Oferty
Marketing & Sales operations coordinator - ClickUp (½ etatu zdalnie)
Marketing

Marketing & Sales operations coordinator - ClickUp (½ etatu zdalnie)

Wrocław
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

clickup

b.dobra organizacja pracy

dobra organizacja pracy

Microsoft Office

multitasking

odpowiedzialność

marketig

Opis stanowiska

Cześć!

Znasz ClickUpa lepiej niż jego twórcy? Znajomi nazywają Cię człowiekiem-procesem i masz uczulenie na bylejakość? Rozumiesz procesy i przebieg komunikacji w marketingu ożenionym ze sprzedażą? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć w organizacji realny wpływ na jakość i wysokie standardy realizacji procesów oraz ich automatyzację, to szukamy właśnie Ciebie! 👀


Twoja rola w organizacji:

Szukamy doświadczonego/j, samodzielnego/j specjalisty/ki w zarządzaniu i porządkowaniu procesów, komunikacji i realizacji tasków w programie ClickUp (CU). Kogoś, kto ma smykałkę i doświadczenie w automatyzacji działań w CU, zarządzaniu jakością procesów oraz ogrom asertywności i doskonałą umiejętność pilnowania terminów. Audyt obecnych procesów w CU oraz zaproponowanie automatyzacji, ułatwień i stworzenie instrukcji do onboardingu, będzie Twoim startem do zbudowania wysokiej jakości standardów obsługi projektów w naszej agencji.


Będziesz pracować z...

CEO (Norbert) oraz liderami działu Performancu i analityki (Anna), SEO i Contentu (Dawid), IT (Ola), Office&HR (Sylwia), Sprzedaży (Piotr) i Business Developmenu (Ewelina).


Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

- organizacja - nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,

- kombinujesz! ;) Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.

- analityczny / techniczny umysł – zaawansowana logika procesowa i algorytmy automatyzacji to paliwo dla Twojego mózgu,

- ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,

- życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,

- asertywność – wiesz jak w sposób życzliwy dochodzić wraz z zespołem do ustalonych celów, w określonych terminach,


Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie tablicą tasków opóźnionych - wymaganie aktualnych, jakościowych statusów i obsługi zgodnie z procesem.
  • Porządkowanie CU, w tym:
  • Przenoszenie tasków z nieaktywnych userów
  • Uzupełnianie fieldów po zmianach
  • Uzupełnianie relationships po zmianach
  • Usuwanie dubli tasków
  • Kontrola jakości - dodawanie wycen, umów, briefów, dokładnie z procesem
  • Aktualizacja “wiki” - wymaganie aktualizacji lub uspójniania procesów oraz dodawania nowych procesów w odpowiednie miejsca
  • Wdrażanie - nauka CU dla nowych pracowników, pilnowanie poprawnych ustawień, powiadomień
  • Aktualizacje i support - wdrażanie nowych feature’ów, wsparcie przy błędach
  • Proponowanie lepszych procesów i standardów, automatyzacji i ich wdrażanie
  • Integrowanie CU z innymi narzędziami i systemami
  • Przygotowywanie danych pod eksport pod konkretne wytyczne
  • Pilnowanie bezpieczeństwa danych i odpowiednich dostępów w CU


Nasze wymagania

  • MINIMUM rok pracy z ClickUpem lub jego odpowiednikiem na podobnym stanowisku. Wymóg konieczny.
  • Doświadczenie w agencjach marketingowych lub software house’ach.
  • Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
  • Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody.
  • Doskonała organizacja pracy, terminowość i procesowość.
  • Bardzo dobra znajomość zasad zdrowej i zrównoważonej komunikacji oraz delegowania zadań.
  • Dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
  • Umiejętna, jasna prezentacja wyników działań wraz z argumentacją.
  • Znajomość narzędzi do automatyzacji oraz projektowanie, modelowanie i wdrażanie procesów automatycznych.
  • Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
  • Dostępność w godz. 8:00-10:00 oraz 14:00-16:00 (ewentualnie możemy lekko je przesunąć).


Mile widziane

  • Znajomość NVC lub zasad facylitacji w biznesie.
  • Znajomość metod Design Thinking.
  • Znajomość metodyk zwinnych.


To oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 3500 – 4500 zł netto za ½ etatu. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
  • Możliwość przejścia na cały etat od stycznia nowego roku.
  • Praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław)
  • lub zdalna (na start pierwsze 2 tygodnie w biurze we Wrocławiu, przez kolejne 2 miesiące 1 tydzień w biurze/miesiąc, później full zdalnie).
  • Praca z takimi brandami jak: BODZIO, Enel-Med, Pluxee, Aflofarm
  • Brak realnego kontaktu z Klientem - tylko współpraca z naszymi miłymi i samodzielnymi specjalistami :)
  • Szybki laptop firmowy
  • Ambitny, pomocny i życzliwy zespół
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery
  • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy dziennie (przy całym etacie)
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu

Sprawdź podobne oferty pracy

Product Marketing Manager (Online Courses)

Nowa
10 000 - 20 000 pln
BRAVE Courses
Warszawa
digital marketing
copywriting
content marketing
Nowa

Client Partner (Research)

Nowa
Assembly Digital Commerce
Warszawa
obsluga klienta
badania rynku
Nowa

SEO Account Assistant

Nowa
Bulldog Digital Media
Chelmsford
, Praca zdalna
Zdalnie
SEO
English (written)
Organisation
Nowa

Team Leader / Project Manager w agencji marketingowej

Nowa
6 000 - 10 000 pln
KAMAN marketing
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
organizacja pracy
komunikacja
zarządzanie zespołem
Nowa

Starszy specjalista ds. marketingu międzynarodowego

Nowa
8 000 - 11 000 pln
AEH w Warszawie
Warszawa
CRM
Microsoft Office Excel
content marketing
Nowa