Oferty
Analityk ds. Operacji Sklepowych i Aplikacji Sprzedażowych
Nowa
BI & Data

Analityk ds. Operacji Sklepowych i Aplikacji Sprzedażowych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Hebe - Jeronimo Martins

Hebe - Jeronimo Martins

Hebe jest częścią globalnej spółki, ale wszystko od konceptu po logistykę budujemy w naszej siedzibie. Docenimy Twoje pomysły i wiedzę bo chcemy budować biznes w oparciu o ludzi i ich zaangażowanie. Dołącz do jednego z naszych hebest zespołów!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Jira

helpdesk

zarządzanie zapasami

Service Desk

POS

obsługa klienta

ServiceNow

Retail

Opis stanowiska

Zobacz, czym będziesz się zajmować

  • Wdrażanie nowych rozwiązań oraz dostosowywanie systemu POS i aplikacji powiązanych do wymagań biznesowych oraz procesów operacyjnych.
  • Udział w projektach w zakresie definiowania wymagań, analizy potrzeb biznesowych, kontroli zleceń programistycznych, testów i odbiorów oraz koordynacja wdrożeń.
  • Rozwój i aktualizacja systemu kasowego oraz innych aplikacji sklepowych.
  • Proaktywne identyfikowanie potencjalnych problemów lub obszarów do poprawy, rekomendowanie i wdrażanie usprawnień.
  • Wsparcie integracji systemów sklepowych z innymi kluczowymi systemami biznesowymi (np. ERP, E-commerce).
  • Współpraca z zespołami IT w obszarach bezpieczeństwa, infrastruktury oraz wsparcia, tworzenie dokumentacji oraz procedur.
  • Analiza oraz rozwiązywanie incydentów i problemów, wewnętrznie oraz we współpracy z dostawcami.
  • Koordynacja i kontrola poprawności wykonywanych prac z dostawcami zewnętrznymi.


Sprawdź, jakich osób szukamy i co oferujemy

  • Posiadasz doświadczenie w pracy z systemami POS, aplikacjami wspierającymi procesy sklepowe na podobnym stanowisku w firmie detalicznej lub w firmie wspierającej branżę retail.
  • Rozumiesz procesy operacyjne dot. sprzedaży, zarządzania zapasami oraz obsługi klienta.
  • Masz doświadczenie we wsparciu IT, rozwiązywaniu problemów w zakresie sprzętu i oprogramowania – Helpldesk / Service Desk w metodologii ITIL.
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do monitorowania i diagnozowania problemów technicznych (np. JIRA, ServiceNow).
  • Znasz metody integracji systemów IT – middleware, API.
  • Znasz systemy przetwarzania płatności elektronicznych.
  • Dobrze zarządzasz czasem, umiesz organizować własną pracę i priorytetyzować zadania.
  • Znasz język angielski, aby swobodnie komunikować się z międzynarodowymi zespołami.


OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę.
  • Elastyczne godziny pracy (przyjście do pracy 8:00-10:00)
  • Możliwość pracy w hybrydowym modelu (1 dzień z domu w tygodniu).
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Kartę Multisport PLUS.
  • Kafeteria MyBenefit.
  • Dostęp do platformy Mindgram.
  • Zapomogi i nieoprocentowane pożyczki.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie.
  • Szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb.
  • Fizjoterapię w biurze.



Sprawdź podobne oferty pracy

Analytics Leader

Nowa
Cube GROUP
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics 4
Nowa

Specjalista ds. generowania leadów

Nowa
6 000 - 8 000 pln
Infinity Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
digital marketing
content marketing
analiza
Nowa

Analityk/BI - twórca interaktywnych raportów

Nowa
4 000 - 10 000 pln
Simpliteca.com
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Looker
analityka
Nowa

Commercial Coordinator - Data Expert (f/m/x)

Nowa
Mars Polska
Niepołomice
Microsoft Power BI
Tableau
Microsoft Office Excel
Nowa

Kierownik Zespołu Modelowania Produktów Pozakomunikacyjnych

Nowa
Grupa PZU
Warszawa
modelowanie danych
Analiza Danych
zarządzanie zespołem
Nowa