EB/Content Operations Specialist
Nowa
Marketing

EB/Content Operations Specialist

Warszawa
5 500 - 7 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - Dowolna
5 500 - 7 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

copywriting

współpraca z podwykonawcami

bardzo dobra organizacja pracy

kreatywność

samodzielność

skrupulatność

Mile widziane

sharepoint

clickup

Meta

LinkedIn

branża IT

Opis stanowiska

🚀 Dołącz do nas jako EB/Content Operations Specialist!


Cześć! 👋

Do naszej agencji marketingu rekrutacyjnego szukamy doświadczonej osoby na stanowisko EB/Content Operations Specialist. W ramach tego stanowiska będziesz współpracować głównie z jednym z naszych klientów z branży TECH i tworzyć materiały z zakresu komunikacji wewnętrznej i social media.


🏠Krótko o nas:

Miejsce pracy: Warszawa / zdalnie 95%

✅ Higher to agencja marketingu rekrutacyjnego i employer brandingu, która już od ponad 9 lat łączy różne światy: HR, marketing, sprzedaż i IT. Współpracujemy z różnorodnymi klientami, od międzynarodowych korporacji po początkujące start-upy, pomagając im budować markę pracodawcy i przyciągać najlepsze talenty.


Co będzie należało do twoich obowiązków?

  1. Pisanie tekstów - głównie krótsze formy takie jak treści postów na social media, newslettery, komunikaty dla pracowników itd.
  2. Tworzenie podstron i zarządzanie nimi w SharePoint - będziesz dodawać tam przygotowane wcześniej teksty oraz grafiki, będziesz stać na straży estetyki i czytelności (nauczymy cię obsługi tego narzędzia, jeśli go nie znasz).
  3. Przygotowanie i publikacja postów na Facebook i LinkedIn oraz odpowiadanie na wiadomości i komentarze.
  4. Kontakt z klientem - będziesz współpracować bezpośrednio z klientem, na bieżąco akceptować materiały i odpowiadać na feedback.
  5. Współpraca z zespołem i podwykonawcami - będziesz zlecać pracę, dawać feedback oraz wdrażać niezbędne poprawki.
  6. Praca na kilku projektach jednocześnie - często realizujemy kilka projektów równolegle, więc ważna jest odpowiednia organizacja pracy.
  7. Inne działania EB - których dzisiaj nie znamy, ale zdarzają się, jak to w świecie agencyjnym 🙂


Czego oczekujemy?

➡️ 2-3 lata doświadczenia w marketingu, idealnie zdobytego w agencji lub w bardzo dynamicznym środowisku pracy.

➡️ Doświadczenia w pisaniu zwięzłych treści, odpowiednio dopasowanych do grupy docelowej.

➡️ Bardzo dużym plusem będzie doświadczenie w branży IT.

➡️ Kolejnym bardzo dużym plusem będzie doświadczenie lub wiedza z zakresu EB.

➡️ Wysokiego poczucia estetyki i zwracania uwagi na szczegóły.

➡️ Umiejętności pracy pod presją czasu - często gonią nas terminy, więc szukamy osoby, która dobrze odnajduje się w takim szybkim i dynamicznym środowisku pracy.

➡️ Otwartości na konstruktywny feedback i umiejętności wprowadzenia zmian na jego podstawie.

➡️ Doświadczenia we współpracy z podwykonawcami i umiejętność efektywnego nadzorowania ich pracy.

➡️ Kreatywności i samodzielności w działaniu.

➡️ Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.

➡️ Zainteresowania trendami w social media oraz śledzenia ich.

➡️ Umiejętności korzystania z narzędzi AI (np. chatGPT).

➡️ Mile widziana znajomość obsługi SharePoint.

➡️ Mile widziana znajomość obsługi Meta oraz Linkedin.

➡️ Mile widziana znajomość aplikacji do zarządzania zadaniami (np. Clickup).


👉Dlaczego warto do nas dołączyć?

Elastyczne godziny pracy - liczy się efekt, nie czas spędzony przed ekranem.

Dowolna forma zatrudnienia - do wyboru umowa zlecenie, B2B oraz umowa o pracę.

Hybrydowy model współpracy - głównie zdalnie, z okazjonalnymi spotkaniami w Warszawie (2-3 razy w miesiącu) oraz realizacją projektów w siedzibach klientów.

Pełna autonomia - to Ty decydujesz, jak organizujesz swój dzień pracy.

Prywatna opieka medyczna (LuxMed).

Dodatkowe dni wolne.

Rozwój i nauka - oferujemy dostęp do wiedzy, szkoleń i wiele okazji, by doskonalić swoje umiejętności.

Współpracę z prestiżowymi, międzynarodowymi klientami - projekty, które naprawdę mają znaczenie.

Start-upowy klimat - kameralne środowisko, pełne energii, kreatywności i otwartości na pomysły.

Praca od zaraz.


👉 Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Analiza CV
  2. Rozmowa telefoniczna (Wstępna rozmowa, 30-45 min.)
  3. Zadanie rekrutacyjne (Dostaniesz do wykonania krótkie zadanie, które pokaże Ci jak może wyglądać praca u nas, a my będziemy mogli sprawdzić twoje umiejętności)
  4. Spotkanie na żywo (Rozmowa z założycielem firmy, ok. 2h)
  5. Decyzja o zatrudnieniu
5 500 - 7 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - Dowolna