Key Account Manager
Nowa
Inne

Key Account Manager

10 000 - 11 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
10 000 - 11 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

HubSpot

sprzedaż B2B

account manager

Microsoft Office Excel

Mile widziane

Canva

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

HearMe wspiera zdrowie psychiczne pracowników poprzez webinary, warsztaty i konsultacje 1:1 w naszej webowej aplikacji z psychologami, terapeutami i biznes coachami. Anonimowo, bezpiecznie i z sercem. A pracodawca otrzymuje od nas dwa raporty - tygodniowy, w którym pokazujemy zużycie aplikacji; i kwartalny, w którym przedstawiamy najczęściej pojawiające się problemy w firmie z komentarzami naszych specjalistów. Założyliśmy HearMe, bo chcemy, by Polacy przestali być najbardziej zestresowanymi pracownikami w UE. Chcemy, by już nikogo nie bolał brzuch ze stresu w pracy. Współpracujemy już z ponad 60 polskimi firmami i ciągle rośniemy. Działamy też na rynku brytyjskim jako Emplomind, Ltd i mamy już pierwszych Klientów. 97% pracowników poleciłoby HearMe swojemu przyjacielowi, a 48% wszystkich użytkowników ma pierwszy kontakt z psychologiem właśnie na naszej platformie.


Twoja misja: 

Twoja rola jest kluczowa w relacjach z naszymi aktualnymi i przyszłymi klientami z Polski.Główne zadania obejmują utrzymanie i rozwój relacji z klientami, zrozumienie ich potrzeb i celów biznesowych, prezentowanie produktów lub usług, negocjacje warunków kontraktowych oraz wspieranie ich podczas naszej współpracy. Twoim zadaniem będzie również śledzenie i analiza rezultatów osiąganych przez klientów, rozpoznawanie ich zmieniających się potrzeb oraz współpraca z innymi zespołami w HearMe, aby zapewnić im kompleksową opiekę. Dodatkowo będziesz odpowiadać za sprzedaż dodatkowych usług – takich jak webinary i warsztaty – oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych tymi rozwiązaniami.


Twoje zadania: 

  • prowadzenie spotkań z klientami 

  • monitorowanie wskaźników NPS, churn 

  • utrzymywanie relacji z klientami HearMe

  • aktywne budowanie zaufania klienta poprzez dostarczenie różnych rozwiązań, doradztwo i wsparcie

  • współpraca z naszymi działami, aby dostarczyć klientom odpowiednie rozwiązania

  • prezentowanie oferty HearMe 

  • przygotowanie nowych ofert dla aktualnych klientów 

  • upsell naszych dodatkowych usług - webinarów oraz warsztatów 

  • przygotowanie raportów dotyczących aktualnej sprzedaży oraz prognoz sprzedażowych 


Czego od Ciebie oczekujemy:

  • trzyletniego doświadczenia sprzedaży w sektorze B2B, usługi HRowe będą dodatkowym atutem

  • minimum trzyletniego doświadczenia w obsłudze klienta 

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego 

  • umiejętność komunikacji oraz negocjacji 

  • dobrej organizacji pracy

  • zarządzania relacjami 

  • wykształcenie psychologiczne mile widziane


Na co możesz u nas liczyć? 

  • możesz pracować zdalnie z każdego miejsca na świecie, ważne jest, abyś był obecny w godzinach pracy naszych klientów

  • prywatna opieka medyczna, karta multisport oraz wsparcie psychologiczne po okresie wdrożenia, 

  • ciągły rozwój oraz zdobywanie nowych umiejętności 

  • realny wpływ na wizje, strategię i performance HearMe


Jak wygląda proces rekrutacji? 

Jesteśmy zwolennikami rekrutacji, które nie ciągną się tygodniami dlatego mamy tylko dwa etapy: 

  • pierwsza rozmowa z Kasią Kowal - naszą królową HR

  • druga rozmowa z Kasią Gryzło, która jest CEO w HearMe

10 000 - 11 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP