Twój zakres obowiązków
- Stały kontakt i opieka nad klientami biznesowymi w ramach działań marketingowych, w tym kontakt telefoniczny, e-mailowy oraz bezpośredni (wyjazdy służbowe).
- Obsługa zleconych działań marketingowych: nadzorowanie projektów oraz ścisła współpraca z innymi działami, w tym monitorowanie terminów i utrzymanie standardów jakości.
- Koordynacja zadań między działami: przygotowywanie briefów oraz przekazywanie kluczowych informacji od klientów w celu efektywnego zarządzania projektami.
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami: przejrzysta komunikacja, dbająca o partnerstwo biznesowe, wspieranie klientów w działaniach marketingowych oraz gotowość do poszukiwania i dostarczania niestandardowych rozwiązań.
- Weryfikacja materiałów: nadzór nad projektami, weryfikacja i aktualizacja materiałów zgodnie z wytycznymi klientów. Kontrola jakości oraz dbałość o poprawność i kulturę języka w przekazywanych materiałach.
- Kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy: dbanie o najwyższe standardy obsługi, prowadzenie otwartej komunikacji z klientami i współpracownikami, wspieranie ich w sytuacjach kryzysowych oraz reagowanie na nietypowe sytuacje. Przestrzeganie zasad BHP.
- Ewaluacja: analiza zakończonych projektów w celu ulepszenia i optymalizacji procesów.
- Rozliczanie projektów: tworzenie wycen oraz terminowe rozliczanie klientów z zakończonych projektów i zleceń.
Nasze wymagania
- Umiejętność jasnej i skutecznej komunikacji, zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Umiejętność współpracy z klientem, zaangażowanie i empatia.
- Komunikatywność, proaktywne podejście i nastawienie na klienta.
- Zainteresowanie marketingiem (mile widziane).
- Dociekliwość i koncentracja na celu, z dbałością o szczegóły.
- Otwartość na rozwój osobisty i zawodowy.
- Efektywna organizacja pracy i terminowość.
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w dynamicznym środowisku.
- Wielozadaniowość i zaangażowanie.
- Niezrażanie się niepowodzeniami i otwartość na zmiany oraz inicjatywa w proponowaniu usprawnień.
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności w dynamicznym środowisku.
- Inspirującą atmosferę pracy, która przynosi satysfakcję z realizowanych zadań.
- Cotygodniowe firmowe posiłki (w każdy czwartek).
Opis stanowiska
Jako Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów będziesz odpowiedzialny/a za wpieranie długotrwałych relacji z Klientami firmy oraz koordynowanie różnorodnych projektów z szeroko rozumianego marketingu, zgodnie z wysokimi standardami firmy.
Jeżeli powyższa oferta brzmi jakby była stworzona dla Ciecie – nie zwlekaj APLIKUJ - czekamy z niecierpliwością!
HIGH FREQUENCY SP. Z O.O.
High Frequency to agencja marketingowa współpracująca z największymi światowymi korporacjami. Skupiamy zaangażowanych, uśmiechniętych profesjonalistów, którym staramy się stworzyć jak najlepsze warunki rozwoju. Świadczymy kompleksowe usługi marketingowe, począwszy od projektów graficznych, poprzez merchandising, aż do tworzenia dedykowanych aplikacji.