Potrafisz pisać angażujące treści, które przyciągają uwagę i pasują do tematyki strony? Inspirujesz swoją kreatywnością?
Rozpocznij kosmiczną przygodę z nami i Buzzem Astralem! Bądź STRAŻNIKIEM MARKETINGU naszej firmy i działaj na swoich zasadach!
- umiejętność tworzenia angażujących treści,
- redagowanie treści o różnorodnej tematyce,
- sumienność oraz dotrzymywanie terminów,
- chęć zdobywania nowych doświadczeń,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- dobra organizacja czasu pracy,
- wysoki poziom kreatywności,
- znajomość pakietu MS Office
- status studenta.
- tworzenie i przygotowywanie treści postów, komentarzy oraz opinii zgodnie z obraną strategią,
- prowadzenie dyskusji internetowych i podejmowanie interakcji z użytkownikami,
- publikację wpisów, komentarzy i opinii w serwisach, forach internetowych oraz kanałach
- społecznościowych,
- dbanie o wizerunek i opinię marki w Internecie,
- rozwijanie miejsc publikacji treści pod Buzz Marketing,
- analizę i raportowanie prowadzonych zadań w ramach kampanii Buzz Marketingu,
- zakładanie kont w serwisach opiniotwórczych.
- umowa zlecenie,
- 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu,
- praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze w Tarnowie),
- elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00,
- trackowanie 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie,
- sprzęt służbowy,
- nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole,
- codzienne wyzwania w tworzeniu ciekawych kampanii marketingu szeptanego.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Weryfikacja CV – Krótka rozmowa telefoniczna z HR – Spotkanie 30 min. z HR – Spotkanie 1h z Dyrektorem SEO i HR – Decyzja