Jasna strategia rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet - tak właśnie działamy w Grupie VIST.
Chcesz do nas dołączyć? Czytaj dalej. Jeśli spełniasz poniższe warunki, nie zwlekaj i wyślij do nas swoje CV!
Wymagania
Czego oczekujemy na tym stanowisku:
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (np. Partnership Manager, Key Account Manager, Business Development Manager).
- Doświadczenie w branży Digital marketingu.
- Własna sieć kontaktów biznesowych.
- Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych.
- Łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów.
- Efektywnie zarządzanie wieloma projektami jednocześnie.
- Silnej orientacji na wyniki oraz umiejętności organizacji własnego czasu pracy.
- Doświadczenie w pracy z narzędziami CRM (np. Pipedrive, ClickUP) oraz w raportowaniu wyników współpracy.
- Znajomość j. angielskiego min. B2.
- Terminowość, procesowość i doskonała organizacja pracy.
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:
- Prawo jazdy pozwalające Ci dotrzeć do większych Klientów;
- Znajomość obszaru Web Developmentu (IT) – na poziomie podstawowym pozwalającym swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem, dopasowującym rozwiązania w obszarze stron/sklepów i aplikacji webowych;
- Znajomość ClickUp.
Twoje zadania
- Budowanie i rozwijanie relacji z partnerami strategicznymi.
- Aktywne poszukiwanie nowych partnerów i nawiązywanie współpracy.
- Negocjowanie warunków współpracy oraz podpisywanie umów partnerskich.
- Opracowywanie ofert współpracy, prezentacji i materiałów sprzedażowych.
- Współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu w celu realizacji kampanii promujących partnerstwa.
- Dbanie o relacje z obecnymi partnerami.
- Planowanie i prowadzenie webinarów oraz szkoleń dla partnerów.
- Regularna analiza potrzeb organizacji i proponowanie usprawnień.
- Reprezentowanie agencji na wydarzeniach branżowych, konferencjach i spotkaniach networkingowych.
- Organizacja networkingów i wydarzeń branżowych.
- Monitorowanie trendów na rynku oraz wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych.
To oferujemy
- Wynagrodzenie B2B: 7 500 - 9 000 zł netto podstawy + premia bez górnego limitu.
- 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.
- Trackowanie tylko 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
- Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną
- Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
- Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee.
- Praca na systemach taskowych, doskonałość procesowa.
- W sprzedaży stawiamy na transparentność, autentyczność i edukację Klientów.
- Sprzedajesz wysokiej jakości usługi - nie zatrudniamy juniorów do pracy na Klientach, tylko seniorzy i doświadczeni “midzi”
- Firmowy laptop i telefon.
- Wiele szkoleń, szeroka baza wewnętrznych materiałów i webinarów edukacyjnych.
- Możliwość realnego wpływu na rozwój działu.
- Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
- Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.
Proces rekrutacji:
Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa I na Google Meet - Rozmowa II na Google Meet (opcjonalnie) – Decyzja