Performance Marketing Specialist
W ramach pracy na tym stanowisku będziesz:
Planować, prowadzić i optymalizować kampanie reklamowe w Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads i TikTok Ads,
optymalizować kampanie pod kątem leadów i sprzedaży (CPA, ROAS, jakość leadów),
analizować wyniki w GA4, GTM oraz panelach reklamowych,
optymalizować landing pages i lejki konwersji (CRO),
współtworzyć rozwój landingów sprzedażowych i leadowych,
analizować zachowania użytkowników w MouseFlow i Microsoft Clarity (heatmapy, nagrania sesji),
współpracować z zespołem marketingu, sprzedaży i IT.
Jakie mamy wymagania w stosunku do osób aplikujących na to stanowisko?
Minimum 2 lata doświadczenia w performance marketingu,
bardzo dobra znajomość Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads i TikTok Ads,
dobra znajomość Google Analytics 4 i Google Tag Manager,
doświadczenie w optymalizacji landing pages i podstawach UX/UI,
umiejętność pracy na danych i wyciągania wniosków biznesowych,
znajomość narzędzi MouseFlow i/lub Microsoft Clarity,
samodzielność, odpowiedzialność i nastawienie na wynik,
znajomość języka polskiego min. B2
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia i umiejętności,
możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach,
dużą samodzielność w działaniu i możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
ambitne zadania,
niezbędne narzędzia pracy.
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych,
prywatna opieka medyczna,
dofinansowania do szkoleń i kursów,
ubezpieczenie na życie,
brak dress code’u,
dodatkowe świadczenia socjalne,
dofinansowanie wakacji dzieci.

HANBUD sp. z o. o.
Hanbud jest czołowym producentem pokryć dachowych i ogrodzeń metalowych w województwie podlaskim. Nasza oferta zawiera ogrodzenia przemysłowe i posesyjne, profile konstrukcyjne Z i C oraz profile do suchej zabudowy.
Performance Marketing Specialist
Performance Marketing Specialist