Dla naszego globalnego Klienta z sektora bankowości szukamy Specjalistów ds. Wdrażania Klientów.
❗ Praca hybrydowa (Olsztyn), kontrakt na 9 miesięcy z opcją przedłużenia. ❗
Jeśli uważasz, że to oferta dla Ciebie, aplikuj już dziś!
Obowiązki:
- Przetwarzanie wniosków klienta związanych z konfiguracją systemu.
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów i zapytania wewnętrzne.
- Współpraca z partnerami wewnętrznymi w zakresie utrzymania systemów w oparciu o dokumentację związaną z procesami otwierania i utrzymania rachunków.
- Aktualizowanie procedur obsługi dokumentów.
- Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
- Przetwarzanie poleceń klientów z zachowaniem najwyższej dokładności i skuteczności (dotrzymywanie terminów).
- Weryfikacja i autoryzacja danych wprowadzanych do systemów.
- Współpraca i wspieranie innych zespoły/pracowników na polecenie przełożonego, w tym możliwość przejścia do innego zespołu i/lub procesu.
- Wykonywanie innych, kluczowych zadań zleconych przez przełożonych, np. udział w szkoleniach, projektach, telekonferencjach, testach systemów.
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (B2 +) w mowie i piśmie.
- Dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word).
- Umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywania terminów.
Mile widziane:
- Znajomość produktów bankowych w zakresie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych.
- Doświadczenie w komunikacji z klientem (wewnętrzne/zewnętrzne). Wiedza z zakresu finansów i bankowości.