Specjalista ds. Performance Marketingu
Marketing

Specjalista ds. Performance Marketingu

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

marketing

Google Ads

Google Analytics

Facebook Ads

SEM

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!


Pracowałeś/Pracujesz w branży Digital Marketingu? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć?👀 Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Chcesz działać na większej ilości narzędzi, a nie tylko Google Ads? Potrzebujesz wsparcia innych zespołów jak IT, copy…? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? Czytaj dalej ;-)


Twoja rola w organizacji


Szukamy doświadczonego specjalisty - eksperta tworzącego i obsługującego wysokojakościowe, efektywne kampanie reklamowe. Kogoś kto potrafi planować - analizować, a potem przełożyć swoje analizy na raporty, działania usprawniające te kampanie i komunikację wyników z klientem.


Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:


🧠 Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności

❤️ Efektywność - potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów

❤️ Ciągłe doskonalenie - czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych

❤️ Życzliwość - podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o szczerości i byciu twardym wobec wyzwań

🧠 Twoja osobowość to raczej analityk lubiący planować i przetwarzać dane, szukać zależności i doskonalić

🧠 Uwielbiasz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz

🧠 Jesteś takim pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować ulepszać swoje działania i szukać nowości


Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:


💪 Przygotowywaniem kampanii reklamowych

💪 Wdrażaniem ich, monitorowaniem i poprawą wyników

💪 Prezentowaniem wyników klientowi i pełnieniem roli partnera, eksperta

💪 Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności

💪 Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy


Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:


🔧 Nieszablonowe myślenie i rozwiązywanie problemów

🔧 Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż by efektywnie dostarczać wartość z kampanii - maksymalizacja ROAS

🔧 Rozwaga i przewidywanie co może się nie udać, jak ominąć pewne przeszkody

🔧 Biegłość analizy danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczną analizę działań konkurencji

🔧 Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych online

🔧 Bieżące zarządzanie i modyfikowanie kampanii w celu zwiększenia efektywności reklamy

🔧 Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie klienta - czy inwestycja w reklamy przynosi zysk? Odpowiedzialność za wskaźniki konwersji i zaangażowania na stronie (bounce rate, pages/visit, page value etc.) - badanie i optymalizacja

🔧 Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami. Przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań. Umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych.

🔧 Prezentacja danych wraz z argumentacją

🔧 Znajomość programów/narzędzi: 💻 Programmatic (mile widziane), 💻 Google Ads, 💻 Google Analytics, 💻 Google Analytics 4 - zaawansowane zdarzenia, 💻 Facebook Ads, 💻 GTM - podstawowe kody i zdarzenia (ecommerce, formularze, mikrokonwersje), 💻 GDS (Looker Studio), 💻 Biegły Excel, 💻Google Merchant Center.

🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji

🔧 Asertywny wobec klienta - Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów ;-)

🔧 Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” - najpierw analiza


Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:


👌 Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.

Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, przez pisanie tekstów sprzedażowych, umiejętność oceny reklam

👌 Dodatkową wartością dla nas byłoby istotne wzmocnienie zespołu performance od strony planowania mediów oraz ponadprzeciętne “wymiatanie” w kwestii analityki.

👌 Google Ads Editor

👌 Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

👌 GSC (Google Search Console Tools),

👌 Podstawy znajomości pricingu by ocenić przy reklamach e-commerce trafność strategii cenowych klientów, ich promocji i wyprzedaży by potrafić przewidzieć skuteczność kampanii reklamowych

👌 Bardzo podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności - optymalizacji UX przy współpracy z klientem oraz naszym specjalistą by nie przepalać środków na reklamy ;-)

👌 Google Optimize do wykonywania testów A/B

👌 LinkedIn Ads

👌 Allegro Ads

👌 Spotify Advertising

👌 Pinterest Ads

👌 Microsoft Ads (bing)

👌 Adobe Analytics

👌 Google Marketing Platform

👌 Google Web Designer


Co nas nie interesuje?


🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności - nie papier

🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo

🤏 Dress code


W zamian oferujemy:



🌞 Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji

🌞 Wynagrodzenie b2b


Mamy dla Ciebie również coś ekstra:


🏆 Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.


Inne:


👉 Mamy również biuro w Tarnowie Ul. Słowackiego 33-37/8

👉 Standardowo pracujemy 2 dni zdalnie i 3 w biurze - jeśli mieszkasz poza Wrocławiem lub Tarnowem praca w 100% zdalna

👉 Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 - 9, a kończymy 15 - 17


Jak wygląda proces rekrutacji?


  1. Wypełnij formularz
  2. Analiza wstępna aplikacji
  3. Wstępna video rozmowa weryfikacyjna w języku polskim, trwająca ok 30 minut
  4. Wykonanie zadania
  5. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
  6. prezentacja multimedialna prowadzona przez kandydata wg określonych wytycznych, case study (zadania sprawdzające umiejętności praktyczne) + nasze pytania
  7. swobodna rozmowa w restauracji poza firmą by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie
  8. Decyzja o zatrudnieniu


Aplikuj poniżej!

Rekomendowane oferty

SEM Specialist

Nowa
5 000 - 9 000 PLN/mies.
Brands Manago
Puławy
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Meta Ads
Facebook Ads
Nowa