Cześć!
Jesteś osobą, która po otrzymaniu Briefu potrafi go odwzorować, ale jednocześnie pozytywnie zaskoczyć świeżością końcowego efektu projektu. Masz poczucie biznesowe i nie boisz się kontaktu z klientem oraz patrząc na grafiki miewasz wizje i zadajesz sobie pytanie "Jak to mogłyby być lepiej zrobione?".
Nasza agencja pomaga Klientom zarabiać więcej poprzez usługi SEO, SEM i tworzenie lub usprawnianie sklepów i witryn online. 🛒📈
Zapoznaj się z pozostałą treścią ogłoszenia i daj nam znać czy spotkamy się na kolejnym etapie? 👀
Twoja rola w organizacji 🦸
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie grafik reklamowych oraz projektów stron internetowych i aplikacji webowych.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
🧠Koncentrujesz się na estetyce projektu z zachowaniem oczekiwań Klienta (rozumienie Briefu)
🧠Angażujesz się i wychodzisz z własną inicjatywą
🧠Podzielasz wartości, z jakich nie rezygnujesz (asertywność)
💡Efektywność — potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
💡Ciągłe doskonalenie — czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
💡Życzliwość — współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
🎯 Projektowaniem interfejsów graficznych, layoutów do aplikacji webowych, e-commerce, serwisów internetowych, landing page lub opracowywaniem i wdrażaniem ulepszeń graficznych Interfejsów Użytkownika
Nasza organizacja bazuje na tworzeniu dedykowanych rozwiązań w oparciu o Wordpress / WooCommerce / Prestashop/HubSpot
🎯 Projektowaniem i przygotowaniem grafik i materiałów na podstawie briefu pod potrzeby social media, digitalowych kampanii reklamowych, i innych form
🎯 Analizowaniem potrzeb użytkowników tych serwisów www, aplikacji webowych, sklepów poprzez audyty UX
🎯 Kreowanie logo, systemów identyfikacji wizualnej
🎯 Uczestniczeniem w tworzeniu materiałów wspierających sprzedaż
🎯 Projektowaniem graficznym mailingów (zarówno prostych jak i złożonych graficznie)
🎯 Przygotowaniem materiałów wewnętrznych
🎯 Przygotowaniem materiałów do druku
🎯 Tworzeniem animacji oraz infografik
🎯 Współpracą z zespołem marketingu, web developerami
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności
✅Solidne portfolio zrealizowanych interfejsów / layoutów graficznych do aplikacji webowych, stron, landing pages, sklepów oraz kreacji reklamowych - podparte minimum 2 letnim doświadczeniem różnych projektów agencyjnych (kreacja marki, banery reklamowe, media społecznościowe, aplikacje i tak dalej)
✅Dobre i wnikliwe "czytanie" briefu
✅Umiejętność przygotowania plików do druku oraz skutecznej współpracy z drukarniami
✅Dbałość o trzymanie się klucza wizualnego - stylu
✅Znajomość bieżących trendów oraz dobrych praktyk w designie, zasad typografii internetowej wraz z web usability
✅Bardzo dobra znajomość Photoshop, Adobe XD, Figma, Illustrator, InDesign
✅Umiejętność tworzenia podstawowych raportów UX i argumentacji rezultatów opisanych w tych dokumentach wniosków
✅Wyczucie estetyki, kompozycji i typografii projektów
✅Nastawienie na wysoką jakość oraz kreatywność projektów
✅Dotrzymywanie terminów
✅Umiejętność pracy w zespole
✅Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji, planowaniu czasu pracy
✅Komunikatywność oparta o spostrzeżenia i fakty, a nie opinie
✅Bardzo dobra znajomość języka polskiego
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
🤙 Znajomość narzędzi analitycznych Hot Jar / Yandex Metrica/Crazy Egg
🤙 Znajomość obsługi programów do animacji: Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects,
🤙 Znajomość technicznych aspektów SEO, by realizowane projekty były nastawione na budowanie widoczności w sieci
🤙 Komunikatywny język angielski
🤙 Podstawy HTML/CSS byś na poziomie niezbędnym mógł współpracować i konsultować się z działem IT
To oferujemy:
Netto miesięcznie - B2B
Sprawdź podobne oferty pracy