HearMe wspiera zdrowie psychiczne pracowników poprzez webinary, warsztaty i konsultacje 1:1 w naszej webowej aplikacji z psychologami, terapeutami i biznes coachami. Anonimowo, bezpiecznie i z sercem. A pracodawca otrzymuje od nas dwa raporty - tygodniowy, w którym pokazujemy zużycie aplikacji; i kwartalny, w którym przedstawiamy najczęściej pojawiające się problemy w firmie z komentarzami naszych specjalistów. Założyliśmy HearMe, bo chcemy, by Polacy przestali być najbardziej zestresowanymi pracownikami w UE. Chcemy, by już nikogo nie bolał brzuch ze stresu w pracy. Współpracujemy już z ponad 60 polskimi firmami i ciągle rośniemy. Działamy też na rynku brytyjskim jako Emplomind, Ltd i mamy już pierwszych Klientów. 97% pracowników poleciłoby HearMe swojemu przyjacielowi, a 48% wszystkich użytkowników ma pierwszy kontakt z psychologiem właśnie na naszej platformie.
Twoja misja:
Twoja rola jest kluczowa w relacjach z naszymi aktualnymi i przyszłymi klientami z Polski.Główne zadania obejmują utrzymanie i rozwój relacji z klientami, zrozumienie ich potrzeb i celów biznesowych, prezentowanie produktów lub usług, negocjacje warunków kontraktowych oraz wspieranie ich podczas naszej współpracy. Twoim zadaniem będzie również śledzenie i analiza rezultatów osiąganych przez klientów, rozpoznawanie ich zmieniających się potrzeb oraz współpraca z innymi zespołami w HearMe, aby zapewnić im kompleksową opiekę. Dodatkowo będziesz odpowiadać za sprzedaż dodatkowych usług – takich jak webinary i warsztaty – oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych tymi rozwiązaniami.
Twoje zadania:
prowadzenie spotkań z klientami
monitorowanie wskaźników NPS, churn
utrzymywanie relacji z klientami HearMe
aktywne budowanie zaufania klienta poprzez dostarczenie różnych rozwiązań, doradztwo i wsparcie
współpraca z naszymi działami, aby dostarczyć klientom odpowiednie rozwiązania
prezentowanie oferty HearMe
przygotowanie nowych ofert dla aktualnych klientów
upsell naszych dodatkowych usług - webinarów oraz warsztatów
przygotowanie raportów dotyczących aktualnej sprzedaży oraz prognoz sprzedażowych
Czego od Ciebie oczekujemy:
trzyletniego doświadczenia sprzedaży w sektorze B2B, usługi HRowe będą dodatkowym atutem
minimum trzyletniego doświadczenia w obsłudze klienta
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
umiejętność komunikacji oraz negocjacji
dobrej organizacji pracy
zarządzania relacjami
wykształcenie psychologiczne mile widziane
Na co możesz u nas liczyć?
możesz pracować zdalnie z każdego miejsca na świecie, ważne jest, abyś był obecny w godzinach pracy naszych klientów
prywatna opieka medyczna, karta multisport oraz wsparcie psychologiczne po okresie wdrożenia,
ciągły rozwój oraz zdobywanie nowych umiejętności
realny wpływ na wizje, strategię i performance HearMe
Jak wygląda proces rekrutacji?
Jesteśmy zwolennikami rekrutacji, które nie ciągną się tygodniami dlatego mamy tylko dwa etapy:
pierwsza rozmowa z Kasią Kowal - naszą królową HR
druga rozmowa z Kasią Gryzło, która jest CEO w HearMe
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty