Naszym klientem jest firma specjalizująca się w produkcji i sprzedaży profesjonalnych środków czystości oraz akcesoriów, z ofertą skierowaną m.in. do sektora HoReCa, firm sprzątających, szpitali i branży przemysłowej. Organizacja rozwija obecnie nową dywizję, która koncentruje się na sprzedaży bezpośredniej w modelu B2B. Firma wyróżnia się wysoką jakością produktów oraz elastycznym podejściem do klienta.
W związku z intensywnym rozwojem kanału sprzedaży bezpośredniej, firma poszukuje dwóch osób na stanowisko Account Managera. Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży doradczej B2B, potrafisz budować relacje i skutecznie dopasowywać ofertę do potrzeb klienta - ta oferta może być dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
-
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B (firmy sprzątające, hotele, restauracje, szpitale, firmy przemysłowe) na terenie Polski północnej lub południowej (podział wg autostrady A2)
- Opieka nad kluczowymi partnerami i budowanie relacji długoterminowych
- Doradztwo produktowe z naciskiem na skuteczne badanie potrzeb
- Negocjowanie warunków współpracy z decydentami (menedżerowie, zarządy)
- Prezentacja oferty u klientów i dostosowywanie jej do ich potrzeb
- Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi (presales, marketing, technolodzy, serwis)
- Raportowanie działań w systemie CRM
Poszukiwane kompetencje:
- Doświadczenie w aktywnej sprzedaży doradczej B2B
- Umiejętność prowadzenia negocjacji na poziomie zarządów i menedżerów
- Komunikatywność i umiejętność prowadzenia prezentacji sprzedażowych
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- Gotowość do pracy w terenie przez 3, 4 dni w tygodniu
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem w branży czystości lub HoReCa
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe 8 000 – 10 000 zł brutto
- Premię kwartalną za realizację celów do 100% wynagrodzenia podstawowego
- Praca zdalno-terenowa: 3–4 dni w terenie, 1–2 dni pracy biurowej/zdalnej
- Spotkania zespołowe raz w miesiącu w biurze w Zabrzu (w okresie wdrożeniowym: 3–5 dni/tydzień przez 2 tygodnie)
- Elastyczne godziny pracy
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, tablet, samochód służbowy również do użytku prywatnego
- Pakiet benefitów: opieka medyczna Medicover, karta sportowa Multisport, dodatkowe 5 dni urlopu, Akademia Kompetencji, wyjazdy integracyjno-szkoleniowe
- Możliwość realnego wpływu na rozwój nowej linii biznesowej
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną