Hi Folks!
zaczynamy nowy projekt rekrutacyjny na stanowisko: Sales Manager
Kim jesteśmy?
Zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży, których połączyła pasja do Digitalu oraz niezależność. Cenimy swobodę działania, ale w zamian gwarantujemy profesjonalną współpracę. Sami pracujemy na projektach, albo szukamy osób dla naszych klientów, aby dołączyli do ich zespołu.
Dlaczego szukamy nowej osoby?
Nasz Klient, którym jest właściciel kilku dużych serwisów internetowych, poprosiło nas o znalezienie osoby odpowiedzialnej za sprzedaż jego produktów reklamowych. Wynika to z planów jakie ma w tym obszarze na 2025. Głównie są to rozwiązania Content marketingowe, a w mniejszym stopniu display (w tym programmatic)
Jaka jest firma, do której masz szansę dołączyć?
Nie jest to wielka korporacja, dzięki czemu decyzje zapadają szybko i jest pole do wdrażania innowacji. Na polskim rynku działa od ponad 12 lat, w sposób inny niż wszyscy. Podobnie jak my, są zespołem pasjonatów, którzy wierzą, że dobre jakościowo treści skupione wokół ludzkich wyzwań, emocji, historii, i to jak o tym piszemy, robi różnicę! Ich celem jest dostarczanie najwyższej jakości treści, które angażują i inspirują czytelników.
Choć w newsroomie (fizycznie i wirtualnie) siedzą reporterzy i wydawcy z różnych działów, w różnym wieku, to na koniec dnia - tworzą wyjątkowy i zgrany zespół. Gwarantuje Ci życzliwość, pomoc i konkretne porady, bo ludzie są tam na pierwszym miejscu.
Na spotkaniu poinformujemy Cię dokładnie o jaką firmę chodzi.
Twoje zadania i odpowiedzialność:
- Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne pozyskiwanie, budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z Klientami oraz domami mediowymi i agencjami PR,
- Sprzedaż produktów i rozwiązań reklamowych (m.in kampanii w oparciu o formaty displayowe, content mktg, obecność w SoMe)
- Pro-aktywne współtworzenie i sprzedaż nowych produktów reklamowych dostosowanych do potrzeb Klientów.
- Współtworzenie prezentacji i ofert komercyjnych, prowadzenie spotkań z klientami i domami mediowymi i agencjami PR
- Bieżące monitorowanie rynku, nowych trendów i działań konkurencji
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze sprzedaży reklamy internetowej i contentowej
- Wysoki poziom kompetencji sprzedażowych (poparty sukcesami) i interpersonalnych, oraz silna orientacja na wynik
- Znajomość rynku reklamowego w Polsce (mapa IAB), trendów i podmiotów obecnych reklamowo w mediach
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji powierzonych zadań i umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność analizy danych, monitorowania wyników sprzedaży i tworzenia strategii w oparciu o te dane
- Dobra znajomość obsługi pakietu Ms Office i narzędzi sprzedażowych
Na co możesz liczyć jeśli Cię wybierzemy:
- Wynagrodzenie: 10-11 tyś netto B2B + premia uzależniona od wyników (do 8tyś)
- Tryb pracy: preferujemy stacjonarnie (w nowym klimatycznym biurze w Warszawie), lub hybrydowo
- Wymiar czasu: szukamy osoby na full time,
- Benefity w formie: prywatnej opieki zdrowotnej (PZU Zdrowie) i karta Multisport
Brzmi atrakcyjnie? No to działajmy!
- Jeśli czujesz, że to ciekawe wyzwanie dla Ciebie - wyślij nam swoje CV.
- Na pewno się z nim zapoznamy i ocenimy, czy spełniasz powyższe oczekiwania.
- Jeśli tak, to zadzwonimy i przeprowadzimy, krótki wywiad telefoniczny, aby lepiej Cię poznać (maks 1 tyg od przesłania nam CV).
- Sprawdzimy wiedzę merytoryczną (możliwe zadanie)
- Wybrane osoby trafią na “short listę” zarekomendowaną naszemu klientowi (1-2tyg od przesłania nam CV)
- Umówimy Cię na spotkanie z klientem (ok 2 tyg od przesłania nam CV)
- Podejmiemy decyzję o zatrudnieniu (ok 2-3 tyg od przesłania nam CV)
Oczywiście jeśli uda nam się szybciej zgrać terminy, możemy cały proces zamknąć w 1-2tyg.
Teraz Twój ruch! :)