Oferty
Kierownik Sklepu Drogeryjnego Biała Podlaska, ul. Brzeska
Sprzedaż

Kierownik Sklepu Drogeryjnego Biała Podlaska, ul. Brzeska

Biała Podlaska
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Hebe - Jeronimo Martins

Hebe - Jeronimo Martins

Hebe jest częścią globalnej spółki, ale wszystko od konceptu po logistykę budujemy w naszej siedzibie. Docenimy Twoje pomysły i wiedzę bo chcemy budować biznes w oparciu o ludzi i ich zaangażowanie. Dołącz do jednego z naszych hebest zespołów!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

branża retail

zarządzanie zespołem

obsługa klienta

Opis stanowiska

Zobacz, czym będziesz się zajmować

 

Skorzystaj z innowacyjnej rekrutacji na stanowisko kierownicze! Dla nas Twoje kompetencje i praktyczne umiejętności liczą się bardziej niż ładne CV czy wyłącznie wieloletnie doświadczenie. 

Bo w Hebe Piękno to LUDZIE.


Od kilku lat Hebe jest najszybciej rozwijającą się siecią na rynku kosmetycznym w Polsce. Dzięki zaangażowaniu i talentowi wszystkich zespołów, Hebe stale zdobywa zaufanie i uznanie klientów i ekspertów z branży.

Stworzyliśmy unikalny koncept salonów w kategorii zdrowia i piękna, w którym klienci mogą w swobodny sposób dokonać zakupów. Dzięki profesjonalnej wiedzy naszych zespołów sklepy Hebe to dziś również miejsce edukacji pielęgnacyjnej, w przyjemnej atmosferze.

Dzięki szybkiej ekspansji naszej sieci praca w sklepie Hebe daje możliwości rozwoju kariery, kompetencji digitalowych i sprzedażowych. To idealna praca dla osób nie bojących się wyzwań oraz szukających szybkich ścieżek rozwojowych. Więcej na temat pracy w Hebe znajdziesz na naszej stronie: https://kariera.hebe.pl/


Twój zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za realizację planu budżetowego podległego sklepu, celów sprzedażowych oraz kluczowych wskaźników biznesowych (ilościowych i jakościowych).
  • Zarządzanie podległym zespołem (planowanie grafików pracy, określanie i egzekwowanie priorytetowych zadań i działań dla siebie i zespołu, rekrutacja, wdrożenie, rozwój kompetencji pracowników, motywowanie, budowanie zaangażowania) 
  • Wdrażanie wytycznych centralnych w zakresie cen, marketingu i wizualizacji oraz zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z wewnętrznymi standardami i przepisami prawa
  • Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi w salonie (TK i NPS)
  • Bieżąca współpraca z Kierownikiem Rejonu 
  • Wykonywanie inwentaryzacji i innych czynności operacyjno-administracyjnych oraz reprezentowanie Hebe wobec instytucji zewnętrznych, dokonujących kontroli


Sprawdź, jakich osób szukamy i co oferujemy

 

Pasujesz do nas, jeśli:

  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w branży retail
  • Masz SPRYT BIZNESOWY w swoim DNA - potrafisz pracować na wskaźnikach biznesowych, analizować je, wyciągać trafne wnioski i podejmować właściwe działania, zachowujesz orientację na osiąganie wyników 
  • Cechuje Cię ANGAŻUJĄCA OSOBOWOŚĆ - potrafisz wzbudzać entuzjazm, inspirować, budować pozytywne relacje i masz uważność w kontaktach z innymi. Potrafisz motywować do pracy różnorodny pokoleniowo zespół, ludzie chcą za Tobą podążać. W obliczu zachodzących zmian zachowujesz równowagę i wspierasz zespół w adaptacji
  • Posiadasz ASPIRACJE LIDERSKĄ – jesteś osobą ambitną, pracowitą, zmotywowaną do przekraczania oczekiwań, gotową na rozwój poza strefą komfortu, pewną siebie wierzącą we własne możliwości, czujesz odpowiedzialność za wykonywaną pracę i masz gotowość do podejmowania odważnych decyzji
  • Jesteś gotowy(a) do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy

 

Jak o Ciebie zadbamy?

  • Bezpieczeństwo zatrudnienia – od pierwszego dnia Umowa o pracę bez okresu próbnego, a już po 18 mies. masz gwarantowaną umowę „na stałe”.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie zawsze na czas – podstawa (6370 – 7060 zł brutto) + premia od wyników + nagroda roczna + doładowania świąteczne + płatne nadgodziny i dodatki (rozliczane co do sekundy). 
  • Dostęp do systemu Kafeterii Benefitów, gdzie samodzielnie wybierzesz interesujące Cię propozycje tj. bony zakupowe do popularnych sieci odzieżowych, sportowych czy RTV AGD lub bony do wykorzystania na rozrywkę, sport, relaks czy romantyczną kolację.
  • Wsparcie Twojego dobrostanu – w pełni opłacony dostęp do platformy MINDGRAM dający możliwość skorzystania z konsultacji prawnych, zdrowotnych czy psychologicznych dla Ciebie i 1 członka rodziny.
  • Karta Multisport PLUS – od 50zł/2mies., która uprawnia do skorzystania z PEŁNEJ oferty BenefitSystems – basen, joga, a może siłka lub fitness? Już nie musisz wybierać!
  • Prywatna opieka medyczna LUXMED za 1 zł i możliwość przystąpienia do programu grupowych ubezpieczeń na życie
  • Szkolenia dopasowane do Ciebie wybierasz spośród kafeterii 18 programów rozwijających Twoje kompetencje liderskie
  • Dla największych potencjałów program rozwoju talentów i realne szanse na awans (85% naszych Kierowników Rejonu zarządzało wcześniej jedną z naszych drogerii).
  • Wsparcie socjalne w postaci zapomóg i nieoprocentowanych pożyczek z funduszu pracowniczych świadczeń socjalnych.

Sprawdź podobne oferty pracy

Pracownik dostaw w drogerii - Toruń

Nowa
Jobman Group Sp. z o.o.
Toruń
samodyscyplina
pracowitość
komunikatywność
Nowa

Sprzedawca w Brokuł Spocie - praca dorywcza dla studentów

Nowa
Diety od Brokuła
Warszawa
sprzedaż
obsługa kasy fiskalnej
Nowa

🔨Doradca/Doradczyni Klienta w OBI🔨

Nowa
OBI
Warszawa
nawiązywanie relacji
obsługa komputera
komunikatywność
Nowa

Zastępca/Zastępczyni Managera/Managerki Sklepu

Nowa
Lidl Polska
Świebodzin
zarządzanie zespołem
Nowa

Doradca klienta - MRÓWKA Sierakowice (market budowlany DOM i OGRÓD)

Nowa
F.H. "BAT" Sp. z o.o.
Sierakowice
obsługa klienta
sprzedaż
Handel
Nowa