Co powiesz na: jasną strategię rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet?
Klientocentryzm, holistyczne podejście i chęć realnego wsparcia marketingiem, a nie tylko wystawianie faktur.
Czy brzmi to komfortowo?
Czego oczekujemy na tym stanowisku:
- Proaktywnej postawy;
- Co najmniej 3 letniego doświadczenia w sprzedaży w tym minimum rocznego w agencji reklamowej / software house [wymóg konieczny];
- Doświadczenia w outbound sales;
- Znajomość digital marketingu (min. SEO, Google Ads) – pozwalająca swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem dopasowującym rozwiązania;
- Rozumienia procesów biznesowych oraz potrzeb Klienta agencji;
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji;
- Wyborna komunikacja oraz kunszt aktywnego słuchania;
- Przyjemność z nieustawicznej nauki, ciągłego szukania lepszych sposobów pracy;
- Znajomości Excela/Google sheet na dobrym poziomie;
- Dobra znajomość systemów CRM np. Pipedrive;
- Znajomość j. angielskiego min. B2;
- Terminowość, procesowość i doskonała organizacja pracy;
- Samodzielność i odpowiedzialność;
- Dbanie o niuanse – obieg dokumentów, FV.
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:
- Prawo jazdy pozwalające Ci dotrzeć do większych Klientów;
- Znajomość obszaru Web Developmentu (IT) – na poziomie podstawowym pozwalającym swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem, dopasowującym rozwiązania w obszarze stron/sklepów i aplikacji webowych;
- Znajomość ClickUp.
- Badanie rynku i pozyskiwanie siatki kontaktów B2B zgodnych z kwalifikatorami i wartościami Grupy VIST, zarówno online (LinkedIn, strony www) i offline (eventy branżowe, targi, konferencje).
- Identyfikowanie osób decyzyjnych i dążenie do pełnego BANTa.
- Aktywny prospecting - Cold Calling, rozmowy i spotkania na wydarzeniach branżowych.
- Jakościowa obsługa ciepłych leadów.
- Pełny proces sprzedażowy od kontaktu, briefowania, przez zbudowanie relacji, przygotowanie oferty, po negocjacje i podpisanie umowy oraz zlecenie projektu specjalistom wykonawczym.
- Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych i ich merytoryczne, efektywne i efektowne przedstawianie.
- Edukacja Klienta na temat USP i realnych korzyści usług digital marketingu Grupy VIST (SEO, Google Ads, Analityka, Social Media Ads, Allegro i Amazon Ads, UX, IT, Automated Marketing, itd.)
- Realizacja założonego planu sprzedaży i raportowanie wyników.
- Terminowa, zgodna z procesem i zorganizowana praca na systemach taskowych, SaaSach i CRMach sprzedażowych.
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i specjalistów.
- Wynagrodzenie B2B: 6 000 - 9 000 netto (podstawa + premie).
- 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.
- Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
- Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną
- Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
- Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
- Praca na systemach taskowych, doskonałość procesowa.
- W sprzedaży stawiamy na transparentność, autentyczność i edukację Klientów.
- Sprzedajesz wysokiej jakości usługi - nie zatrudniamy juniorów do pracy na Klientach, tylko seniorzy i doświadczeni “midzi”
- Firmowy komputer i telefon.
- Wiele szkoleń, szeroka baza wewnętrznych materiałów i webinarów edukacyjnych.
- Możliwość realnego wpływu na rozwój działu New Business w agencji.
- Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
- Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.
- Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.
Proces rekrutacji:
Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa meet 45 minut - Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie) – Decyzja