Historia naszej firmy sięga 1832 roku, kiedy francuski publicysta Charles-Louis Havas założył pierwszą na świecie agencję prasową Agence Havas, która dała podwaliny przyszłej agencji reklamowej. Łączenie ludzi i komunikacja leżą w naszym DNA.
Jacy jesteśmy? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jako globalna sieć jesteśmy po prostu różnorodni. I z tej różnorodności czerpiemy swoją siłę. Mamy unikalne pasje, oryginalne talenty i swoje wewnętrzne przekonania. Razem tworzymy całkiem udaną, choć szczególną, bo międzynarodową rodzinę. W rodzinie Havas przekonani jesteśmy jednak do jednego – każdy zasługuje na to, by pokazać się z jak najlepszej strony.
Aplikuj, jeśli chcesz dołączyć do nas obejmując stanowisko:
Performance Specialist
Dołącz do naszego zespołu Ecselis - performance’owej części naszej firmy.
Zapraszamy do kontaktu osoby zarówno bardziej accounckie i/lub specjalistyczne.
Zajmiesz się prowadzeniem kampanii display, affiliacyjnych oraz mailingowych.
Dodatkowo oferujemy rozwój poprzez koordynację działań w innych kanałach digitalowych, takich jak Facebook, Google, czy Instagram.
Dokładny zakres obowiązków, który chcemy Ci powierzyć:
- Prowadzenie i koordynacja kampanii performance marketing
- Systematyczne przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji z realizowanych kampanii
- Stała optymalizacja prowadzonych działań reklamowych
- Współpraca ze specjalistami w obszarze Search, Display, Programmatic Buying, Mobile, Afiliacja, Social, Analityka i Technologia
- Utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami i wydawcami
- Pełnienie funkcji doradczych oraz wspierających w agencji w odniesieniu do posiadanej specjalizacji
- Współtworzenie strategii działań komunikacji z obszaru performance marketingu
- Tworzenie rekomendacji i prezentacji
- Bieżące monitorowanie działań konkurencji i analiza trendów na rynku
Warte posiadania umiejętności:
- Doświadczenie w prowadzeniu działań z obszaru digital, szczególnie performance przy bezpośrednim kontakcie z Klientem. Mile widziane doświadczenie przy prowadzeniu kampanii dla Klientów z sektora e-commerce
- Znajomość rynku mediów digital oraz narzędzi w obszarze digital, takich jak np. Google Analytics, Double Click oraz narzędzi służących do optymalizacji kampanii performance
- Wiedza z zakresu implementacji kampanii digital, różnych metod integracji technologicznej z klientem
- Umiejętność tworzenia rekomendacji performance media mixu w kontekście wszystkich kanałów
- Umiejętność analizy i optymalizacji działań mediowych, a także optymalizacja treści kreacji i strony docelowej
- Dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel i PowerPoint)
- Kompetencje w tworzeniu i prowadzeniu prezentacji
- Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientami
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Chcemy Ci zaoferować:
- Pracę dla największych polskich oraz międzynarodowych marek
- Pracę w międzynarodowym środowisku. Wymianę wiedzy z zagranicznymi oddziałami Havas, które działają na ponad 120 rynkach na świecie
- Bogatą ofertę szkoleń mediowych, w tym szkoleń w ramach autorskiej platformy Havas University
- Wyjątkową, rodzinną atmosferę pracy w globalnej firmie, w której kierujemy się zasadą zakazu dyskryminacji, w szczególności ze względu na: płeć, wiek, rasę, kolor skóry, język, przynależność do mniejszości narodowych, orientację seksualną, religię, przekonania, pochodzenie etniczne bądź społeczne, poglądy, status społeczny lub niepełnosprawność
- Atrakcyjny pakiet benefitów: opiekę medyczną, kartę Multisport, dofinansowanie nauki języka angielskiego, dostęp do platformy kafeteryjnej, ubezpieczenie grupowe, masaże w biurze, elastyczne godziny pracy i inne 😊
Dołącz do Naszego Zespołu, czekamy na Twoje CV!