Media Manager
Nowa
Marketing

Media Manager

Warszawa
12 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
12 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Planowanie kampanii

język angielski

Mile widziane

Adform

Google Analytics

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Hi Folks!

zaczynamy nowy projekt rekrutacyjny na stanowisko: Paid Media Koordynator*


Kim jesteśmy?

Zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży, których połączyła pasja do Digitalu oraz niezależność. Cenimy swobodę działania, ale w zamian gwarantujemy profesjonalną współpracę. Sami pracujemy na projektach, albo szukamy osób dla naszych klientów, aby dołączyli do ich zespołu.


Dlaczego szukamy nowej osoby?


Poprosił nas o to nasz Klient, którym jest OLX Polska. Marka, którą każdego dnia odwiedzają miliony użytkowników. OLX chce docierać do nich z trafnym przekazem w odpowiednim czasie – i właśnie dlatego szukamy osoby, która pokieruje ich działaniami paid social w Polsce, we współpracy z domem mediowym i zespołami wewnętrznymi.


Stroną zatrudniającą (formalnie będzie Hire Folks), ale współpraca bezpośrednio w teamie marketingowym OLX, raportowanie do Media and Marketing Investment Manager EU

Twoje zadania i odpowiedzialność:

  • Koordynacja działań mediowych marki OLX na rynku polskim – zarówno kampanii, jak i komunikacji ongoing.
  • Planowanie działań mediowych (offline i online) zgodnie z kalendarzem kampanii oraz komunikacji always-on.
  • Współpraca i komunikacja z domem mediowym oraz agencjami zewnętrznymi.
  • Prowadzenie ujednoliconych mediaplanów, które uwzględniają zakupy mediów u różnych partnerów.
  • Konsolidacja raportów kampanijnych i okresowych (post-buy) z wielu źródeł danych.
  • Koordynacja terminowego przekazywania materiałów kreatywnych do agencji, zgodnie ze specyfikacjami.
  • Ścisła współpraca z Brand Managerami w zakresie przygotowania kreacji i planowania kampanii.
  • Tworzenie briefów mediowych do agencji na bazie briefu kreatywnego przygotowanego przez Brand Managera.
  • Monitorowanie i optymalizacja komunikacji we wszystkich kanałach (TV, radio, OOH, digital).
  • Raportowanie do Media Investment Managera na Europę oraz współpraca z zespołami regionalnymi.


Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy po stronie klienta, agencji mediowej lub agencji kreatywnej.
  • Praktyczna znajomość planowania kampanii offline (TV, radio, OOH) i online (digital display, video).
  • Doświadczenie w pracy z domami mediowymi i agencjami kreatywnymi.
  • Umiejętność tworzenia i zarządzania harmonogramami działań marketingowych.
  • Doświadczenie w przygotowywaniu briefów oraz analizie wyników kampanii.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność.
  • Komunikatywny angielski (min. B2) – praca w strukturach międzynarodowych.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy dla marki konsumenckiej o dużym zasięgu.
  • Znajomość narzędzi analitycznych i monitorujących (np. Google Analytics, Adform, Mediapanel).

Na co możesz liczyć jeśli Cię wybierzemy:

  • Możliwość rozwoju w ramach międzynarodowych struktur OLX Europe.
  • Elastyczny model pracy hybrydowej (biuro w Warszawie).
  • Współpracę B2B opcjonalnie UZ
  • Wynagrodzenie: 12 000– 14 000 PLN netto na fakturze.

Brzmi atrakcyjnie? No to działajmy!

  • Jeśli czujesz, że to ciekawe wyzwanie dla Ciebie - wyślij nam swoje CV.
  • Na pewno się z nim zapoznamy i ocenimy, czy spełniasz powyższe oczekiwania.
  • Jeśli tak, to zadzwonimy i przeprowadzimy, krótki wywiad telefoniczny, aby lepiej Cię poznać (maks 1 tyg od przesłania nam CV).
  • Sprawdzimy wiedzę merytoryczną (możliwe zadanie)
  • Wybrane osoby trafią na “short listę” zarekomendowaną naszemu klientowi (1-2tyg od przesłania nam CV)
  • Umówimy Cię na spotkanie z klientem (ok 2 tyg od przesłania nam CV)
  • Podejmiemy decyzję o zatrudnieniu (ok 2-3 tyg od przesłania nam CV)
  • Oczywiście jeśli uda nam się szybciej zgrać terminy, możemy cały proces zamknąć w 1-2tyg.


Teraz Twój ruch! :)

12 000 - 14 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Performance Marketing Specialist

Nowa
7 000 - 9 000 PLN/mies.
AlohaCamp
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
performance marketing
Meta Ads
Google Analytics
Nowa