Opis firmy
W HCM Deck wspieramy sukces ponad 300 000 pracowników firm takich jak Jeronimo Martins, Allegro, Decathlon, Play, Grupa Polsat Plus, OTCF, Nationale Nederlanden, Allianz i wielu innych.
Nasz zespół pracuje w pełni zdalnie (mamy pracowników z całej Polski) lub hybrydowo z trzech biur: w Krakowie, Warszawie i Tarnowie. Jesteśmy przyjaźni dla pracy zdalnej dzięki naszej kulturze remote smart i cyfrowemu ekosystemowi.
Przede wszystkim jesteśmy zespołem entuzjastów HR tech, którzy uwielbiają wspierać rozwój ludzi i organizacji! A według wyników naszych badań, członkowie zespołu cenią nas za elastyczność, autonomię oraz kulturę organizacyjną wspierającą współpracę i rozwój.
Kogo szukamy?
Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Content Managera, która zasili nasz zespół marketingowy. Jeśli potrafisz tworzyć angażujące treści, masz strategiczne podejście do content marketingu i umiesz zarządzać projektami od A do Z – czekamy właśnie na Ciebie!
To szansa, aby dołączyć do naszego zespołu HCM Deck i rozwinąć swoje umiejętności realizując angażujące projekty z zakresu content marketingu. Jeśli szukasz wyzwań w inspirującym środowisku i chcesz realnie wpływać na wyniki biznesowe – czekamy właśnie na Ciebie.
Dlaczego warto wybrać właśnie nasz dział marketingu?
- Pracujemy w przyjaznej, startupowej atmosferze opartej na autonomii, poczuciu przynależności i współodpowiedzialności za główne cele.
- Mamy realne poczucie wpływu na biznes i sukces naszej marki.
- Realizujemy kampanie i angażujące projekty, które sami opracowujemy, mamy sporą przestrzeń do testowania (np. w obszarze AI).
- Wspieramy swój rozwój poprzez bieżący feedback, wspólnie analizujemy i dochodzimy do rozwiązań, które mają na celu polepszenie efektów naszej indywidualnej i wspólnej pracy.
- Działamy w zespole doświadczonych specjalistów i regularnie dzielimy się wiedzą w obszarze marketingu.
Co oferujemy?
-
Możliwość pracy w 100% zdalnie (z Polski) lub z jednego z naszych biur (Tarnów/Kraków/Warszawa)
-
Elastyczne godziny pracy i równowaga między życiem zawodowym a prywatnym – naprawdę nam na tym zależy
-
Wellbeing Days – 4 dodatkowe dni wolne rocznie na wsparcie równowagi między pracą a życiem prywatnym
- Dedykowany budżet rozwojowy oraz 8 godzin miesięcznie na rozwój indywidualny, abyś mógł/mogła regularnie inwestować czas w swój rozwój
-
Dofinansowanie Karty Multisport i prywatnej opieki medycznej (PZU/Allianz)
- Sprzęt i nowoczesne narzędzia do pracy zdalnej (możesz wybrać urządzenie – Mac lub PC)
-
Ustrukturyzowany proces onboardingu, który pomoże Ci płynnie wejść w nową rolę
W kwestiach formalnych proponujemy:
- Wynagrodzenie w wysokości 8 000 – 10 000 PLN brutto na umowie o pracę
- Otwartość na współpracę B2B
Zakres obowiązków:
- Tworzenie i realizacja strategii content marketingowej ukierunkowanej na rozwijanie świadomości marki i wspieranie działań lead generation.
- Produkcja merytorycznych treści i materiałów (np. ebooki, checklisty, pillar page’e, pigułki wiedzy) we współpracy z autorami zewnętrznymi i wewnętrznymi ekspertami.
- Zarządzanie stroną internetową i blogiem - we współpracy z copywriterami i autorami zewnętrznymi.
- Koordynacja projektów we współpracy z klientami, tworzenie treści i materiałów marketingowych bazujących na historii ich sukcesu (np. case studies, video testimoniali).
- Zarządzanie profilem firmy na LinkedInie (głównie) i Facebooku i tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowym
- Definiowanie tonu komunikacji oraz stylu treści, a także dbanie o spójność marki we wszystkich kanałach i promowanych materiałach.
- Monitorowanie wskaźników efektywności, regularne dzielenie się postępami i statusem działań zespołowi.
- Współtworzenie i aktualizacja materiałów wspierających sprzedaż.
- Wsparcie w realizacji projektów i kampanii zwiększających rozpoznawalność marki oraz angażujących społeczność (webinary, wydarzenia branżowe).
- Ścisła współpraca z członkami zespołu marketingowego oraz innych działów w celu realizacji kwartalnych celów marketingowych.
Szukamy osoby, która:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w content marketingu lub podobnym obszarze.
- Umiejętność strategicznego myślenia i zarządzania projektami contentowymi.
- Umiejętność tworzenia angażujących treści zgodnych z tonem i stylem marki (głównie na potrzeby komunikacji na oficjalnych stronach i profilach firmy).
- Doskonałe zdolności redakcyjne i komunikacyjne (w języku polskim).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2-C2.
- Znajomość systemów CMS (Wordpress), Canvy.
- Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków.
- Samodzielność, inicjatywa i dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
- Doświadczenie w tworzeniu treści dla sektora B2B.
- Znajomość lub zainteresowanie tematami z obszaru HR i L&D.
- Znajomość lub umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji procesu tworzenia treści.
Przebieg procesu rekrutacji:
- Pierwsza wstępna rozmowa telefoniczna (ok. 30 minut) z rekruterem w celu krótkiego omówienia roli i naszych wzajemnych oczekiwań.
- Rozmowa online, podczas której chcielibyśmy dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu i kwalifikacjach oraz omówić Twoje portfolio.
- Finalna rozmowa online z przedstawicielem zespołu marketingowego i People and Culture Manager, podczas której chcielibyśmy dowiedzieć się więcej o Tobie jako osobie i lepiej Cię poznać.
Brzmi dobrze? To świetnie – czekamy na Twoje CV i portfolio!
Portfolio to dla nas kluczowy element rekrutacji – nie uwzględniamy w procesie zadania rekrutacyjnego, więc to właśnie Twoje dotychczasowe prace pomogą nam Cię lepiej poznać.
Rekrutacja opiera się wyłącznie na analizie CV, portfolio, oraz wspomnianych wyżej rozmowach – przejrzyście, konkretnie i z szacunkiem dla Twojego czasu.