Stały kontakt i opieka nad klientami biznesowymi, głównie kontakt telefoniczny i e-mailowy. Okazjonalne wyjazdy służbowe.
Nadzorowanie projektów oraz ścisła współpraca z innymi działami, w tym monitorowanie terminów i utrzymanie standardów jakości.
Koordynacja zadań między działami oraz przekazywanie kluczowych informacji od klientów.
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.
Weryfikacja materiałów pod kątem jakości i zgodności z wymaganiami klienta oraz dbałość o poprawność i kulturę języka w przekazywanych materiałach.
Dbanie o wysokie standardy obsługi, prowadzenie otwartej komunikacji z klientami i współpracownikami, wspieranie ich w sytuacjach kryzysowych oraz reagowanie na nietypowe sytuacje.
Analiza zakończonych projektów w celu ulepszenia i optymalizacji procesów.
Pilnowanie terminowego rozliczania klientów z zakończonych projektów.
Nasze wymagania
Umiejętność jasnej i skutecznej komunikacji, zarówno w mowie, jak i piśmie.
Umiejętność współpracy z klientem, zaangażowanie i empatia.
Komunikatywność, proaktywne podejście i nastawienie na klienta.
Zainteresowanie marketingiem (mile widziane).
Dociekliwość i koncentracja na celu, z dbałością o szczegóły.
Otwartość na rozwój osobisty i zawodowy.
Efektywna organizacja pracy i terminowość.
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w dynamicznym środowisku.
Wielozadaniowość i zaangażowanie.
Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Konkurencyjne wynagrodzenie.
Możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności w dynamicznym środowisku.
Inspirującą atmosferę pracy, która przynosi satysfakcję z realizowanych zadań.
Cotygodniowe firmowe posiłki (w każdy czwartek).
Opis stanowiska
Jako Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów będziesz odpowiedzialny/a za wpieranie długotrwałych relacji z Klientami firmy oraz koordynowanie różnorodnych projektów z szeroko rozumianego marketingu, zgodnie z wysokimi standardami firmy.
Sprawdź podobne oferty pracy
Przedstawiciel handlowy ds. Wdrożeń/Migracji Systemów OMS