Cześć! Jesteśmy Hexe Capital - hub technologiczny budujący produkty i usługi cyfrowe.
Bardzo chętnie opowiedzielibyśmy Ci, czym dokładnie się zajmujemy, ale wiemy, że bardziej interesuje Cię: Dlaczego warto czytać to ogłoszenie dalej? i Czym ta rola różni się od tych, które masz otwarte w innych zakładkach? ;)
Odpowiadamy:
Nasz Marketing jest w trakcie centralizacji.
Łączymy działania z 6 spółek w jeden zespół, działający w formie wewnętrznej mini-agencji.
Masz więc wyjątkową okazję, aby nie tylko wejść do działającej struktury, ale współtworzyć ją od podstaw: planować całościową strategię działań, układać procesy, ustalać wspólne cele i testować rozwiązania, które faktycznie działają.
To rola, w której Twoje decyzje realnie wpłyną na rozwój marek technologicznych i sposób, w jaki komunikują się z klientami B2B.
Szukamy osoby, która potrafi łączyć strategię z operacyjnym działaniem, lubi żonglować kontekstami i ma w sobie ciekawość nowych technologii.
Brzmi jak wyzwanie dla Ciebie?
To czytaj dalej!
🚀Czym będziesz się zajmować:
-
Tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacyjnych dla naszych marek (ambiscale, Boostsite, Insightland, KODA), dopasowanych do celów biznesowych i potrzeb klientów B2B.
- Projektowaniem i wdrażaniem działań marketingowych opartych na lejku sprzedażowym, które trafią do klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej.
-
Analizą skuteczności działań marketingowych, ich optymalizacją i podejmowaniem decyzji w oparciu o dane.
-
Zbieraniem insightów: śledzeniem trendów, analizą konkurencji i badaniami klientów, aby lepiej dopasować strategię i komunikację.
- Zarządzaniem komunikacją marek: planowaniem i prowadzeniem działań w social media, budowaniem widoczności na platformach branżowych (Clutch, G2), rozwojem i aktualizacją stron internetowych, aby skutecznie wspierały cele marketingowe i sprzedażowe.
- Współpracą z agencją PR nad obecnością marek na konferencjach, webinarach, w mediach oraz z wewnętrznym zespołem kreatywnym nad tworzeniem spójnych i skutecznych materiałów marketingowych.
🚀Szukamy Ciebie jeśli:
- Masz min. 3 lata doświadczenia w marketingu B2B, najlepiej w branży technologicznej.
- Swobodnie posługujesz się językiem polskim (native) oraz płynnym angielskim na poziomie B2/C1.
- Łączysz strategiczne myślenie z operacyjnym działaniem, potrafisz zaplanować działania i skutecznie je wdrożyć.
-
Rozumiesz złożoność procesów sprzedażowych w B2B i umiesz dostosować do nich komunikację marketingową.
- Łączysz kreatywność z analityką, a twoje pomysły są sumą doświadczeń i insightów: są przemyślane pod kątem celów biznesowych i umiesz je logicznie argumentować.
- Działasz na podstawie danych, potrafisz oceniać skuteczność działań marketingowych i wiesz, które przyniosą marce długofalowe korzyści.
- Masz praktyczne doświadczenie w pracy z: Google Analytics, Wordpress, Microsoft Clarity, Clutch, Asana.
*Mile widziane doświadczenie: w prowadzeniu kampanii lead generation/ w marketingu na rynkach zagranicznych/ w pracy z Figmą, Google Ads, LinkedIn Ads/ agencyjne.
🚀Co gwarantujemy:
- Zaufanie i samodzielność działań, ownership i decyzyjność w kwestiach, na których Ty znasz się najlepiej.
-
Zwinne i elastyczne działanie bez zbędnie wydłużonych procesów i ścieżek akceptacji.
-
Docenienie Twoich umiejętności, otwartość i ciekawość na Twoje pomysły i innowacje.
- Pracę w zmotywowanym i zaangażowanym zespole, gdzie wspieramy się nawzajem i celebrujemy sukcesy.
- Zespół znakomitych specjalistów, ceniących nowe rozwiązania, transparentną komunikację i współpracę.
- Wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu.
- Wynagrodzenie w przedziale 9 000 - 11 000 PLN brutto (umowa o pracę lub zlecenia) lub 10 000 - 13 000 PLN netto na fakturze (B2B) w oparciu o Twoje umiejętności i doświadczenie.
🚀Jak wygląda nasz proces rekrutacji:
- Prześlij swoje CV i portfolio, zawierające przykłady Twoich projektów marketingowych oraz krótki opis Twojej roli przy ich tworzeniu.
-
Spotkaj się z nami, aby lepiej się poznać.
- Zmierz się z zadaniem rekrutacyjnym i zaprezentuj nam jego efekty.
- Otrzymasz feedback do zadania lub ofertę współpracy.
🚀Dodatkowe informacje:
-
Team marketingowy: 2x Marketing Manager, 1x Content Writer, 1x Graphic Designer
-
Narzędzia, na których pracujemy: Google Workspace, Google Analytics, Microsoft Clarity, Woodpecker, Asana, Figma, Miro, Buffer
-
Tryb pracy: 📍 hybrydowy (Rynek, Wrocław)
- Rozpatrujemy tylko aplikacje z załączonym portfolio
Wierzymy, że transparentność i jakość prowadzą do sukcesu.
Dlatego stworzyliśmy przestrzeń dla tych, którzy chcą mieć realny wpływ, podejmować wyzwania i rozwijać swoje pomysły.
Brzmi jak coś dla Ciebie?
Aplikuj i rozwijaj się razem z nami! 📩