Zastępca Kierownika Sklepu Drogeryjnego | Szczecin
Nowa

Zastępca Kierownika Sklepu Drogeryjnego | Szczecin

Szczecin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Hebe - Jeronimo Martins

Hebe - Jeronimo Martins

Hebe jest częścią spółki Jeronimo Martins, która ma swoje sklepy w Polsce, Kolumbii, Portugalii, na Słowacji i w Czechach. Jednak wszystko w Hebe - od konceptu po logistykę budujemy w naszej siedzibie. Działamy zespołowo, codziennie podnosimy sobie poprzeczkę i możemy na siebie liczyć nawzajem - to 3 nasze wartości, którymi kierujemy się każdego dnia. Docenimy Twoje pomysły i wiedzę, bo chcemy budować biznes w oparciu o ludzi i ich zaangażowanie. Dołącz do jednego z naszych #HEBEst zespołów! Dla nas piękno to ludzie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

sprzedaż

zarządzanie zespołem

Opis stanowiska

Skorzystaj z innowacyjnej rekrutacji na stanowisko kierownicze! Dla nas Twoje kompetencje i praktyczne umiejętności liczą się bardziej niż ładne CV czy wyłącznie wieloletnie doświadczenie.


Bo w Hebe Piękno to LUDZIE.

Od kilku lat Hebe jest najszybciej rozwijającą się siecią na rynku kosmetycznym w Polsce. Dzięki zaangażowaniu i talentowi wszystkich zespołów, Hebe stale zdobywa zaufanie i uznanie klientów i ekspertów z branży.

Stworzyliśmy unikalny koncept salonów w kategorii zdrowia i piękna, w którym klienci mogą w swobodny sposób dokonać zakupów. Dzięki profesjonalnej wiedzy naszych zespołów sklepy Hebe to dziś również miejsce edukacji pielęgnacyjnej, w przyjemnej atmosferze.

Dzięki szybkiej ekspansji naszej sieci praca w sklepie Hebe daje możliwości rozwoju kariery, kompetencji digitalowych i sprzedażowych. To idealna praca dla osób nie bojących się wyzwań oraz szukających szybkich ścieżek rozwojowych. Więcej na temat pracy w Hebe znajdziesz na naszej stronie: https://kariera.hebe.pl/


Twój zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za realizację planu budżetowego podległego sklepu, celów sprzedażowych oraz kluczowych wskaźników biznesowych (ilościowych i jakościowych).
  • Zarządzanie podległym zespołem (planowanie grafików pracy, określanie i egzekwowanie priorytetowych zadań i działań dla siebie i zespołu, rekrutacja, wdrożenie, rozwój kompetencji pracowników, motywowanie, budowanie zaangażowania) 
  • Wdrażanie wytycznych centralnych w zakresie cen, marketingu i wizualizacji oraz zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z wewnętrznymi standardami i przepisami prawa
  • Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi w salonie (TK i NPS)
  • Bieżąca współpraca z Kierownikiem Rejonu 
  • Wykonywanie inwentaryzacji i innych czynności operacyjno-administracyjnych oraz reprezentowanie Hebe wobec instytucji zewnętrznych, dokonujących kontroli.


Sprawdź, jakich osób szukamy i co oferujemy

 

Pasujesz do nas, jeśli:

  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w branży retail
  • Masz SPRYT BIZNESOWY w swoim DNA - potrafisz pracować na wskaźnikach biznesowych, analizować je, wyciągać trafne wnioski i podejmować właściwe działania, zachowujesz orientację na osiąganie wyników 
  • Cechuje Cię ANGAŻUJĄCA OSOBOWOŚĆ - potrafisz wzbudzać entuzjazm, inspirować, budować pozytywne relacje i masz uważność w kontaktach z innymi. Potrafisz motywować do pracy różnorodny pokoleniowo zespół, ludzie chcą za Tobą podążać. W obliczu zachodzących zmian zachowujesz równowagę i wspierasz zespół w adaptacji
  • Posiadasz ASPIRACJE LIDERSKĄ – jesteś osobą ambitną, pracowitą, zmotywowaną do przekraczania oczekiwań, gotową na rozwój poza strefą komfortu, pewną siebie wierzącą we własne możliwości, czujesz odpowiedzialność za wykonywaną pracę i masz gotowość do podejmowania odważnych decyzji
  • Jesteś gotowy(a) do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy

 

Jak o Ciebie zadbamy?

  • Bezpieczeństwo zatrudnienia – od pierwszego dnia Umowa o pracę bez okresu próbnego, a już po 18 mies. masz gwarantowaną umowę „na stałe”.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie zawsze na czas – podstawa (5530 – 6170 zł brutto) + premia od wyników + nagroda roczna + doładowania świąteczne + płatne nadgodziny i dodatki (rozliczane co do sekundy). 
  • Dostęp do systemu Kafeterii Benefitów, gdzie samodzielnie wybierzesz interesujące Cię propozycje tj. bony zakupowe do popularnych sieci odzieżowych, sportowych czy RTV AGD lub bony do wykorzystania na rozrywkę, sport, relaks czy romantyczną kolację.
  • Wsparcie Twojego dobrostanu – w pełni opłacony dostęp do platformy MINDGRAM dający możliwość skorzystania z konsultacji prawnych, zdrowotnych czy psychologicznych dla Ciebie i 1 członka rodziny.
  • Karta Multisport PLUS – od 42,50 zł/mies., która uprawnia do skorzystania z PEŁNEJ oferty BenefitSystems – basen, joga, a może siłka lub fitness? Już nie musisz wybierać!
  • Możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do prywatnej opieki medycznej oraz do programu grupowych ubezpieczeń na życie
  • Szkolenia dopasowane do Ciebie wybierasz spośród kafeterii 18 programów rozwijających Twoje kompetencje liderskie
  • Dla największych potencjałów program rozwoju talentów i realne szanse na awans (90% naszych Kierowników Sklepu awansowało wewnętrznie z pozycji Zastępcy Kierownika Sklepu)
  • Wsparcie socjalne w postaci zapomóg i nieoprocentowanych pożyczek z funduszu pracowniczych świadczeń socjalnych.


Rekomendowane oferty

Doradca/Doradczyni klienta - Galeria Wola Park

Nowa
Ania Kruk
Warszawa
zmysł estetyczny
obsługa kasy fiskalnej
praca w sklepie
Nowa

Sprzedawca - HalfPrice - Warszawa

Nowa
CCC Group
Warszawa
sprzedaż
obsługa klienta
Nowa

Store Advisor

Nowa
Answear.com S.A.
Warszawa
sprzedaż
obsługa klienta
język angielski
Nowa

Doradca klienta powierzchni sprzedaży/kasy

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Wrocław
obsługa kasy fiskalnej
obsługa klienta
Nowa

Sprzedawca/Sprzedawczyni Aelia Duty Free - Lotnisko Kraków Balice

Nowa
4 700 - 6 100 PLN/mies.
Aelia Duty Free
Balice
obsługa kasy fiskalnej
obsługa klienta
język angielski
Nowa