O Firmie
Dołącz do zespołu Helper – Centrum Pomocy Prawnej, lidera w obsłudze technicznej i prawnej zakładów blacharsko-lakierniczych oraz ASO. Nasza firma od 13 lat pomaga klientom zwiększać rentowność dzięki nowoczesnym rozwiązaniom i najwyższej jakości obsługi.
https://www.helper-cpp.pl/oferta/oferta-dla-zakladow-blacharsko-lakierniczych/
Zakres Obowiązków
Poszukiwane kompetencje
·
Oferujemy
· Umowę B2B stałe wynagrodzenie 8000 zł netto + prowizje uzależnione od wyniku,
· 5cio dniowe szkolenie wdrożeniowe do pracy,
· Opiekę i mentoring w okresie wdrożeniowym,
· Rozwój kompetencji miękkich, prezentacyjnych,
· Współpraca oparta na teście osobowości i rozwój kompetencji na jego podstawie,
· Możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych pomysłów,
· Bazę klientów z którymi rozpoczniesz współpracę od pierwszego dnia pracy,
· Telefon służbowy.
Aplikuj teraz – dołącz do zespołu Helper i pomóż nam tworzyć rozwiązania, które zmieniają branżę motoryzacyjną!
Zadanie Rekrutacyjne
Część 1: Pisemna
Prosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Proszę wybrać odpowiednią odpowiedź, gdzie to możliwe, lub krótko opisać swoje doświadczenie:
Dostępność do rozpoczęcia pracy (wybór odpowiedzi)
Oczekiwania finansowe (forma B2B) (pole otwarte)
Posiadanie samochodu
Doświadczenie w sprzedaży B2B (w latach)
Doświadczenie w branży motoryzacyjnej (w latach)
Część 2: Zadanie wideo
Prosimy o nagranie krótkiego wideo (2-5 minut) z odpowiedzią na jedno z poniższych zadań. Wybierz jedno, które najlepiej pasuje do Twoich umiejętności i doświadczenia:
Pomysł 1: Case study – wymagający klient
Opowiedz o sytuacji, w której udało Ci się przekonać wymagającego klienta do swojej oferty. Wyjaśnij, jaką strategię przyjąłeś/aś, jakie wyzwania napotkałeś/aś i jak je rozwiązałeś/aś.
Pomysł 2: Twoja strategia na pozyskanie klientów
Przedstaw swoją strategię pozyskania nowych klientów dla Helper – Centrum Pomocy Prawnej. Uwzględnij, jak zamierzasz dotrzeć do Dyrektorów Serwisów w ASO oraz właścicieli mniejszych warsztatów.
Pomysł 3: Historia o zarządzaniu relacjami z klientem
Prosimy o nagranie krótkiego wideo (3-5 minut), w którym opowiesz o swoim doświadczeniu związanym z zarządzaniem relacjami z klientami. Możesz wybrać jeden z poniższych tematów:
Utrzymanie kluczowego klienta:
Opowiedz o sytuacji, w której z sukcesem utrzymałeś/aś kluczowego klienta. Jakie działania podjąłeś/aś, aby wzmocnić jego zaufanie i kontynuować współpracę? Jakie wyzwania napotkałeś/aś i jak sobie z nimi poradziłeś/aś? Co robiłeś/aś aby klienci Tobie ufali?
Wznowienie współpracy z nieaktywnym klientem:
Podziel się historią, w której udało Ci się ponownie nawiązać współpracę z klientem, który był nieaktywny we współpracy. Jak odkryłeś/aś źródło problemu? Jakie działania podjąłeś/aś, aby zmienić jego opinię i przekonać go do powrotu?
Wskazówki dla kandydata:
Netto miesięcznie - B2B
Sprawdź podobne oferty pracy