Hi Folks!
zaczynamy nowy projekt rekrutacyjny na stanowisko: Paid Media Koordynator*
Kim jesteśmy?
Zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży, których połączyła pasja do Digitalu oraz niezależność. Cenimy swobodę działania, ale w zamian gwarantujemy profesjonalną współpracę. Sami pracujemy na projektach, albo szukamy osób dla naszych klientów, aby dołączyli do ich zespołu.
Dlaczego szukamy nowej osoby?
Poprosił nas o to nasz Klient, którym jest OLX Polska. Marka, którą każdego dnia odwiedzają miliony użytkowników. OLX chce docierać do nich z trafnym przekazem w odpowiednim czasie – i właśnie dlatego szukamy osoby, która pokieruje ich działaniami paid social w Polsce, we współpracy z domem mediowym i zespołami wewnętrznymi.
Stroną zatrudniającą (formalnie będzie Hire Folks), ale współpraca bezpośrednio w teamie marketingowym OLX, raportowanie do Media and Marketing Investment Manager EU
Twoje zadania i odpowiedzialność:
- Koordynacja działań mediowych marki OLX na rynku polskim – zarówno kampanii, jak i komunikacji ongoing.
- Planowanie działań mediowych (offline i online) zgodnie z kalendarzem kampanii oraz komunikacji always-on.
- Współpraca i komunikacja z domem mediowym oraz agencjami zewnętrznymi.
- Prowadzenie ujednoliconych mediaplanów, które uwzględniają zakupy mediów u różnych partnerów.
- Konsolidacja raportów kampanijnych i okresowych (post-buy) z wielu źródeł danych.
- Koordynacja terminowego przekazywania materiałów kreatywnych do agencji, zgodnie ze specyfikacjami.
- Ścisła współpraca z Brand Managerami w zakresie przygotowania kreacji i planowania kampanii.
- Tworzenie briefów mediowych do agencji na bazie briefu kreatywnego przygotowanego przez Brand Managera.
- Monitorowanie i optymalizacja komunikacji we wszystkich kanałach (TV, radio, OOH, digital).
- Raportowanie do Media Investment Managera na Europę oraz współpraca z zespołami regionalnymi.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy po stronie klienta, agencji mediowej lub agencji kreatywnej.
- Praktyczna znajomość planowania kampanii offline (TV, radio, OOH) i online (digital display, video).
- Doświadczenie w pracy z domami mediowymi i agencjami kreatywnymi.
- Umiejętność tworzenia i zarządzania harmonogramami działań marketingowych.
- Doświadczenie w przygotowywaniu briefów oraz analizie wyników kampanii.
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność.
- Komunikatywny angielski (min. B2) – praca w strukturach międzynarodowych.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy dla marki konsumenckiej o dużym zasięgu.
- Znajomość narzędzi analitycznych i monitorujących (np. Google Analytics, Adform, Mediapanel).
Na co możesz liczyć jeśli Cię wybierzemy:
- Możliwość rozwoju w ramach międzynarodowych struktur OLX Europe.
- Elastyczny model pracy hybrydowej (biuro w Warszawie).
- Współpracę B2B opcjonalnie UZ
- Wynagrodzenie: 12 000– 14 000 PLN netto na fakturze.
Brzmi atrakcyjnie? No to działajmy!
- Jeśli czujesz, że to ciekawe wyzwanie dla Ciebie - wyślij nam swoje CV.
- Na pewno się z nim zapoznamy i ocenimy, czy spełniasz powyższe oczekiwania.
- Jeśli tak, to zadzwonimy i przeprowadzimy, krótki wywiad telefoniczny, aby lepiej Cię poznać (maks 1 tyg od przesłania nam CV).
- Sprawdzimy wiedzę merytoryczną (możliwe zadanie)
- Wybrane osoby trafią na “short listę” zarekomendowaną naszemu klientowi (1-2tyg od przesłania nam CV)
- Umówimy Cię na spotkanie z klientem (ok 2 tyg od przesłania nam CV)
- Podejmiemy decyzję o zatrudnieniu (ok 2-3 tyg od przesłania nam CV)
- Oczywiście jeśli uda nam się szybciej zgrać terminy, możemy cały proces zamknąć w 1-2tyg.
Teraz Twój ruch! :)