Opis firmy
W HCM Deck wspieramy sukces ponad 300 000 pracowników firm takich jak Jeronimo Martins, Allegro, Decathlon, Play, Grupa Polsat Plus, OTCF, Nationale Nederlanden, Allianz i wielu innych.
Nasz zespół pracuje w pełni zdalnie (mamy pracowników z całej Polski) lub hybrydowo z trzech biur: w Krakowie, Warszawie i Tarnowie. Jesteśmy przyjaźni dla pracy zdalnej dzięki naszej kulturze remote smart i cyfrowemu ekosystemowi.
Przede wszystkim jesteśmy zespołem entuzjastów HR tech, którzy uwielbiają wspierać rozwój ludzi i organizacji! A według wyników naszych badań, członkowie zespołu cenią nas za elastyczność, autonomię oraz kulturę organizacyjną wspierającą współpracę i rozwój.
Kogo szukamy?
Aktualnie do zespołu marketingowego poszukujemy Performance Marketing Managera na czas zastępstwa (ok. 1,5 roku).
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za realizację ustalonej strategii performance marketingowej zorientowanej na generowanie leadów i prowadzić kampanie o charakterze wizerunkowym i zasięgowym, które wspierają zespół marketingu i sprzedaży w osiąganiu konkretnych celów biznesowych.
To szansa, aby dołączyć do naszego zespołu HCM Deck i rozwinąć swoje umiejętności realizując angażujące projekty z zakresu performance marketingu. Jeśli szukasz wyzwań w inspirującym środowisku, masz doświadczenie w sektorze B2B (branża IT) i chcesz realnie wpływać na wyniki biznesowe – czekamy właśnie na Ciebie.
Dlaczego warto wybrać właśnie nasz dział marketingu?
- Pracujemy w przyjaznej, startupowej atmosferze opartej na autonomii, poczuciu przynależności i współodpowiedzialności za główne cele.
- Mamy realne poczucie wpływu na biznes i sukces naszej marki.
- Realizujemy kampanie i angażujące projekty, które sami opracowujemy, mamy sporą przestrzeń do testowania (np. w obszarze AI).
- Wspieramy swój rozwój poprzez bieżący feedback, wspólnie analizujemy i dochodzimy do rozwiązań, które mają na celu polepszenie efektów naszej indywidualnej i wspólnej pracy.
- Działamy w zespole doświadczonych specjalistów i regularnie dzielimy się wiedzą w obszarze marketingu.
Co oferujemy?
- Możliwość pracy w 100% zdalnie (z Polski) lub z jednego z naszych biur (Tarnów/Kraków/Warszawa)
- Elastyczne godziny pracy i równowaga między życiem zawodowym a prywatnym – naprawdę nam na tym zależy
- Wellbeing Days – 4 dodatkowe dni wolne rocznie na wsparcie równowagi między pracą a życiem prywatnym
- Dedykowany budżet rozwojowy oraz 8 godzin miesięcznie na rozwój indywidualny, abyś mógł/mogła regularnie inwestować czas w swój rozwój
- Dofinansowanie Karty Multisport i prywatnej opieki medycznej (PZU/Allianz)
- Sprzęt i nowoczesne narzędzia do pracy zdalnej (możesz wybrać urządzenie – Mac lub PC)
- Ustrukturyzowany proces onboardingu, który pomoże Ci płynnie wejść w nową rolę
W kwestiach formalnych proponujemy:
- Wynagrodzenie w wysokości 9 500 – 11 000 PLN brutto na umowie o pracę (przy pełnym etacie), umowa na pełen etat lub ¾ etatu – możliwość wyboru preferowanej opcji
- Otwartość również na współpracę w oparciu o umowę B2B na stawce w granicach 11.400- 13.200 PLN + VAT
Zakres obowiązków
- samodzielne prowadzenie kampanii (rynek polski) i ich optymalizacja w ramach takich narzędzi jak Google Ads, LinkedIn, Meta,
- efektywne zarządzanie określonym budżetem w ramach prowadzonych kampanii,
- realizacja i raportowanie KPI dla prowadzonych kampanii – analiza wyników, wyciąganie wniosków i rekomendacja dalszych dziań,
- tworzenie angażujących treści do reklam zgodnych z brand i product guide’em oraz celem kampanii,
- tworzenie rekomendacji odnośnie kreacji, LP oraz innych materiałów potrzebnych do realizacji kampanii
- obsługa narzędzi m.in.: Google Tag Manager, GA4, implementacja kodów i ustawień Google Analytics oraz tagów śledzących systemów reklamowych;
- stała współpraca z zespołem marketingu (m.in. Content Strategist, Visual Designer, Marketing Specialist) i działem operations, konsultacja działań z zespołem sprzedaży.
Szukamy osoby, która:
- ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii skierowanych na generowanie leadów w sektorze B2B w branży IT (mile widziany B2B SaaS) za pomocą płatnych kampanii internetowych oraz
- min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii PPC
- zna narzędzia Google Ads, LinkedIn Ads, Facebook Ads czy Google Analytics
- dobrze zna Google Spreadsheets i potrafi myśleć analitycznie
- jest proaktywna w rozwiązywania problemów i szukaniu nowych rozwiązań, wyciągania wnioski z realizowanych działań i rekomenduje usprawnienia
- zna biegle j. polski oraz j. angielski na poziomie komunikatywnym (zespół marketingowy porozumiewa się po polsku, kampanie również prowadzone są w tym języku, komunikacja ogólnofirmowa jest częściowo w języku angielskim)
- potrafi samodzielnie efektywnie zarządzać priorytetami w pracy i ma wysokie poczucie odpowiedzialności
Przebieg procesu rekrutacji:
- Pierwsza wstępna rozmowa telefoniczna (ok. 30 minut) z rekruterem w celu krótkiego omówienia roli i naszych wzajemnych oczekiwań.
- Zadanie rekrutacyjne, które pozwoli Ci sprawdzić, na czym będzie polegać Twoja rzeczywista praca.
- Rozmowa online z dwoma członkami zespołu, podczas której chcielibyśmy dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu i kwalifikacjach oraz omówić Twoje zadanie.
- Finalna rozmowa online z Head of Marketing i People and Culture manager podczas której chcielibyśmy dowiedzieć się więcej o Tobie jako osobie i lepiej Cię poznać.
Czy brzmi to jak ekscytująca okazja dla Ciebie lub kogoś z Twoich znajomych? Nie wahaj się aplikować lub przekazać ogłoszenie dalej.
Nie możemy się doczekać spotkania z Tobą!