Asystent/ka Biura Zarządu

Praca biurowa

Asystent/ka Biura Zarządu

Praca biurowa

Zjednoczenia 118A, Zielona Góra

HERTZ NEW TECHNOLOGIES sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

administracja
Microsoft Office Excel
prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne pracy Zarządu. Rola Asystentki/Asystenta Biura Zarządu łączy zadania operacyjne z wysokim poziomem zaufania, samodzielności i świadomości biznesowej.

Jeśli dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku, potrafisz sprawnie zarządzać dokumentacją i komunikacją, a jednocześnie jesteś osobą odpowiedzialną, rzetelną i dobrze zorganizowaną to zapraszamy do aplikowania!


Zakres obowiązków


Wsparcie organizacyjne Zarządu

  • Organizacja zebrań, spotkań i wideokonferencji z udziałem Zarządu

  • Przygotowywanie materiałów oraz protokołowanie posiedzeń

Dokumentacja i obieg informacji

  • Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji spółki

  • Obsługa uchwał, pełnomocnictw i sprawozdań

  • Wsparcie w systemach elektronicznego obiegu dokumentów

Komunikacja formalna

  • Redagowanie pism i komunikatów w imieniu Zarządu

  • Koordynacja komunikacji między Zarządem a działami

  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi

Wsparcie formalno-prawne

  • Dbanie o zgodność działań Zarządu z przepisami i regulacjami

  • Obsługa procesów rejestrowych (KRS, NIP, REGON)

  • Współpraca z działem prawnym w zakresie dokumentacji korporacyjnej

Koordynacja realizacji decyzji

  • Monitorowanie wykonania decyzji Zarządu

  • Przygotowywanie raportów i prezentacji

  • Zapewnienie sprawnej komunikacji wewnętrznej

Wydarzenia i reprezentacja

  • Organizacja spotkań z partnerami i delegacjami

  • Wsparcie podróży służbowych

  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych na spotkania


Nasze oczekiwania


Wykształcenie i doświadczenie

  • Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: administracja, prawo, zarządzanie lub pokrewne)

  • Minimum 3–5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (asystent(ka) zarządu, obsługa administracyjna organów spółki, praca z dokumentacją korporacyjną)

  • Praktyka w pracy z dokumentami prawnymi: uchwały, protokoły, pełnomocnictwa, rejestry

  • Mile widziane doświadczenie we współpracy z kancelariami lub działami prawnymi

Umiejętności twarde

  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu

  • Biegła obsługa MS Office (w szczególności Word, Excel, PowerPoint) oraz znajomość systemów do obiegu dokumentów

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

  • Umiejętność redagowania pism, komunikatów i materiałów prezentacyjnych

  • Zdolność do tworzenia raportów, analiz i zestawień na potrzeby Zarządu

  • Rozumienie podstawowych wskaźników biznesowych (np. KPI, koszty, efektywność)

  • Znajomość podstaw prawa spółek handlowych i zasad działania organów spółki

Kompetencje miękkie

  • Dyskrecja i odpowiedzialność w pracy z informacjami poufnymi

  • Wysoka kultura osobista i umiejętność budowania relacji w organizacji

  • Dokładność, rzetelność i dbałość o szczegóły

  • Elastyczność i gotowość do działania w dynamicznym środowisku

  • Proaktywna postawa i chęć wspierania Zarządu w realizacji celów strategicznych


Co oferujemy:

Oferta dodana: 02.10.2025
Lokalizacja biura

Asystent/ka Biura Zarządu

Aplikuj na ofertę pracy

Asystent/ka Biura Zarządu

Zjednoczenia 118A, Zielona Góra

HERTZ NEW TECHNOLOGIES sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Hertz New Technologies z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Wysockiego 1 - Nowy Kisielin (dalej jako... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca