Telefoniczne przedstawianie i sprzedaż produktów lub usług zgodnie z wyznaczonymi celami.
Identyfikowanie potrzeb klientów i oferowanie najlepiej dopasowanych rozwiązań.
Wykorzystywanie technik sprzedażowych i negocjacyjnych w rozmowach z klientami.
Utrzymywanie pozytywnych relacji poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę.
Praca na nowoczesnym CRMie
Uczestniczenie w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta i znajomości oferowanych produktów.
Przestrzeganie skryptów sprzedażowych, zasad etyki oraz wytycznych dotyczących obsługi klienta.
Zapewnienie zgodności działań z polityką firmy oraz przepisami prawnymi.
Wymagania:
Doświadczenie w sprzedaży.
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, w tym zdolność budowania relacji i aktywnego słuchania.
Pewność siebie w prowadzeniu rozmów telefonicznych oraz negocjacji handlowych.
Znajomość podstawowych technik sprzedażowych.
Wiedza z zakresu psychologii sprzedaży będzie dodatkowym atutem.
Gotowość do pracy z różnymi narzędziami do prowadzenia rozmów, raportowania i analizowania wyników.
Silna orientacja na wyniki, ambicja oraz samodyscyplina w dążeniu do realizacji celów.
Gotowość do pracy w zmiennym środowisku i dostosowywania się do różnych typów klientów.
To oferujemy:
Umowę o pracę po 3- miesięcznym okresie próbnym na zleceniu
Stawka 30,50 brutto/godz. podstawa + wysokie prowizje
Godziny pracy w przedziale 9.00 - 19.00 od poniedziałku do piątku
Możliwość awansu w strukturach firmy
Szkolenia z technik sprzedażowych, z obsługi klienta, produktowe, z negocjacji i zamykania sprzedaży, z zarządzania czasem i organizacji pracy, z psychologii sprzedaży, z narzędzi sprzedażowych, z asertywności w sprzedaży i wiele innych.
Wyjazdy i spotkania integracyjne, konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami.
Możliwość pracy hybrydowej
Praca w dynamicznym i przyjaznym zespole.
Otwartość na nowe pomysły i inicjatywy.
Nowoczesne narzędzia pracy (telefon, laptop, systemy CRM).