optymalizowania lejków marketingowych oraz strategii typu flywheel dla B2B.
  • Analiza danych marketingowych: interpretacja KPI i wyciąganie praktycznych wniosków.
  • Znajomość produktów agencyjnych (SEO, SEM, UX, SMA) na poziomie umożliwiającym efektywną współpracę z ekspertami.
  • Dobra znajomość Excela i zdolność operowania liczbami oraz statystykami.
  • Umiejętność jasnej prezentacji wyników działań wraz z logiczną argumentacją.
  • Poczucie estetyki i znajomość zasad projektowych.
  • Podstawowa znajomość zasad użyteczności i funkcjonalności (UX).
  • Doskonała organizacja pracy własnej i zespołu, umiejętność priorytetyzacji zadań.
  • Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji w środowisku wymagającym wielozadaniowości.
  • Perfekcyjna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w środowisku międzynarodowym (dodatkowy atut).



Oferujemy:

  • Wynagrodzenie B2B: 8 000 – 12 000 zł netto.
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu. 
  • Trackowanie tylko 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie.
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze we Wrocławiu lub Tarnowie) lub 100% zdalną.
  • Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
  • Ambitny, pomocny i życzliwy zespół.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój organizacji.
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.


Jak wygląda proces rekrutacyjny?

Weryfikacja CV – Krótka rozmowa telefoniczna z HR – Spotkanie 30 min. z HR - Spotkanie 1h z Revenue Director – Decyzja

8 000 - 12 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Senior Account Manager

Nowa
9 000 - 11 750 pln
Bluerank Sp. z o.o.
Łódź
skuteczna komunikacja
digital marketing
język angielski
Nowa

junior / asystent zespołu wsparcia sprzedaży

Nowa
4 500 - 6 000 pln
Big Four Group | bfagencja
Warszawa
komunikatywność
Microsoft Office
empatia
Nowa

Marketing Campaign Junior Specialist

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
marketing
Microsoft Office
Nowa

✨ Creative ✨

Nowa
10 000 - 12 000 pln
albo albo
Warszawa
digital marketing
copywriting
język angielski
Nowa

Art Director

Nowa
Art Director
Warszawa
ATL
BTL
pakiet Adobe
Nowa