Cześć!
W Grupie VIST® wierzymy, że skuteczna komunikacja powstaje w miejscu spotkania danych, technologii i kreatywności. Szukamy osoby, która potraktuje AI jako narzędzie wzmacniające jej wyobraźnię, tworząc przyciągające uwagę treści, przekładające się na realne wyniki biznesowe. Jeśli brzmi to jak wyzwanie dla Ciebie - aplikuj do nas na stanowisko SEO Content Specialist!
Szukamy Ciebie, jeśli:
- masz innowacyjne podejście – poszukujesz nowych sposobów optymalizacji procesów oraz zwiększania efektywności działań,
- ciągle się uczysz, śledzisz trendy i chętnie testujesz nowe rozwiązania w digital marketingu, a dostosowanie treści do wytycznych platform (organicznych i płatnych) nie stanowi dla Ciebie problemu,
- komunikujesz się jasno i klarownie,
- jesteś samodzielny/a i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania,
- jesteś kreatywny/a, masz poczucie estetyki, lekkie pióro i czujesz się swobodnie w pracy z różnymi formami treści,
- dbasz o terminowość oraz wysoką jakość dostarczanych treści.
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
- tworzeniem i optymalizowaniem treści SEO (tworzenie opisów kategorii produktów i artykułów, redagowanie treści o różnorodnej tematyce, publikacja treści na stronach opartych na CMS itp.),
- szukaniem idealnych miejsc na dystrybucję tych treści,
- wykorzystywaniem narzędzi AI.
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia na stanowisku SEO Content Specialist,
- umiejętność tworzenia chwytliwych treści,
- nieszablonowe myślenie, kreatywność, wyczucie estetyki oraz elastyczność w pracy z różnymi formami i stylami komunikacji,
- wzorowa znajomość zasad pisowni języka polskiego,
- znajomość optymalizacji treści na potrzeby SEO,
- znajomość narzędzi pracy przy marketingu internetowym: Senuto, Google Analytics, Keyword Planner,
- znajomość narzędzi AI (np. OpenAI, Claude.ai) oraz umiejętność ich skutecznego wykorzystania w procesie tworzenia treści,
- doświadczenie w prompt engineering i optymalizacji treści generowanych przez AI, a także weryfikacji i edycji materiałów pod kątem jakości, poprawności językowej i spójności z celami biznesowymi,
- bardzo dobra organizacja pracy, terminowość oraz zdolność do efektywnego priorytetyzowania zadań w dynamicznym środowisku,
- szybkie wnikanie w biznes klienta niezależnie od branży np. sklep odzieżowy, usługi medyczne czy hurtownia styropianu, by zacząć komunikować się językiem Klientów tego biznesu.
Dostaniesz plusa, jeśli posiadasz znajomość również:
- publikacji treści na stronach opartych na CMS: WordPress, Prestashop,
- ClickUp.
Oferujemy:
- współpraca B2B lub umowa zlecenie, jeśli posiadasz status studenta,
- wynagrodzenie: 6 500 - 8 500 zł netto,
- 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu,
- praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze we Wrocławiu lub Tarnowie) lub 100% zdalna,
- elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00,
- trackowanie 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy pacy na full),
- pula dni wolnych odpłatnych,
- sprzęt służbowy,
- możliwość realnego wpływu na rozwój działu SEO w naszej agencji.
- nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.