Oferty
Analityk ds. Operacji Sklepowych i Aplikacji Sprzedażowych
BI & Data

Analityk ds. Operacji Sklepowych i Aplikacji Sprzedażowych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Hebe - Jeronimo Martins

Hebe - Jeronimo Martins

Hebe jest częścią spółki Jeronimo Martins, która ma swoje sklepy w Polsce, Kolumbii, Portugalii, na Słowacji i w Czechach. Jednak wszystko w Hebe - od konceptu po logistykę budujemy w naszej siedzibie. Działamy zespołowo, codziennie podnosimy sobie poprzeczkę i możemy na siebie liczyć nawzajem - to 3 nasze wartości, którymi kierujemy się każdego dnia. Docenimy Twoje pomysły i wiedzę, bo chcemy budować biznes w oparciu o ludzi i ich zaangażowanie. Dołącz do jednego z naszych #HEBEst zespołów! Dla nas piękno to ludzie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Jira

helpdesk

zarządzanie zapasami

Service Desk

POS

obsługa klienta

ServiceNow

Retail

Opis stanowiska

Zobacz, czym będziesz się zajmować

  • Wdrażanie nowych rozwiązań oraz dostosowywanie systemu POS i aplikacji powiązanych do wymagań biznesowych oraz procesów operacyjnych.
  • Udział w projektach w zakresie definiowania wymagań, analizy potrzeb biznesowych, kontroli zleceń programistycznych, testów i odbiorów oraz koordynacja wdrożeń.
  • Rozwój i aktualizacja systemu kasowego oraz innych aplikacji sklepowych.
  • Proaktywne identyfikowanie potencjalnych problemów lub obszarów do poprawy, rekomendowanie i wdrażanie usprawnień.
  • Wsparcie integracji systemów sklepowych z innymi kluczowymi systemami biznesowymi (np. ERP, E-commerce).
  • Współpraca z zespołami IT w obszarach bezpieczeństwa, infrastruktury oraz wsparcia, tworzenie dokumentacji oraz procedur.
  • Analiza oraz rozwiązywanie incydentów i problemów, wewnętrznie oraz we współpracy z dostawcami.
  • Koordynacja i kontrola poprawności wykonywanych prac z dostawcami zewnętrznymi.


Sprawdź, jakich osób szukamy i co oferujemy

  • Posiadasz doświadczenie w pracy z systemami POS, aplikacjami wspierającymi procesy sklepowe na podobnym stanowisku w firmie detalicznej lub w firmie wspierającej branżę retail.
  • Rozumiesz procesy operacyjne dot. sprzedaży, zarządzania zapasami oraz obsługi klienta.
  • Masz doświadczenie we wsparciu IT, rozwiązywaniu problemów w zakresie sprzętu i oprogramowania – Helpldesk / Service Desk w metodologii ITIL.
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do monitorowania i diagnozowania problemów technicznych (np. JIRA, ServiceNow).
  • Znasz metody integracji systemów IT – middleware, API.
  • Znasz systemy przetwarzania płatności elektronicznych.
  • Dobrze zarządzasz czasem, umiesz organizować własną pracę i priorytetyzować zadania.
  • Znasz język angielski, aby swobodnie komunikować się z międzynarodowymi zespołami.


OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę.
  • Elastyczne godziny pracy (przyjście do pracy 8:00-10:00)
  • Możliwość pracy w hybrydowym modelu (1 dzień z domu w tygodniu).
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Kartę Multisport PLUS.
  • Kafeteria MyBenefit.
  • Dostęp do platformy Mindgram.
  • Zapomogi i nieoprocentowane pożyczki.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie.
  • Szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb.
  • Fizjoterapię w biurze.



tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Sprawdź podobne oferty pracy

Manager MS AI Copilot - Data Science & AI

Nowa
KPMG
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
AI
Microsoft Office 365
Nowa

Market & Customer Intelligence Expert

Nowa
9 000 - 10 000 pln
Britenet
Warszawa
HubSpot
Salesforce
PowerBI
Nowa

Maps Data Reviewer with German

Nowa
Cognizant
Kraków
obsługa klienta
język niemiecki
Nowa

Starszy analityk BI

Nowa
Gremi Media
Warszawa
raportowanie
Tableau
SQL
Nowa

Analityk Danych

Nowa
NATEK Poland
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
DWH
SQL
ETL
Nowa