Cześć!
Czy Ty też tak jak my działasz procesowo? Lubisz, gdy w codziennej pracy automatyzacja jest wszędzie tam gdzie jest możliwa? Świetnie! My właśnie dbamy o oszczędność naszego czasu i automatyzujemy wiele procesów.
A co powiesz dodatkowo na: jasną strategię rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, systematycznie realizowany plan taktyczny na każdy kwartał, realny wpływ na rozwój swój i swojego zespołu, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet Twojego działu SEO? U nas tak właśnie jest!
Twoja rola w naszej organizacji:
- zarządzanie zespołem doświadczonych specjalistek SEO i Content Marketingu (rozwój zespołu i wyznaczanie jego kierunku)
- udoskonalanie procesów (i ich automatyzacja), które już są stworzone, aby praca była szybsza i efektywniejsza,
- współpraca z COO,
- współpraca z innymi działami,
- i najważniejsze - "Twój głos się liczy" 💪
Wyślij do nas swoje CV, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
- zdolności przywódcze - potrafisz wyznaczać cele oraz motywować swój zespół do ich realizacji, wspierać rozwój członków zespołu, tworząc środowisko sprzyjające nauce, współpracy i innowacjom,
- strategiczne myślenie - potrafisz tworzyć długoterminową wizję SEO, która będzie współgrać z ułożonymi już celami biznesowymi firmy,
- efektywność operacyjna i zarządzanie projektami - umiesz odpowiednio delegować zadania i efektywnie rozdzielać zasoby,
- analityczne myślenie – potrafisz interpretować dane i wyciągać z nich wnioski, które przekładają się na konkretne działania,
- ciągłe doskonalenie – jesteś na bieżąco z trendami w SEO i chętnie testujesz nowe rozwiązania,
- orientacja na wyniki – Twoim celem jest osiąganie i przekraczanie założonych KPI,
- komunikatywność – potrafisz jasno prezentować wyniki i strategie zarówno zespołowi, jak i Klientom,
- rozumienie biznesu - masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż,
- samodzielność – organizujesz swoją pracę efektywnie, dotrzymujesz terminów i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania.
Twój zakres obowiązków:
- delegowanie i egzekwowanie zadań w zespole, motywowanie, rozwijanie kompetencji zespołu,
- prowadzenie spotkań statusowych z teamem,
- współpraca z członkami pozostałych działów w firmie na poziomie C-Level: IT, UX/UI, Performance Marketing, Creative Marketing, HR, Office,
- wsparcie lub bezpośredni udział przy: planowaniu, analizie i optymalizacji kampanii SEO, inicjatywach New Business (np. wsparcie w przygotowywaniu ofert i estymacji), tworzeniu strategii SEO, analiz i audytów w obszarze SEO, kontakcie z klientami agencji, np. jako wsparcie przy spotkaniach swoich specjalistów, briefing przy kampaniach, analizie rynku: globalnych trendów, potrzeb Klientów, cen rynkowych i pozycjonowania portfolio produktów,
- weryfikacja jakości i rzetelności pracy specjalistów,
- współudział w procesach HRowych: rekrutacje, onboarding nowych pracowników, offboarding,
- raportowanie efektów pracy własnej i zespołu,
- zarządzanie urlopami i dniami wolnymi w dziale,
- usprawnianie procesu wytwarzania usług,
- tworzenie raportów i miesięcznych/kwartalnych przeglądów biznesowych w oparciu o wyniki,
- budżetowanie i zarządzanie budżetem zespołu.
Nasze wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku liderskim,
- znajomość narzędzi i technik przydatnych w pracy menedżerskiej,
- doświadczenie agencyjne,
- zaawansowana znajomość SEO,
- doskonała znajomość narzędzi analitycznych i SEO: Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs, SEMrush oraz narzędzia do monitorowania widoczności domen,
- znajomość technicznych aspektów stron internetowych: HTML, CSS, JavaScript oraz podstawy UX, które mają wpływ na SEO,
- umiejętność zarządzania link buildingiem i off-page SEO,
- doświadczenie w pracy z różnorodnymi klientami B2B,
- umiejętność briefowania, researchowania i na tej podstawie tworzenia strategii biznesowych pod kątem SEO dla Klientów,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
- umiejętność tworzenia prezentacji do spotkań z Klientami,
- umiejętność prowadzenia spotkań z Klientami i swoim zespołem,
- doskonała organizacja pracy i terminowość,
- doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- umiejętność pracy zespołowej.
Mile widziane:
- znajomość ClickUp,
- znajomość narzędzi do automatyzacji procesów,
- doświadczenie w sprzedaży lub wsparciu sprzedaży: znajomość procesu współpracy z działem sprzedaży, uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych oraz tworzenie dokumentów wspierających działania sprzedażowe.
To oferujemy:
- współpraca B2B,
- wynagrodzenie: 8 500 – 10 000 zł netto,
- 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu,
- praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze we Wrocławiu lub Tarnowie) lub 100% zdalna,
- elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00,
- trackowanie 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy pacy na full),
- pula dni wolnych odpłatnych,
- sprzęt służbowy,
- możliwość realnego wpływu na rozwój działu SEO w naszej agencji.
- nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Weryfikacja CV – Krótka rozmowa telefoniczna z HR – Spotkanie 30 min. z HR - Spotkanie 1h z Dyrektorem SEO i HR – Decyzja